Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
PattyJupiter schreef:
12-06-2020 09:20
Ik vind die moeder er wel heel verdrietig uitzien. Het verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen dat niet zien.
Natuurlijk heeft ze verdriet. Wie zou dat niet zijn als je dochter dood of vermist is.
De vader heeft zijn professionele schild opgetrokken en is vooral zakelijk. Zoals een cardioloog dagelijks doet omdat hij moet dealen met doodgaande mensen en rouwende mensen. Ook hij heeft verdriet alleen kan hij er niet goed bij. In ieder geval voor de camera.
snug schreef:
12-06-2020 10:05
Ook opmerkelijk: de honden sloegen niet alleen aan bij het appartement van de McCanns, maar ook bij een al langer leegstaand appartement. Daar bleek in een koelkast rottend voedsel te liggen.
Het ging hier niet om Eddie en Keela; de Engelse bloed- en kadaverspaniëls, want die kwamen pas op 31 juli 2007.

Hier ging het om 4 andere speurhonden:
On 10th May searches were carried out in all of the apartments belonging to blocks 4 and 5 of the OC, two tracker dogs and two search and rescue dogs.
All the apartments were searched by the dogs and when they arrived at apartment 5J they began to sniff with intensity at the entrance door.
After entering the apartment, it was observed that the odour came from close to the fridge, which was open and contained some rotting meat and vegetables.

Nog even voor de goede orde wat Eddie en Keela precies roken: (ze slaan alleen aan op menselijke geuren)
- 31 juli 2007: In appartement 5A een kadaverlucht in de slaapkamer van de McCann's bij de kast, in de woonkamer achter de bank en een lichte kadavergeur buiten in een bloemperkje. Achter de bank is naast de kadaverlucht ook bloed geroken.
- 2 augustus 2007: Kadavergeur op een broek en een blouse van Kate en op een rood t-shirt van Madeleine en natuurlijk op Cuddle Cat.
- 6 augustus 2007: Kadavergeur in de McCann's Renault Scenic huurauto én op de autosleutel. Bloedgeur is geroken op diezelfde autosleutel en in de kofferbak.

Een kadaverlucht op je dochter's t-shirt en knuffel. Een kadaverlucht op je broek en blouse. En kadaverlucht in de kast en achter de bank waar ook bloed geroken is. Leg dat maar eens uit.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:20
70.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
12-06-2020 09:25
Eigenlijk is het bizar dat zoveel mensen van mening zijn dat de ouders emotieloos zijn.
Dit ja. Ik zie de ingehouden emotie duidelijk en goed.
Blankepit schreef:
12-06-2020 10:44
Het ging hier niet om Eddie en Keela; de Engelse bloed- en kadaverspaniëls, want die kwamen pas op 31 juli 2007.

On 10th May searches were carried out in all of the apartments belonging to blocks 4 and 5 of the OC, two tracker dogs and two search and rescue dogs.
All the apartments were searched by the dogs and when they arrived at apartment 5J they began to sniff with intensity at the entrance door.
After entering the apartment, it was observed that the odour came from close to the fridge, which was open and contained some rotting meat and vegetables.

Nog even voor de goede orde wat Eddie en Keela precies roken: (ze slaan alleen aan op menselijke geuren)
- 31 juli 2007: In appartement 5A een kadaverlucht in de slaapkamer van de McCann's bij de kast, in de woonkamer achter de bank en een lichte kadavergeur buiten in een bloemperkje. Achter de bank is naast de kadaverlucht ook bloed geroken.
- 2 augustus 2007: Kadavergeur op een broek en een blouse van Kate en op een rood t-shirt van Madeleine en natuurlijk op Cuddle Cat.
- 6 augustus 2007: Kadavergeur in de McCann's Renault Scenic huurauto én op de autosleutel. Bloedgeur is geroken op diezelfde autosleutel en in de kofferbak.

Een kadaverlucht op je dochter's t-shirt en knuffel. Een kadaverlucht op je broek en blouse. En kadaverlucht in de kast en achter de bank waar ook bloed geroken is. Leg dat maar eens uit.
Inderdaad. En bij die auto is het ook frappant dat beide honden niet alleen bij de auto zelf aansloegen, maar ook allebei precies bij de sleutel.
Blankepit schreef:

Dit zegt alles voor mij
Maar ik vind de Duitser ook verdacht haha!
Ellerlilalinne schreef:
12-06-2020 00:09
Ik denk dat het logisch is om ze dat wel te geven. Wij zitten in onze huiskamers op het internet te Sherlock Holmes-en en met halve info van half betrouwbare en onbetrouwbare bronnen. We kunnen niet onze eigen onderzoeken doen, zijn daar niet voor opgeleid, en dan denk je dat wij met zekerheid kunnen stellen dat deze mensen betrokken zijn bij de verdwijning van hun kind. Ik kan dat niet.

Wat ik alleen wel denk is dat ALS een stel dit zou kunnen, dan is het een stel net als zij dat niet emotioneel is en erg rationeel kan handelen. Dat, in combinatie met een aantal andere tegenstrijdigheden, is de reden dat ik de ouders niet echt vertrouw. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Misschien hoop ik het ergens ook wel omdat het voor het meisje beter zou zijn dan elk ander scenario. :(
+1
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Billy_Mean schreef:
12-06-2020 09:15
https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fr ... ine-mccann

Deze video laat toch duidelijk zien dat Peter r niet gelooft in de schuld van de ouders.
Er is ook een video, waarin Peter wel gelooft in de schuld van de ouders.
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/255637]
Peter R, is aan het draaikonten,
Hoe krijg je een menselijke kadaver- én bloedgeur aan je autosleutel?
lindaatje1900 schreef:
12-06-2020 11:12
Dit ja. Ik zie de ingehouden emotie duidelijk en goed.
Het zal nogal wat spanning geven: verbergen, dat je schuld draagt aan de dood van je dochter.
En jarenlang vast blijven houden aan het verhaal wat je samen hebt ingestudeerd.
anoniem_393038 wijzigde dit bericht op 12-06-2020 11:37
17.28% gewijzigd
hannaa45 schreef:
12-06-2020 11:33
Er is ook een video, waarin Peter wel gelooft in de schuld van de ouders.
https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdoor/videos/255637]
Peter R, is aan het draaikonten,
Hij mag van mening veranderen, vind dat zelfs een pluspunt.
Die Richard Hall heeft echt een hele hoop video's gemaakt, zie ik.

In de Why the cover up? trilogie wordt gewag gemaakt van notabene een kleinzoon van Sigmund Freud met bijzondere vriendjes....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Blankepit schreef:
12-06-2020 11:36
Hij mag van mening veranderen, vind dat zelfs een pluspunt.
Natuurlijk kan iemand van mening veranderen, als daar goede argumenten voor zijn.
Je kunt niet van :ouders zijn schuldig aan de verdwijning van hun dochter, naar: ouders zijn slachtoffer van een kinderontvoering.
Dat is raar en ongeloofwaardig.
Blankepit schreef:
12-06-2020 11:34
Kadaver kan ik me nog voorstellen als ze haar hebben opgetild, maar als je dood bent, bloed je toch niet meer na meer dan 3 weken lijkt me? Dus dat vind ik wel heel raar.
hannaa45 schreef:
12-06-2020 11:41
Natuurlijk kan iemand van mening veranderen, als daar goede argumenten voor zijn.
Je kunt niet van :ouders zijn schuldig aan de verdwijning van hun dochter, naar: ouders zijn slachtoffer van een kinderontvoering.
Dat is raar en ongeloofwaardig.
Misschien heeft Peter R het gedaan :idee:
Hij had wel een pedo snor vroeger.
madamecannibale schreef:
12-06-2020 11:57
Misschien heeft Peter R het gedaan :idee:
Hij had wel een pedo snor vroeger.
https://www.youtube.com/watch?v=15S0g8pG6HU
pamelacourson schreef:
12-06-2020 11:46
Kadaver kan ik me nog voorstellen als ze haar hebben opgetild, maar als je dood bent, bloed je toch niet meer na meer dan 3 weken lijkt me? Dus dat vind ik wel heel raar.
Nu je het zegt.. tenzij ingevroren of zo?
Blankepit schreef:
12-06-2020 11:34
het stofje dat die honden ruiken is al kort na de dood te traceren.
Blankepit schreef:

opsporingshonden zijn geen kadaverhonden. Dat zijn echt twee verschillende dingen. Kadaverhonden zijn 95% accuraat volgens onderzoek. Opsporingshonden en drugshonden halen de 50% niet
Ik vind sommige dingen ronde de ouders zeker verdacht, maar de honden zijn niet 100% betrouwbaar. Juist de volatiles die kenmerkend zijn voor menselijke resten komen veelal pas vrij bij de “bloating stage” van ontbinding; die begint ongeveer 24u na overlijden. Sommige benzoic methyl esters bijvoorbeeld. Bij de stoffen die voor die tijd vrijkomen is, ook voor goed getrainde honden, het onderscheid tussen mens/bepaalde dierlijke resten veel moeilijker te bepalen. De snelste correcte respons in een test trial van een cadaver hond was 1u25m na overlijden. De meeste honden geven een correcte reactie na een uur of 2 (ik geloof dat dit een onderzoek eind jaren 90 was). Daarnaast gaat het in dit geval niet om stoffelijke resten maar om residu, wat het ook lastiger maakt. En om het nog verder op te leuken; juist een aantal stoffen waar cadaverhonden in de eerste periode na overlijden op filteren komen ook voor in ontbindend sperma en urine.

Alles bij elkaar vind ik de omstandigheden zeker verdacht, maar ik sluit ook niet uit dat de hond in dit geval op iets anders heeft aangeslagen dan op residu van de resten van Maddie. Dat het ook op dat rode kindershirt zit vind ik ook vreemd. Zouden ze ouders dan nog even 1 shirt wat ze niet droeg hebben gepakt en langs haar hebben gewreven ofzo... on het vervolgens weer in te pakken. Op cuddlecat en kate’s kleren, autosleutel enz kan ik nog voor me zien hoe dat erop komt als je een lijk vervoert maar van dat ene shirtje vraag ik het me echt af.

Overigens hoop ik echt dat ze gedrogeerd/verongelukt of zoiets is. Voor het arme meisje een veel beter Scenario dan de andere mogelijkheid.
boontje89 schreef:
12-06-2020 12:16
Ik vind sommige dingen ronde de ouders zeker verdacht, maar de honden zijn niet 100% betrouwbaar. Juist de volatiles die kenmerkend zijn voor menselijke resten komen veelal pas vrij bij de “bloating stage” van ontbinding; die begint ongeveer 24u na overlijden. Sommige benzoic methyl esters bijvoorbeeld. Bij de stoffen die voor die tijd vrijkomen is, ook voor goed getrainde honden, het onderscheid tussen mens/bepaalde dierlijke resten veel moeilijker te bepalen. De snelste correcte respons in een test trial van een cadaver hond was 1u25m na overlijden. De meeste honden geven een correcte reactie na een uur of 2 (ik geloof dat dit een onderzoek eind jaren 90 was). Daarnaast gaat het in dit geval niet om stoffelijke resten maar om residu, wat het ook lastiger maakt. En om het nog verder op te leuken; juist een aantal stoffen waar cadaverhonden in de eerste periode na overlijden op filteren komen ook voor in ontbindend sperma en urine.

Alles bij elkaar vind ik de omstandigheden zeker verdacht, maar ik sluit ook niet uit dat de hond in dit geval op iets anders heeft aangeslagen dan op residu van de resten van Maddie. Dat het ook op dat rode kindershirt zit vind ik ook vreemd. Zouden ze ouders dan nog even 1 shirt wat ze niet droeg hebben gepakt en langs haar hebben gewreven ofzo... on het vervolgens weer in te pakken. Op cuddlecat en kate’s kleren, autosleutel enz kan ik nog voor me zien hoe dat erop komt als je een lijk vervoert maar van dat ene shirtje vraag ik het me echt af.

Overigens hoop ik echt dat ze gedrogeerd/verongelukt of zoiets is. Voor het arme meisje een veel beter Scenario dan de andere mogelijkheid.
je weet duidelijk niets van kadaverhonden. Accuratie is 95%. Bovendien was er geen 1 hond maar 2 met verschillende expertisen in kadaveropsporing. Ook sloegen ze aan op verschillende locaties.
Haha, wel grappig gedaan
De accuratie is inderdaad hoog maar niet zo snel na de dood. Dan is deze juist nog wat lager en is onderscheid tussen menselijke resten en sommige dierlijke resten nog moeilijk vast te stellen. En ook bij residu is de nauwkeurigheid lager dan als de bron nog aanwezig is. Daarmee wil ik niet zeggen dat de hond sws fout zit, maar wel dat er nou eenmaal geen 100% waterdichte conclusie uit getrokken kan worden.
boontje89 schreef:
12-06-2020 12:21
De accuratie is inderdaad hoog maar niet zo snel na de dood. Dan is deze juist nog wat lager en is onderscheid tussen menselijke resten en sommige dierlijke resten nog moeilijk vast te stellen. En ook bij residu is de nauwkeurigheid lager dan als de bron nog aanwezig is. Daarmee wil ik niet zeggen dat de hond sws fout zit, maar wel dat er nou eenmaal geen 100% waterdichte conclusie uit getrokken kan worden.
de honden zochten niet snel na de verdwijning. Zij zochten enkele weken later. De sporen werden o.a. aangetroffen in een huurauto die pas weken na de verdwijning was gehuurd
boontje89 schreef:
12-06-2020 12:16

Een paar dingen: Er is een mogelijkheid dat Madeleine al eerder stierf en op zijn minst meerdere uren op bepaalde plaatsen gelegen heeft; achter de bank en in de kast. Zo kan de ontbinding die nodig was beter verklaard worden.

De broek en blouse van Kate zou ze kunnen hebben aangehad terwijl ze het dode meisje heeft vastgehouden. Het rode T-shirt van Madeleine kan Maddie hebben gedragen. Cuddle Cat kan een tijd bij het levenloze lichaampje hebben gelegen als vorm van troost.

De autosleutels heb ik veel meer moeite mee: Die auto hebben ze pas 25 dagen na de vermissing gehuurd.
de twee honden wezen los van elkaar dezelfde locaties aan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven