Heleen Mees strikes again

18-08-2019 00:15 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeie God, wat is het toch een doos met voetjes.

Zo’n tweet moet toch haast wel een foute grap zijn.

https://mobile.twitter.com/heleenmees/s ... 0301876224


Op Schiphol is het weer een uur wachten op de bagage. Zijn 1,6 miljoen Nederlanders te arbeidsongeschikt om hier een handje te helpen?


Komt u maar, wat vinden we hiervan?

Ik trap af: ik vind het bijna megalomaan, zo’n ego.
mienbillekesjeuken wijzigde dit bericht op 18-08-2019 00:30
2.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Bashen terwijl er wellicht een computerstoring is of zoiets.

Hoe kan het dat die uiterst succesvolle econome niet eens 5000 dollar voor dr borg had? Dr ticket had ze vast ook niet zelf betaald.
Alle reacties Link kopieren
Zie ik nou goed dat ze in 2014 een vergelijkbare tweet heeft geplaatst, maar dan over werklozen i.p.v. arbeidsongeschikten?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
18-08-2019 13:19
Het zou handig zijn om de oorzaak van de vertraging te weten, voordat weer een heleboel mensen die hier niks mee te maken hebben zwart worden gemaakt.
Lekker werklozen bashen.

Het domme is, als het inderdaad aan personeelsgebrek ligt, ligt het toch vooral aan Schiphol of de vliegtuigmaatschappij, dat die niet meer mensen aannemen? Daar kunnen werklozen, die graag willen werken, toch niets aan doen?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
De reacties zijn wel om te gillen :)
.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stom wijf. Zou ze ooit ook maar iets gedaan hebben waarvan de wereld een beetje beter is geworden?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Solomio schreef:
18-08-2019 18:57
Zie ik nou goed dat ze in 2014 een vergelijkbare tweet heeft geplaatst, maar dan over werklozen i.p.v. arbeidsongeschikten?
Ja, dat zie je goed.
Alle reacties Link kopieren
Op een of andere manier is het een zeer intelligente vrouw maar er is natuurlijk wel iets goed mis bij haar in de bovenkamer.
.
Koffer is trouwens gevonden: https://www.nu.nl/binnenland/5980077/ve ... -leeg.html :rofl:

Maar wát een domme muts, zeg! Dit, gecombineerd met eerdere acties... Wat een omhoog gevallen (geneukte?) hotemetoot is het ook, bah! :sick:
anoniem_6399a3532c0e7 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 20:52
1.57% gewijzigd
jaap70 schreef:
18-08-2019 19:48
Op een of andere manier is het een zeer intelligente vrouw maar er is natuurlijk wel iets goed mis bij haar in de bovenkamer.
Zo zie je maar, opleiding en IQ zegt niet altijd iets over de persoon zelf.
Dreamer schreef:
18-08-2019 19:36
Het domme is, als het inderdaad aan personeelsgebrek ligt, ligt het toch vooral aan Schiphol of de vliegtuigmaatschappij, dat die niet meer mensen aannemen? Daar kunnen werklozen, die graag willen werken, toch niets aan doen?
Ze had het over 1,6 miljoen arbeidsongeschikten. Omdat ze even op haar koffertje moest wachten. Vijf jaar geleden plaatste ze ook al een dergelijke tweet, toen over werklozen. Kortom, een arrogante dwingeland, dat blijkt maar weer eens.
Alle reacties Link kopieren
Wie is die vrouw?
-Livia- schreef:
18-08-2019 08:22
Raar mens. Waarom wordt hier aandacht aan geschonken? Er gaan toch dagelijks domme opmerkingen rond op social media.
+ ik ken haar ook niet
anoniem_387931 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 20:31
5.97% gewijzigd
dubbel
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-08-2019 19:56
Wie is die vrouw?
Een ‘powerfeministe’ aan wie wij allemaal een voorbeeld moeten nemen. Vindt ze zelf tenminste.
Ik vind het vooral triest dat de Volkskrant haar kennelijk een podium geeft na alles wat er gebeurd is.
Taralina schreef:
19-08-2019 08:58
Ik vind het vooral triest dat de Volkskrant haar kennelijk een podium geeft na alles wat er gebeurd is.

Ik ook.

Met de VK heb ik een haat-liefdeverhouding. Aan de ene kant kunnen ze hele goede artikelen hebben (vooral de achtergronden), maar aan de andere kant vind ik ze enorm doorslaan. Toch lees ik de VK tien keer liever dan het NRC.
mienbillekesjeuken schreef:
18-08-2019 23:37
Een ‘powerfeministe’ aan wie wij allemaal een voorbeeld moeten nemen. Vindt ze zelf tenminste.

Ja zeg. Zij heeft het enorm getroffen met zichzelf. De man die ze stalkte had het alleen niet door hoe fantastisch ze is.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-08-2019 18:57
Zie ik nou goed dat ze in 2014 een vergelijkbare tweet heeft geplaatst, maar dan over werklozen i.p.v. arbeidsongeschikten?
Ik had dus verkeerd gelezen. Nou ja, de opmerking en daarin arbeidsongeschikten benoemen is nog dommer.
Ik sta hier bij de kassa van de Appie al 10 minuten te wachten op iemand die mijn spullen inpakt. Kan Heleen Mees dat niet even komen doen?
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
19-08-2019 09:57
Ik sta hier bij de kassa van de Appie al 10 minuten te wachten op iemand die mijn spullen inpakt. Kan Heleen Mees dat niet even komen doen?
:D
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
19-08-2019 09:57
Ik sta hier bij de kassa van de Appie al 10 minuten te wachten op iemand die mijn spullen inpakt. Kan Heleen Mees dat niet even komen doen?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
18-08-2019 19:55
Ze had het over 1,6 miljoen arbeidsongeschikten. Omdat ze even op haar koffertje moest wachten. Vijf jaar geleden plaatste ze ook al een dergelijke tweet, toen over werklozen. Kortom, een arrogante dwingeland, dat blijkt maar weer eens.

Dat weet ik. Maar mijn punt is dat het, naast een stomme en beledigende tweet naar werklozen of arbeidsongeschikten, ook gewoon op de verkeerde gemunt is. Als er niet genoeg personeel rond zou lopen, volgens madam, dan ligt dat dus aan het bedrijf die dat personeel niet aangenomen heeft, niet aan diegenen die thuis zitten om welke reden dan ook.
Later is nu
Ik vind de term "doos met voetjes" er wel eentje om in te lijsten :rofl:
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
18-08-2019 19:41
Wat een stom wijf. Zou ze ooit ook maar iets gedaan hebben waarvan de wereld een beetje beter is geworden?
Hoezo? Ze zal net zoals de rest van ons de aarde en de natuur uitputten door het leven dat ze leidt en de luxe keuzes die ze maakt. Waarin denk jij dan beter te zijn als zij?
Alle reacties Link kopieren
Ze is echt heel weird. Buiter was niet de eerste man die ze heeft gestalkt, eerder was al een (ook veel oudere) wethouder de pineut. Wat het rare is dat ze de ophef over haar tweet nog steeds niet snapt. Ze gaat zelfs in discussie over de cijfers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven