Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29
donderdag 11 juni 2020 om 21:08
Ja idd, ik hoop dat ook, heel erg hoop ik dat. Een ongeluk gehad maar verder een fijn leven gehad, is beter dan alle andere scenario's.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
donderdag 11 juni 2020 om 21:08
Heb je een idee wat trauma met emotie kan doen? En knap dat jij weet wat ze wel of niet voelen. Dat kan namelijk geen mens voor een ander.Ellerlilalinne schreef: ↑11-06-2020 21:02Als je een mens met een gezonde dosis emotie bent kan je dat niet verbloemen. Zij hebben daar beiden geen last van. Daarom zie ik ze dat nog wel doen. Alleen het verhaal eromheen is blijkbaar niet sluitend te krijgen.
donderdag 11 juni 2020 om 21:17
koreana schreef: ↑11-06-2020 21:05Het lastige is dat de McCanns veel te verliezen hebben.
Gerry is een professor, en beiden hebben een behoorlijk goede reputatie als artsen in hun vakgebied.
Als zij ontdekt worden als onzorgvuldige ouders, die hun kinderen zomaar achtergelaten hebben zonder wakend oog, iets waarvoor ze vervolgd kunnen worden in de UK en zelfs de ouderlijke voogdij over hun kinderen over kunnen verliezen, dan staat er veel op het spel.
Heel veel.
Heb je je ingelezen in de zaak?
Nee dus.
Ze hebben overval bekend dat ze iets verderop zaten te eten en er geen fysiek toezicht was op de kinderen buiten het op en neer lopen van de ouders.
Ze staan dus sinds mei 2007 al bekend als "onzorgvuldige ouders" dat vinden vriend en vijand inmiddels wel.
En iedereen roept wel dat ze daarvoor vervolgt kunnen worden in de UK bla, bla, bla maar daar kan alleen een jurist antwoord op geven en wat we hier doen is elkaar online napraten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 11 juni 2020 om 21:17
Rationeel snap ik dat; maar je moet op zo'n moment maar zo rationeel kunnen zijn....dat stuk snap ik niet.koreana schreef: ↑11-06-2020 21:05Het lastige is dat de McCanns veel te verliezen hebben.
Gerry is een professor, en beiden hebben een behoorlijk goede reputatie als artsen in hun vakgebied.
Als zij ontdekt worden als onzorgvuldige ouders, die hun kinderen zomaar achtergelaten hebben zonder wakend oog, iets waarvoor ze vervolgd kunnen worden in de UK en zelfs de ouderlijke voogdij over hun kinderen over kunnen verliezen, dan staat er veel op het spel.
Heel veel.
Niet alleen ten aanzien van de nog steeds minderjarige tweeling, maar ook hun geloofwaardigheid. Oftewel: als artsen waak je over het leven en welzijn van een patiënt. Als ze dat niet over hun kinderen kunnen, hoeveel waarde moet je dan hechten aan hun waakzaamheid over elke patiënt onder hun hoede?
(Even gechargeerd).
Ik heb een tijdje gewerkt in de omgeving van PhD'ers en professoren, en heel veel valt of staat met de reputatie die je hebt in de academische wereld.
Als de McCanns om welke reden dan ook ongeloofwaardig, zelfs uitgekotst worden om welke reden dan ook in de academische wereld, dan hebben ze een groot probleem.
Die wereld is namelijk hun leven en ze zouden niet weten wat ze moeten doen 'for a living' buiten die wereld.
donderdag 11 juni 2020 om 21:23

donderdag 11 juni 2020 om 21:32
Wat is jouw vraag aan mij?hollebollegijs schreef: ↑11-06-2020 21:17Heb je je ingelezen in de zaak?
Nee dus.
Ze hebben overval bekend dat ze iets verderop zaten te eten en er geen fysiek toezicht was op de kinderen buiten het op en neer lopen van de ouders.
Ze staan dus sinds mei 2007 al bekend als "onzorgvuldige ouders" dat vinden vriend en vijand inmiddels wel.
En iedereen roept wel dat ze daarvoor vervolgt kunnen worden in de UK bla, bla, bla maar daar kan alleen een jurist antwoord op geven en wat we hier doen is elkaar online napraten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 11 juni 2020 om 21:44
Grote kans dat als je het ze vraagt ze zullen bevestigen dat ze inderdaad niet zulke emotionele mensen zijn.lindaatje1900 schreef: ↑11-06-2020 21:08Heb je een idee wat trauma met emotie kan doen? En knap dat jij weet wat ze wel of niet voelen. Dat kan namelijk geen mens voor een ander.
.
donderdag 11 juni 2020 om 21:52
Aan hun carriere zou kunnen. Ik dacht zelf ook aan dat ze hun andere kinderen dan kwijt zijn. Beiden kan. Het zijn artsen he. Die zijn nogal ehh anders. Die kunnen een paar keer per week tegen mensen vertellen dat ze ongeneeselijk ziek zijn.
donderdag 11 juni 2020 om 21:53
donderdag 11 juni 2020 om 21:55
Hun carrière heeft nooit gespeeld anders hadden ze geen verklaring afgelegd dat ze een honderd meter verderop zaten te eten.
Ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat hun 3 kinderen zonder toezicht in het appartement waren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

donderdag 11 juni 2020 om 22:01
ben je nou zo naief? Hoe zouden ze nu niet kunnen toegeven dat ze zaten te eten. Personeel en de tapasclub heeft ze toch gezien? Ze konden niets anders dan toegeven dat ze hun kinderen alleen hebben gelaten.hollebollegijs schreef: ↑11-06-2020 21:55Hun carrière heeft nooit gespeeld anders hadden ze geen verklaring afgelegd dat ze een honderd meter verderop zaten te eten.
Ze hebben er nooit een geheim van gemaakt dat hun 3 kinderen zonder toezicht in het appartement waren.

donderdag 11 juni 2020 om 22:03

donderdag 11 juni 2020 om 22:13
En dan was ze eerst dood want lijkgeur en hebben ze haar in de kast weer tot leven gewekt en is ze later ontvoerd.
donderdag 11 juni 2020 om 22:15
Juist, dus als ze iets in scene hadden willen zetten omdat ze bang waren voor hun carrière hadden ze toch iets beters verzonnen dan dit.
In de theorie dat Madeleine een ongeluk heeft gehad is alleen het tijdstip tussen 18.00 en 20.45 geloofwaardig voor het ongeluk en het verstoppen van het lichaam.
Toen waren beide ouders thuis dus hadden ze nooit beschuldigd kunnen worden van "verwaarlozing"
Waarom een ingewikkelde ontvoering verzinnen en door de hele wereld beschuldigd worden dat ze hun kind alleen achter lieten tijdens het eten.

donderdag 11 juni 2020 om 22:18
donderdag 11 juni 2020 om 22:18
Daarom denk ik dat er wel wat meer aan de hand is geweest dan een ongeluk.hollebollegijs schreef: ↑11-06-2020 22:15Juist, dus als ze iets in scene hadden willen zetten omdat ze bang waren voor hun carrière hadden ze toch iets beters verzonnen dan dit.
In de theorie dat Madeleine een ongeluk heeft gehad is alleen het tijdstip tussen 18.00 en 20.45 geloofwaardig voor het ongeluk en het verstoppen van het lichaam.
Toen waren beide ouders thuis dus hadden ze nooit beschuldigd kunnen worden van "verwaarlozing"
Waarom een ingewikkelde ontvoering verzinnen en door de hele wereld beschuldigd worden dat ze hun kind alleen achter lieten tijdens het eten.

donderdag 11 juni 2020 om 22:19
Er lag gewoon een dode mier in de kast. En de hond had een slechte dag. De andere ook. Ook weer geregeldpamelacourson schreef: ↑11-06-2020 22:13En dan was ze eerst dood want lijkgeur en hebben ze haar in de kast weer tot leven gewekt en is ze later ontvoerd.

Ik weet het zo net nog niet van die honden. Ik heb voorbeelden gelezen van honden die ook aansloegen bij rottend fruit en.d.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 11-06-2020 22:23
17.26% gewijzigd

donderdag 11 juni 2020 om 22:21
Niet helemaal. Gerrie kwam pas ongeveer 19:15 thuis na zijn tennispartij.hollebollegijs schreef: ↑11-06-2020 22:15Juist, dus als ze iets in scene hadden willen zetten omdat ze bang waren voor hun carrière hadden ze toch iets beters verzonnen dan dit.
donderdag 11 juni 2020 om 22:22
Het is onmogelijk dat Madeleine tijdens het eten iets overkwam, haar ouders haar vonden en het lichaam lieten verdwijnen.
21.45 aan tafel.
Ouders pendelen op en neer
Mensen in de tuinen en op de balkons.
Niemand is langer dan een paar minuten weg geweest of de complete Tapas 7 moeten meewerken aan een alibi.
Tussen 21.30 en 22.00 alarm dan Madeleine vermist is, vrienden en aansluitend de politie doorzoekt het appartement en rond 00.00 begint de politie met het bewaken van het appartement als PD
21.45 aan tafel.
Ouders pendelen op en neer
Mensen in de tuinen en op de balkons.
Niemand is langer dan een paar minuten weg geweest of de complete Tapas 7 moeten meewerken aan een alibi.
Tussen 21.30 en 22.00 alarm dan Madeleine vermist is, vrienden en aansluitend de politie doorzoekt het appartement en rond 00.00 begint de politie met het bewaken van het appartement als PD

donderdag 11 juni 2020 om 22:23
En als het 5 dagen bewolkt is dan schijnt op de foto's van Engelsen nog steeds de zon overdadig? Dat is namelijk waar het verhaal over gaat. Ze tonen een zonovergoten foto die genomen zou zijn op een bewolkte dag met een temperatuur van 17 graden Celsius.