Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 19:55:

En Fatima Elastiek wil burgemeester van Amsterdam worden.

Krankzinnig. Wat een betonplaat voor dat hoofd.

Als er één Amsterdamse bestuurder gefaald heeft, dan is het Elatik wel:

http://www.geenstijl.nl/m ... e_iets_fatima_elatik.html
Sooo gezellig hier.
quote:Noesa schreef op 16 augustus 2014 @ 14:38:

[...]

'Allahoe akbar' betekent 'Allah is de grootste'.

Dat is heel wat anders dan 'Deo volente'.

(Ik denk dat je in de war bent met 'insha Allah'.)klopt
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 14:53:

[...]

Wellicht omdat ze als blank worden beschouwd?

Als ik het goed begrijp, insinueer je nu dat Spaanse en Italiaanse gastarbeiders wel werden geaccepteerd omdat ze blank waren. Dus leg je de schuld dus weer bij een ander.

Ter vergelijking: veel immigranten uit de voormalige Oostbloklanden slagen er ook niet in om zich hier erg populair te maken vanwege hun gedrag, en dat terwijl ze hartstikke blank zijn.

Dus waar ligt het dan aan?
Kwam net nog een bericht tegen in Trouw:

http://www.trouw.nl/tr/nl ... sen-in-oosten-Syrie.dhtml
verba volant, scripta manent.
quote:meivogel schreef op 16 augustus 2014 @ 20:50:

[...]

Als ik het goed begrijp, insinueer je nu dat Spaanse en Italiaanse gastarbeiders wel werden geaccepteerd omdat ze blank waren. Dus leg je de schuld dus weer bij een ander.

Ter vergelijking: veel immigranten uit de voormalige Oostbloklanden slagen er ook niet in om zich hier erg populair te maken vanwege hun gedrag, en dat terwijl ze hartstikke blank zijn.

Dus waar ligt het dan aan?Je geeft het antwoord zelf al, ze slagen er wegens hun gedrag niet in zich populair te maken, dat klopt. Ze zuipen te veel, kruipen dronken achter het stuur, ook nuchter kunnen ze niet of nauwelijks rijden, betalen bekeuringen niet en de helft steelt als de raven.
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:13:

[...]

Vergeet volgend jaar niet te gedenken wat je geloofs- en landgenoten hebben uitgevreten zo'n 60+ jaar geledenEhm, de laatste keer dat ik in een geschiedenisboek keek, waren mijn landgenoten (waaronder mijn ouders) toen het slachtoffer.
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 20:54:

[...]

Je geeft het antwoord zelf al, ze slagen er wegens hun gedrag niet in zich populair te maken, dat klopt. Ze zuipen te veel, kruipen dronken achter het stuur, ook nuchter kunnen ze niet of nauwelijks rijden, betalen bekeuringen niet en de helft steelt als de raven.Maar het verschil is: ik heb een Poolse schoonzus en ken nog verschillende andere "oostblokkers": zij nemen nadrukkelijk en hartgrondig afstand van zulk soort lui. Sterker nog: ze willen er niets mee te maken hebben.
quote:meivogel schreef op 16 augustus 2014 @ 21:07:

[...]

Maar het verschil is: ik heb een Poolse schoonzus en ken nog verschillende andere "oostblokkers": zij nemen nadrukkelijk en hartgrondig afstand van zulk soort lui. Sterker nog: ze willen er niets mee te maken hebben.Logisch, als Nederlander neem je immers ook afstand van Tokkie landgenoten? Ieder land heeft zijn eigen Tokkies.
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 21:17:

[...]

Logisch, als Nederlander neem je immers ook afstand van Tokkie landgenoten? Ieder land heeft zijn eigen Tokkies.Maar voor moslims lijkt dat niet zo logisch. Zij blijven hoe dan ook altijd één blok vormen. Naar mijn gevoel ligt daar een groot deel van het probleem.
quote:meivogel schreef op 16 augustus 2014 @ 21:27:

[...]

Maar voor moslims lijkt dat niet zo logisch. Zij blijven hoe dan ook altijd één blok vormen. Naar mijn gevoel ligt daar een groot deel van het probleem.

Omdat bij hun alleen het geloof belangrijk is.

Ze moorden elkaar overigens ook uit, het geloof van de ene moslim is beter dan dat van de andere (Soennieten Sjiieten), daarbij ook nog stammenoorlogen en nu als klap op de vuurpijl die club die dagelijks op de voorpagina van de kranten staat en aanwezig is in iedere actualiteitenrubriek en alle denkbare andere fora.

Hier nog een stukje uit geenstijl.

http://www.geenstijl.nl/m ... ige_noemt_genoc.html#more
quote:meivogel schreef op 16 augustus 2014 @ 21:27:

[...]

Maar voor moslims lijkt dat niet zo logisch. Zij blijven hoe dan ook altijd één blok vormen. Naar mijn gevoel ligt daar een groot deel van het probleem.Aan de reacties te lezen, maakt dat ook niet uit. Blijkbaar vinden jullie Een terrorist gelijk aan een gewone burger
quote:muurbloempje66 schreef op 16 augustus 2014 @ 22:19:

[...]

Aan de reacties te lezen, maakt dat ook niet uit. Blijkbaar vinden jullie Een terrorist gelijk aan een gewone burgerEn waar lees je dat ik dat schrijf?
De reacties over het hele forum(die ik niet helemaal heb gelezen), wijzen volgens mij op een uitdrukking: ze zijn allemaal hetzelfde. Niet jouw reactie in het bijzonder.
Schilderswijk, Den Haag:

Omstreden ambtenaar krijgt bijval

Duizenden mensen spreken via een speciale pagina op Facebook hun steun uit voor de omstreden justitieambtenaar Yasmina Haifi. Ze komen vooral voor haar op omdat ze het met haar theorie eens zijn dat de gruweldaden van terreurorganisatie ISIS een zionistisch complot vormen.

Dat het niet alleen gaat om steun voor Haifi bleek nadat een Facebookgebruiker een bericht plaatste met de oproep aan het voormalige Haagse PvdA-raadslid haar complottheorie moet terugnemen. „Deze pagina is bedoeld voor mensen die Haifi steunen, dus ook dat het zionisme en ISIS verband hebben”, reageert de initiatiefnemer van de actie die daarop de oproep direct verwijderde.

Binnen één dag was er steun van 3000 mensen. PvdA-politici hebben keihard uitgehaald naar de voormalige ’talentscout’ van de partij.

Bron Telegraaf vandaag

Die zogenaamde ´gematigde´ moslims bestaan vrijwel niet want die mevrouw met haar volslagen idiote theorie krijgt grote bijval.
quote:Noesa schreef op 17 augustus 2014 @ 02:25:

Schilderswijk, Den Haag:

[img]https://pbs.twimg.com/media/BvJhwt-CAAA_Eia.jpg[/img]Heel erg sneu voor meneer Misri maar op steun van onze overheid hoeft hij niet te rekenen. Die kijken nog steeds liever de andere kant op en zullen niet toegeven dat de problemen met de multicul steeds groter worden en onbeheersbaar zijn.
quote:muurbloempje66 schreef op 16 augustus 2014 @ 22:19:

[...]

Aan de reacties te lezen, maakt dat ook niet uit. Blijkbaar vinden jullie Een terrorist gelijk aan een gewone burgerDat zijn JOUW conclusies. Blijkbaar kan/wil jij de feiten niet lezen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Jaja007 schreef op 17 augustus 2014 @ 10:10:

[...]

Dat zijn JOUW conclusies. Blijkbaar kan/wil jij de feiten niet lezen.

Zie post malu:

Gematigde moslim bestaat niet? Hoe kun je dat concluderen dan? Door een tweet?
quote:muurbloempje66 schreef op 17 augustus 2014 @ 10:19:

[...]

Zie post malu:

Gematigde moslim bestaat niet? Hoe kun je dat concluderen dan? Door een tweet?Als je alle posts doorleest dan weet je in welke context deze opmerking gemaakt is. Er wordt in dit topic uitgelegd waarom de gematigde moslim niet bestaat.
Daarbij moet je alle nieuwsbronnen onderzoeken, niet alleen de Arabische zenders en nieuwsitems waar eenzijdige berichten worden verslagen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:malu3 schreef op 17 augustus 2014 @ 09:13:

Omstreden ambtenaar krijgt bijval

Duizenden mensen spreken via een speciale pagina op Facebook hun steun uit voor de omstreden justitieambtenaar Yasmina Haifi. Ze komen vooral voor haar op omdat ze het met haar theorie eens zijn dat de gruweldaden van terreurorganisatie ISIS een zionistisch complot vormen.

Dat het niet alleen gaat om steun voor Haifi bleek nadat een Facebookgebruiker een bericht plaatste met de oproep aan het voormalige Haagse PvdA-raadslid haar complottheorie moet terugnemen. „Deze pagina is bedoeld voor mensen die Haifi steunen, dus ook dat het zionisme en ISIS verband hebben”, reageert de initiatiefnemer van de actie die daarop de oproep direct verwijderde.

Binnen één dag was er steun van 3000 mensen. PvdA-politici hebben keihard uitgehaald naar de voormalige ’talentscout’ van de partij.

Bron Telegraaf vandaag

Die zogenaamde ´gematigde´ moslims bestaan vrijwel niet want die mevrouw met haar volslagen idiote theorie krijgt grote bijval.+1
Vrijheid van meningsuiting noemen moslims dat die bijval geven op die mevrouw die zulke domme dingen roept? Moet je een keer wat over Allah zeggen of Mohammed, kijken of het voor die hypocriete lui dan nog steeds geldt die vrijheid van meningsuiting...
quote:Wageningen1985 schreef op 17 augustus 2014 @ 11:53:

Vrijheid van meningsuiting noemen moslims dat die bijval geven op die mevrouw die zulke domme dingen roept? Moet je een keer wat over Allah zeggen of Mohammed, kijken of het voor die hypocriete lui dan nog steeds geldt die vrijheid van meningsuiting...Ik heb het artikel op FB gelezen en gereageerd. Zolang de " gematigden " en masse achter dit mens haar uitspraak staan, hebben we hier echt te maken met een gevaarlijke groepering. Sterker nog, op mijn reactie werd gereageerd dat ik maar weg moest wezen uit dit land. Zo'n snotjoch. Mijn roots liggen al hier zolang mijn bet ,bet , bet overgrootouders nog leefden. Dus wij, de Nederlanders moeten opdonderen volgens die gasten. En werkelijk waar , geen ene moslim neemt afstand van die tweet. Zegt mij meer dan genoeg hoe die lui hier in elkaar steken en dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen.
quote:jo-elise schreef op 17 augustus 2014 @ 12:12:

[...]

Ik heb het artikel op FB gelezen en gereageerd. Zolang de " gematigden " en masse achter dit mens haar uitspraak staan, hebben we hier echt te maken met een gevaarlijke groepering. Sterker nog, op mijn reactie werd gereageerd dat ik maar weg moest wezen uit dit land. Zo'n snotjoch. Mijn roots liggen al hier zolang mijn bet ,bet , bet overgrootouders nog leefden. Dus wij, de Nederlanders moeten opdonderen volgens die gasten. En werkelijk waar , geen ene moslim neemt afstand van die tweet. Zegt mij meer dan genoeg hoe die lui hier in elkaar steken en dat voorspelt weinig goeds voor de toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen. Ach jo elise ik zeg het al zo vaak, wie werkt er dan voor dit hersenloze tuig. Ze hebben ons keihard nodig. Wij verdienen hun uitkering bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven