Heropend: maddie mccann
woensdag 3 juni 2020 om 21:29
vrijdag 12 juni 2020 om 19:14
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat er pas na drie maanden met honden is gewerkt. Dus niet op de dag zelf of kort erna.
Dat wil zeggen dat je niet kan zeggen dat er op de dag van verdwijning een geur was. Dat weet je dus niet.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:16
Doe even normaal zeg, waar is het "onschuldig totdat het tegendeel is bewezen" gebleven?ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 18:18Zeker! Dat moet! Het kán niet zo zijn dat deze liefhebbende ouders erachter zitten! Al komen ze met bizarre verklaringen voor lijkgeur en al hebben ze het nooit over het lijden van Maddie maar wel veel en graag over hun eigen lijden, deze mensen zijn ziehiehielig en de buitenwereld is stom en Peter Hyatt is een slechte analist. Beter luisteren we naar Theemuts.
Herinner jij je de Puttense moordzaak nog?
vrijdag 12 juni 2020 om 19:19
Lijkt mij ook niet logisch.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:14En daar ga je dan met de hele vriendengroep massaal over liegen. En dan acteer je voor je omgeving dat je blind in paniek bent als je “erachter komt“ dat ze weg is. Goede acteurs! Dan moet je toch wel een gewetenloze, gestoorde psychopaat zijn. Nergens blijkt uit dat de ouders geen liefdevolle ouders waren die hun kinderen mishandelden.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:20
Nogmaals, waar baseer je op dat de ontvoerder door het raam vertrokken is?
Dit is als waarheid aangenomen maar er is geen bewijs voor.
Omdat er verder geen sporen zijn gevonden kan hij ook via de deur vertrokken zijn voor of achter.
Dus stel het ontvoerings-verhaal klopt:
Dader komt binnen via achterdeur, doet het raam open en komt tot de conclusie dat het niet lukt en vertrekt via de achterdeur.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 12-06-2020 19:21
0.32% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:20
Ook dit idd.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:05Grappig dat de ouders nog steeds beschuldigd worden door het klootjesvolk, ook al denkt de politie er inmiddels anders over.
We weten niet wie het heeft gedaan, of überhaupt wat er is gebeurd.
Een stel fantasten die een boek schrijven en/of een documentaire maken verzinnen er van alles op, en jullie zijn zo dom om dat blindelings te geloven.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:21
Of een oproep doen, dat de dader zich meldt, omdat ze hun kind zo vreselijk missen.
Ze zijn ook nooit nieuwsgierig geweest naar het lot van hun kind.
Ouders van een verdwenen kind willen altijd weten wat er gebeurd is, ook als het kind onverhoopt gestorven mocht zijn. Dan willen ze minstens weten waar het lijkje zich bevindt en of er sporen van een mogelijke dader op te vinden zijn. En hoe het kind overleden is.
Niets van dat alles bij de McCanns.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:25
Precies, en daarom geloof ik niet in dat hele ongeluk-motief.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:14En daar ga je dan met de hele vriendengroep massaal over liegen. En dan acteer je voor je omgeving dat je blind in paniek bent als je “erachter komt“ dat ze weg is. Goede acteurs! Dan moet je toch wel een gewetenloze, gestoorde psychopaat zijn. Nergens blijkt uit dat de ouders geen liefdevolle ouders waren die hun kinderen mishandelden.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:26
Jij weet wat er in hen omgaat? Jij kent hen persoonlijk? Wederom, grappig die oordelen en conclusies.hannaa45 schreef: ↑12-06-2020 19:21Of een oproep doen, dat de dader zich meldt, omdat ze hun kind zo vreselijk missen.
Ouders van een verdwenen kind willen altijd weten wat er gebeurd is, ook als het kind onverhoopt gestorven mocht zijn. Dan willen ze minstens weten waar het lijkje zich bevindt en of er sporen van een mogelijke dader op te vinden zijn. En hoe het kind overleden is.
Daarbij: ze blijven niet voor niks jarenlang speuren naar hun kind. Maar nee, ze zijn “niet nieuwsgierig”.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:31
Zó, wat een arrogante tante ben jij. Mijn hemel.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:05Grappig dat de ouders nog steeds beschuldigd worden door het klootjesvolk, ook al denkt de politie er inmiddels anders over.
Misschien moet je nog eens goed kijken dan. Maar daar voel jij je vast te verheven voor.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:14En daar ga je dan met de hele vriendengroep massaal over liegen. En dan acteer je voor je omgeving dat je blind in paniek bent als je “erachter komt“ dat ze weg is. Goede acteurs! Dan moet je toch wel een gewetenloze, gestoorde psychopaat zijn. Nergens blijkt uit dat de ouders geen liefdevolle ouders waren die hun kinderen mishandelden.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:32
hannaa45 schreef: ↑12-06-2020 19:21Of een oproep doen, dat de dader zich meldt, omdat ze hun kind zo vreselijk missen.
Dat klopt, de ouders hebben nooit enige interesse getoond in hun kind

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:33
Waaruit blijkt dat ze speuren naar hun kind? Dat is zo grappig. Dat doen ze juist niet. Maar dat zie jij niet, want je loopt met je hoofd in de wolken.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:26Jij weet wat er in hen omgaat? Jij kent hen persoonlijk? Wederom, grappig die oordelen en conclusies.
Daarbij: ze blijven niet voor niks jarenlang speuren naar hun kind. Maar nee, ze zijn “niet nieuwsgierig”.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:35
Zeker. Die zaak zonder bewijs. Ik begrijp alleen niet waarom je het bewijs hier dan negeert.
Herinner jij je Rowena Rikkers nog? Net zo'n zinnige opmerking als de jouwe.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:35
Wat zie jij als ik vragen mag op de foto's van Gijs?ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:33Waaruit blijkt dat ze speuren naar hun kind? Dat is zo grappig. Dat doen ze juist niet. Maar dat zie jij niet, want je loopt met je hoofd in de wolken.
Ik zie namelijk mensen met verdriet die bezig zijn hun kind terug te vinden.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:39
Voor de Puttense moordzaak zijn twee mannen onschuldig veroordeeld. 10 jaar later kwamen ze erachter dat iemand anders het had gedaan en deze twee mannen onschuldig vast hadden gezeten.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:35Zeker. Die zaak zonder bewijs. Ik begrijp alleen niet waarom je het bewijs hier dan negeert.
Herinner jij je Rowena Rikkers nog? Net zo'n zinnige opmerking als de jouwe.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:41
Jazeker hebben ze dat toen gezegd:
“Madeleine is a beautiful, bright, funny, and caring little girl. She is so special. Please, please do not hurt her. Please don’t scare her. Please tell us where to find her or pla – put her in a place of safety and let somebody know where she is. We beg you to let Madeleine come home.“
Na die persconferentie was er al direct een oordeel vanuit de media dat de ouders niet emotioneel genoeg reageerden.
Kate zei daar later over tijdens het interview met Oprah:
“ I mean there were two aspects really, I’d spent seventy two hours I think crying erm and then suddenly almost feel like a little bit numb it’s really hard to describe you know.
And they said it’s quite important that you don’t show any emotion erm because the abductor could get some kind of I don’t know some adverse kick out of it and I tell you when someone says to you, you know if you do this or you, you know you get a feeling from them that if you do this it could be detrimental in some way to your daughter. I mean it’s huge pressure on you to, to do that I mean the last thing I want obviously is to cause any extra further harm to Madeleine so…“
vrijdag 12 juni 2020 om 19:42
Waaruit blijkt dat zij hun kind proberen terug te vinden? Serieuze vraag. Dat is namelijk het hele punt: dát doen ze nou juist niet. Net zoals ze zich bijzonder weinig zorgen maken over Madeleine. Als je luistert naar wat ze zeggen, naar de woorden die ze kiezen, dan geven ze een hele diepe inkijk in henzelf. En dan merk je dat ze zich steeds distantiëren van de situatie, dat ze praten over wat dit met "je" doet en bijna nooit uiten ze bezorgdheid over hun kind. En juist ouders van vermiste kinderen hebben allemaal gemeen dat ze zich enorme zorgen maken om hun kind, bang zijn dat het lijdt en heel graag willen weten wat er is gebeurd. Maar deze mensen vertellen vooral lange verhalen. Nooit over de ontvoering, maar over allerlei randzaken.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:43
Waar speuren ze dan? Wat dat betreft doen ze juist helemaal niks.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 19:26Jij weet wat er in hen omgaat? Jij kent hen persoonlijk? Wederom, grappig die oordelen en conclusies.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:45
Terwijl Kate ook bij de 2e persconferentie hevig bedroefde ogen heeft. Hoe Gerry toen keek weet ik niet, want ik zag het fragment bij Oprah.madamecannibale schreef: ↑12-06-2020 19:41Na die persconferentie was er al direct een oordeel vanuit de media dat de ouders niet emotioneel genoeg reageerden.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:51
En als je kind is overleden door direct of indirect toedoen van jezelf of je man, en je verstopt haar lichaam, dan zou dat niet tot treurigheid lijden?
Het punt is niet dat ze niet droevig zijn (bij Gerry is dat wel opmerkelijk trouwens), het punt is dat ze zich geen zorgen maken over Madeleine. Ze maken zich vooral zorgen over henzelf en wat hen wordt aangedaan.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:52
Inderdaad.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:51En als je kind is overleden door direct of indirect toedoen van jezelf of je man, en je verstopt haar lichaam, dan zou dat niet tot treurigheid lijden?
Het punt is niet dat ze niet droevig zijn (bij Gerry is dat wel opmerkelijk trouwens), het punt is dat ze zich geen zorgen maken over Madeleine. Ze maken zich vooral zorgen over henzelf en wat hen wordt aangedaan.
vrijdag 12 juni 2020 om 19:52
Wat had jij dan precies van ze verwacht qua speurwerk dan?pamelacourson schreef: ↑12-06-2020 19:43Waar speuren ze dan? Wat dat betreft doen ze juist helemaal niks.