Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29
vrijdag 12 juni 2020 om 20:41
In hoeverre weten we dat. Volgens mij is niet het hele onderzoek openbaar.Ellerlilalinne schreef: ↑12-06-2020 20:06Maar ze willen het niet hebben over de sporen in het appartment. Ze zijn helaas constant tegenstrijdig.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:45
Als ze in Portugal waren gebleven hoe hadden ze de hypotheek moeten betalen dan. Hadden ze nog meer geld uit dat ziekenfonds moeten halen en waren we daar weer boos over. En de tweeling moet ook weer een enigszins normaal leven krijgen. Je kan niet eeuwig achter een hek met tientallen journalisten blijven zitten. Op een gegeven moment wil je naar huis. Naar je familie.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:45
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, zoals sommigen hier al voor 100% zeker lijken te weten dat de ouders het gedaan hebben (dát is pas arrogant en stuitend). Ik vertrouw op de experts. Dus als de politie zegt dat ze nu een verdachte hebben, dan geloof ik dat.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:31Zó, wat een arrogante tante ben jij. Mijn hemel.
Misschien moet je nog eens goed kijken dan. Maar daar voel jij je vast te verheven voor.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:46
Dat punt wil maar niet doordringen bij velen hier. Er zijn GEEN sporen gevonden op en bij het raam. NUL. Ook geen handschoenafdrukken, vegen of wat dan ook. Alleen sporen van Kate. Bij een piepkleine raamopening.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:47
Zeker als je de vorige dag officieel verdachte bent geworden.sneeuwwitje80 schreef: ↑12-06-2020 20:45Je kan niet eeuwig achter een hek met tientallen journalisten blijven zitten. Op een gegeven moment wil je naar huis. Naar je familie.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:47
jawelmadamecannibale schreef: ↑12-06-2020 20:41In hoeverre weten we dat. Volgens mij is niet het hele onderzoek openbaar.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:48
Uh hoezo niet? Sorry dit snap ik niet helemaal.pamelacourson schreef: ↑12-06-2020 19:43Waar speuren ze dan? Wat dat betreft doen ze juist helemaal niks.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:50
Volgensmij kúnnen ze het niet meer goed doen bij jou. Álles wordt negatief geïnterpreteerd. Dat jij dingen anders zou doen als je kind is verdwenen, betekent niet dat de ouders dús schuldig zijn.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 20:01Nou Sherlock. Kom er maar in! Wát is er werkelijk gebeurd? En waarom praten deze ouders over hun kind in de verleden tijd terwijl ze ook zeggen zeker te weten dat ze nog leeft?
vrijdag 12 juni 2020 om 20:53
Wat bij jou niet wil doordringen WAAROM moeten er sporen gevonden zijn bij het raam?
Iedereen weet dat de enige vingerafdruk op het raam van Kate is.
Maar nogmaals waarom MOETEN er sporen op staan?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:54
Die kennen de amateur politie agenten hier uit hun hoofd blijkbaar.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:57
Blijkbaar was dat niet voldoende bewijs. Én het is het enige bewijs. Verder is niets wat mij overtuigd de de ouders er iets mee te maken hebben.
Ik vind een enge pedofiel veel logischer als er een kind verdwijnt. Er zijn meer kinderen spoorloos verdwenen in zijn buurt, zonder dat er ook maar een spoor werd gevonden van de kinderen. Dat het een engerd is met psychopatische trekken die je niet in de buurt van je kind wil hebben staat in ieder geval vast. Ik hoop dat er een bekentenis komt zodat er eindelijk duidelijk komt in deze zaak.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:59
Ten eerste zijn mensen die zich hier 100% uitspreken dat de ouders het gedaan hebben een minderheid, maar ik neem aan dat je nog niet helemaal alles hebt bijgelezen. Zowel in dit topic als in het hele Madeleine-dossier.appelientjex schreef: ↑12-06-2020 20:45Ik heb geen idee wat er is gebeurd, zoals sommigen hier al voor 100% zeker lijken te weten dat de ouders het gedaan hebben (dát is pas arrogant en stuitend). Ik vertrouw op de experts. Dus als de politie zegt dat ze nu een verdachte hebben, dan geloof ik dat.
De politie heeft een verdachte maar geen bewijzen. Dus er zal geen veroordeling volgen.
Ik vind je vertrouwen in de politie lief maar naïef.
Je bent je ervan bewust dat het vaak voorkomt dat de politie heel de verkeerde achter de tralies zet? Dat onderzoeken politiek zijn? Dat getuigen onbetrouwbaar zijn? Dat verhoren onder druk vaak bekentenissen opleveren die verzonnen zijn? Dat de daders van kindermoord en -vermissingen meestal in de familiaire sfeer zitten?
Je begon je bijdrage uitstekend wat mij betreft: Je hebt geen idee wat er is gebeurd.
Dat haalt gelijk je eerdere neerbuigende opmerkingen onderuit.
vrijdag 12 juni 2020 om 21:00
Dat snap ik ook niet. Aangezien de deur gewoon open was.hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 20:53Wat bij jou niet wil doordringen WAAROM moeten er sporen gevonden zijn bij het raam?
Iedereen weet dat de enige vingerafdruk op het raam van Kate is.
Maar nogmaals waarom MOETEN er sporen op staan?
vrijdag 12 juni 2020 om 21:01
Ik heb de docu gezien en ik heb het vorige topic gelezen. Echter de discussie gaat ALTIJD over hetzelfde; namelijk dat de ouders het gedaan hebben.Blankepit schreef: ↑12-06-2020 20:59Ten eerste zijn mensen die zich hier 100% uitspreken dat de ouders het gedaan hebben een minderheid, maar ik neem aan dat je nog niet helemaal alles hebt bijgelezen. Zowel in dit topic als in het hele Madeleine-dossier.
De politie heeft een verdachte maar geen bewijzen. Dus er zal geen veroordeling volgen.
Je bent je ervan bewust dat het vaak voorkomt dat de politie heel de verkeerde achter de tralies zet? Dat onderzoeken politiek zijn? Dat getuigen onbetrouwbaar zijn? Dat verhoren onder druk vaak bekentenissen opleveren die verzonnen zijn? Dat de daders van kindermoord en -vermissingen meestal in de familiaire sfeer zitten?
Je begon je bijdrage uitstekend wat mij betreft: Je hebt geen idee wat er is gebeurd.
Ik heb geen idee wat er is gebeurd, maar dat de ouders het gedaan hebben lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Verder staan alle opties bij mij open. Bij jou ook? Of focus je je op 1 dader?
appelientjex wijzigde dit bericht op 12-06-2020 21:03
7.90% gewijzigd
vrijdag 12 juni 2020 om 21:03
Jij snapt zoveel niet, dat ik me werkelijk afvraag wat je hier nog doet.
Potje stoken of zo?
vrijdag 12 juni 2020 om 21:05
appelientjex schreef: ↑12-06-2020 20:54Die kennen de amateur politie agenten hier uit hun hoofd blijkbaar.
En slecht, heel slecht.
Zo lees ik steeds terug dat Kate weinig emotioneel is terwijl een manager van de kinderbescherming die op 4 mei bij de ouders kwam verklaard dat de : Ouders aangeslagen waren en de moeder intens huilde.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 12 juni 2020 om 21:08
Precies en dat kenmerkt het gebrek aan kennis.
Het is een THEORIE dat de dader het raam gebruikte maar eigenlijk al meteen door de Portugese politie als niet logisch afgedaan.
Er is verder gesproken over de voordeur met een loper en daarom is het personeel onder de loep genomen, en inderdaad de open achterdeur is in beeld als vluchtweg.
De meesten snateren niet geremd door enige kennis van zaken

Ik ben @appelientjex niet, maar: ja.Blankepit schreef: ↑12-06-2020 20:59Ten eerste zijn mensen die zich hier 100% uitspreken dat de ouders het gedaan hebben een minderheid, maar ik neem aan dat je nog niet helemaal alles hebt bijgelezen. Zowel in dit topic als in het hele Madeleine-dossier.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Dit is wel bizar trouwens. Ik lees overal en zie in die documentaires dat er alleen vingerafdrukken van Kate op het raam staan. Het officiële onderzoek is daar echter helemaal niet zo duidelijk over:
https://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/FINGERPRINTS.htm
A) het onderzoek vermeld niet of het raam aan de BUITENKANT ook is onderzocht. Alleen dat dat niet gelijk is gedaan omdat het nacht was.
B ) er stonden 5 volledige afdrukken aan de binnenkant, hoeveel incomplete er stonden is NIET gemeld.
C) er zijn vingerafdrukken aan de buitenkant van de shutters gevonden, deze waren alleen niet volledig of konden niet gematched worden
Op de foto’s kan je zelfs de vingerafdrukken zien
https://www.mccannpjfiles.co.uk/PJ/FINGERPRINTS.htm
A) het onderzoek vermeld niet of het raam aan de BUITENKANT ook is onderzocht. Alleen dat dat niet gelijk is gedaan omdat het nacht was.
B ) er stonden 5 volledige afdrukken aan de binnenkant, hoeveel incomplete er stonden is NIET gemeld.
C) er zijn vingerafdrukken aan de buitenkant van de shutters gevonden, deze waren alleen niet volledig of konden niet gematched worden
Op de foto’s kan je zelfs de vingerafdrukken zien

madamecannibale wijzigde dit bericht op 12-06-2020 21:11
0.20% gewijzigd

vrijdag 12 juni 2020 om 21:09
waarom wees Kate de politie dan als eerste op het raam? Ze hebben de jaloezieen vernield verklaarde ze. Ook zei ze dat ze voelde dat het tochtte en dus dat de ramen openstonden. Wie zou dat dan gedaan hebben zonder vingerafdrukken?
Toen nog wel ja, ze had natuurlijk intense spijt van haar acties.hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 21:05En slecht, heel slecht.
Zo lees ik steeds terug dat Kate weinig emotioneel is terwijl een manager van de kinderbescherming die op 4 mei bij de ouders kwam verklaard dat de : Ouders aangeslagen waren en de moeder intens huilde.
Nou hij / zij snapt het beter dan mensen die aan het raam als vluchtweg blijven vasthouden, dat is volstrekt onlogisch.