Het nieuwe Bij1 topic

18-10-2018 09:36 631 berichten
Omdat op het oude topic een slotje is gegaan vanwege een bezorgde forummer hier een nieuw topic om over de partij Bij1 en haar boegbeeld S. Simons te discussieren.

Artikel1 topic: actueel/artikel-1-de-politieke-partij/l ... ges/360317
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 19:39
23.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
12-11-2018 11:41
Meulenbelt is een eng gestoord mens.
Dat hele BIJ1 clubje is een eng gestoord clubje.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Het valt hier best mee met drek...
Zou het weer wishful thinking zijn?

:hello:
Hetvrijewoord schreef:
12-11-2018 18:52
Het valt hier best mee met drek...
Zou het weer wishful thinking zijn?

:hello:
Ze zijn allemaal nog druk met Jenny Douwes.
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
12-11-2018 19:16
Ze zijn allemaal nog druk met Jenny Douwes.

Ow dacht dat jij ze bezig hield? :angel:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
11-11-2018 23:52
Say no more, schrijft Kahn ook net op zijn facebook bij deze (op vele fronten zeer rake) joods-mokumse column, waarin Sylvana een anti semiet wordt genoemd (en ook Halsema er flink van langs krijgt) :
https://niccolumndotcom.wordpress.com/2 ... Dmg6QvbDTc

Het stukje over SS
Waar uitgeprocedeerde asielzoekers panden mogen kraken, waar een Sylvana Simons met haar anti-semitische aars een stoel in de Stopera bezet. Een regelrechte dikke middelvinger naar de hele Jiddisje gemeenschap, terwijl Amsterdam juist altijd het centrum van het joods leven in ons land is geweest. Waar een Joods Akkoord is opgesteld waarin Amsterdam opstaat tegen het toenemende antisemitisme en deze voormalige kooidanseres uit het drugshol de IT, geweigerd heeft deze te ondertekenen. Hadden ze die kooi maar dichtgelaten en op een boot richting Suriname gezet.
Deze armetierige, met spel- en grammaticale fouten gelardeerde poging een apocrief couplet van "Het land van", danwel "Origineel Amsterdams" te ensceneren het predicaat column meegeven... Simon Carmiggelt draait zich om in zijn graf. Is dit nu de fine fleur van de rechtse onderbuik?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
12-11-2018 11:41
Meulenbelt is een eng gestoord mens.

Dat konden we begin dit jaar ook goed zien hoe eng zij keek en de deur dicht gooide omdat er vragen werden gesteld over onwaarheden van Bij1-lid Caillin Kuit. En Sylvana bleef volhouden dat Cailin wel psychiater was.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
12-11-2018 16:31
Dat hele BIJ1 clubje is een eng gestoord clubje.

Naast Sylvana en Anja Meulenbelt is ook Sunny Bergman bevriend met de anti-semiet Abou Jahjah

en Anousha Nzume met haar racistisch boek over de witte Nederlanders.
LOEP ME MAAR aub.
Dit topic word op een krampachtige manier bovenaan het lijstje gehouden.
thedutchwiseguy schreef:
12-11-2018 19:33
Ow dacht dat jij ze bezig hield? :angel:
Ik doe mijn best! ;)
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
12-11-2018 20:58
Dit topic word op een krampachtige manier bovenaan het lijstje gehouden.

Jouw lijstje?
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Pientjexxxx schreef:
12-11-2018 21:00
Ik doe mijn best! ;)

Dat artikel waar de ex van Syl op reageerde, van Gerard Cox meen ik, staat dat hier ergens of moet ik Google gaan gebruiken? Daar begon natuurlijk het nieuwe licht op Syl mee.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
12-11-2018 21:14
Dat artikel waar de ex van Syl op reageerde, van Gerard Cox meen ik, staat dat hier ergens of moet ik Google gaan gebruiken? Daar begon natuurlijk het nieuwe licht op Syl mee.

Effe googlen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
12-11-2018 20:58
Dit topic word op een krampachtige manier bovenaan het lijstje gehouden.

Heb je kramp?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
12-11-2018 21:17
Effe googlen.

Bron Telegraaf met het basis artikel waar de ex van Syl op reageerde.

https://www.telegraaf.nl/vrij/2785321/g ... eloze-muts

Gerard Cox haalt uit naar Sylvana Simons: ’Waardeloze muts’


Zal niet teveel verder quoten, lees maar via de link. Dan snap je waar Roland Khan op reageerde.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Mosterd
anoniem_211360 wijzigde dit bericht op 12-11-2018 21:29
96.15% gewijzigd
Dubbel.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
11-11-2018 23:58
............

Ik las wel de column van Gerard Cox, n.a.v. het bericht van R.Kahn. Die column is niet mals.
Beetje teveel.

Zoals ik al eerder schreef; ik vind de column van Gerard Cox weer wat teveel.
LOEP ME MAAR aub.
Nou de staffers zijn weer actief, grappig, op de man zijn, tegen iemand van een partij..
Ik denk trouwens helemaal niet dat Simons antisemiet is. Wel denk ik dat ze zich deels omringt heeft met mensen met dergelijke geveoelens.

Omdat ze zelf te weinig kennis heeft, laat ze zich van alles influisteren.
Simons waait met alle winden mee, dat zag je ook toen ze bij dat clubje Denk zat. Tegen de media zijn, maar na weggaan bij die club wel op tv zitten blaten.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
13-11-2018 07:24
Ik denk trouwens helemaal niet dat Simons antisemiet is. Wel denk ik dat ze zich deels omringt heeft met mensen met dergelijke geveoelens.

Omdat ze zelf te weinig kennis heeft, laat ze zich van alles influisteren.
Dat denk ik ook.
Ze gebruikt mensen, maar laat zich ook gebruiken. Allebei onbewust. Ik denk dat ze zelf écht gelooft dat ze goed werk doet en zuiver bezig is. Gebrek aan kennis, mensenkennis én aan zelfkennis. En vooral aan inzicht.

En wat Kahn betreft, lijkt het sterk op een gevalletje van pot verwijt de ketel.
.
Kahn is sneu om achteraf zo te spuien.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
13-11-2018 08:17
Kahn is sneu om achteraf zo te spuien.
Heeft hij al eerder gedaan. Vlak na de breuk noemde hij haar een borderliner. Ik denk dat ze qua opportunisme, egocentrisme en domheid niet echt voor elkaar onderdoen, waarbij Kahn ook nog enorm rancuneus is. Dat iets nou iets waar Sylvana volgens mij geen last van heeft.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
13-11-2018 08:20
Heeft hij al eerder gedaan. Vlak na de breuk noemde hij haar een borderliner. Ik denk dat ze qua opportunisme, egocentrisme en domheid niet echt voor elkaar onderdoen, waarbij Kahn ook nog enorm rancuneus is. Dat iets nou iets waar Sylvana volgens mij geen last van heeft.

Ik geloof nooit dat deze succesvolle zakenman dom is.
Als een ex iets zegt over een ex kan dat zijn omdat het 'de ex' is en veel ergernis zit. Daar prik ik doorheen, maar dat wat hij schrijft over die 'tweespalt zaaien' geloof ik meteen, want dat is waar ik zelf van overtuigd ben en al schreef toen ze bij DENK zat. Zij bestrijd geen racisme, zij wakkert het juist aan.

Wat bedoel je met 'enorm rancuneus'? Kahn schrijft ook dat Sylvana ook mooie kanten had. Sylvana heeft wel eerder negatief gesproken over de witte man, over vorige relaties..
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
13-11-2018 07:37
Simons waait met alle winden mee, dat zag je ook toen ze bij dat clubje Denk zat. Tegen de media zijn, maar na weggaan bij die club wel op tv zitten blaten.

Dit.

Toen ze nog tafeldame was bij DWDD en alle mogelijkheid had om haar zegje te doen, viel ze Mathijs flink af toen ze zich had aangesloten bij DENK "ja Mathijs ik ook'.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven