Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:malu3 schreef op 25 augustus 2014 @ 19:30:

Het hele zootje heeft een laag iq, dat kan niet anders.

Gemiddelde IQ in de landen van herkomst ligt inderdaad een stuk lager:

De gunstige uitzonderingen hebben geen zin om hier de discussie aan te gaan.
De gunstige uitzonderingen lijken inderdaad uitzonderingen.
quote:jo-elise schreef op 25 augustus 2014 @ 07:54:

http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -voor-de-oorlog-uit.dhtml

Dit korte filmpje is echt het bekijken waard. Dit is niet in scene gezet. Wat een gigantisch verschil met hoe de mensen toen leefden en nu. Het heeft dus wel degelijk allemaal met de druk van de islam te maken. Eng dus. Wat mij nog het meeste verbaasde was dat er destijds geen hoofddoeken waren en dat de meisjes konden sporten in een rok. Dus het zijn de gestoorde mannen van nu die deze vorm van kleding de vrouwen verplichten. Hoezo onderdrukking??? Hoezo achterlijk??? Zegt mij meer dan genoeg.

Deze is wel grappig: Nasser, oud-president van Egypte, wil geen hoofddoekjes voor Egyptische vrouwen.

https://www.youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0
quote:Noesa schreef op 25 augustus 2014 @ 19:45:

[...]

[img]http://i.imgur.com/jEga11W.png[/img]Mag dat wel zo'n kaartje, want als ik het zo bekijk, kun je zomaar de conclusie trekken dat mensen in Afrika dommer zijn dan de rest van de wereld. Ik kan mij niet voorstellen dat er geen ophef over een dergelijke statistiek komt.
quote:Noesa schreef op 25 augustus 2014 @ 19:13:

[...]

Hij/zij wist dat heus wel, maar het wordt gewoon glashard ontkend als dat even beter uitkomt. Dan ben jij de leugenaar.

Net als Milna hier net weer ontkende dat de islam integratie verbiedt.

Waag het dan niet met bewijzen te komen want dan krijg je woede of erger over je heen. Of ze veranderen snel van onderwerp. Het is altijd hetzelfde.

Ook de woede niet uit blijft omtrent ISIS spreekt boek delen, sommigen zeggen 'dat zijn idioten joh' of 'nee natuurlijk is dat vreselijk'.

Ik zou WOEDEND zijn mocht iemand dat uit mijn geloof doen, en niet 1 keer, maar heel de tijd, vroeger, toen, nu en morgen. Zeker als ik die woede wel weet te vinden als ik denk gediscrimineerd te worden of 'broeders' die zogenaamd worden uit geroeid door het enige land in het midden oosten waar homoseksualiteit niet strafbaar is en minderheden niet worden vervolgd.

Het bericht dat orgaan van moslims in NL ISIS af zweert geloof ik ook niet. Gezegd zal het wel zijn hoor, maar ik denk dat het voor al de schrik is toen men merkte dat de Nederlander/niet moslim nog niet helemaal murw is.

en dat is dus waar om mensen zeggen 'waar blijven die gematigde moslims nou'. Niet om dat het 1 keer zo is, nee altijd, en de tenen zijn wel immens lang als het om iets anders gaat. Dan is het spandoek snel gevonden, is de media snel gevonden, wordt er gegild en gehuild. Die dubbele standaard zijn mensen in heel Europa echt heel zat en totaal afwezigheid aan zelf kritiek nog meer.
quote:pientjexxx schreef op 25 augustus 2014 @ 22:32:

[...]

Mag dat wel zo'n kaartje, want als ik het zo bekijk, kun je zomaar de conclusie trekken dat mensen in Afrika dommer zijn dan de rest van de wereld. Ik kan mij niet voorstellen dat er geen ophef over een dergelijke statistiek komt.

Tja, er is ook heel veel kritiek geuit op het werk van die man, en er zouden wel een paar foutjes in zijn methodiek zitten. Anderzijds, als dit de realiteit is dan verklaart dit misschien waarom sommige delen van de wereld het zo slecht doen en dan kan er - hopelijk toch - globaal iets aan gedaan worden. Het gemiddelde lagere IQ zou bv. te maken kunnen hebben met generaties lang slechte voeding en dergelijke.

Ik vind zelf dat zo'n studies niet kunnen gebruikt worden om te discrimineren, maar ze zijn misschien wel nodig om te zien wat er kan gedaan worden om dit verschil te verhelpen.

Met dingen doodzwijgen is niemand geholpen. Eerlijke discussies en studies zijn nodig om vooruit te kunnen gaan.
quote:feliscatus schreef op 25 augustus 2014 @ 22:25:

[...]

Deze is wel grappig: Nasser, oud-president van Egypte, wil geen hoofddoekjes voor Egyptische vrouwen.

https://www.youtube.com/watch?v=TX4RK8bj2W0Is inderdaad leuk. Ook wel interessant om te horen wat de Moslimbroederschap wenst
quote:pientjexxx schreef op 25 augustus 2014 @ 22:32:

[...]

Mag dat wel zo'n kaartje, want als ik het zo bekijk, kun je zomaar de conclusie trekken dat mensen in Afrika dommer zijn dan de rest van de wereld. Ik kan mij niet voorstellen dat er geen ophef over een dergelijke statistiek komt.

Er zijn legio onderzoeken die allang hebben aangetoond dat er een groot intelligentie verschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Die onderzoeken verdwijnen keurig ergens onderin een la.

Terecht ook wel, want ze hebben geen enkele relevantie. Daarbij heeft IQ helemaal niets te maken met een opleidingsniveau. Als je iemand met een IQ van 150 vanaf zn geboorte volgiet met religieuze propaganda, dan zal deze persoon dat zn leven lang blijven volgen.

Zie de Hitlerjugend bijvoorbeeld. Dat waren echt geen domme jongens ofzo. Ook de Noord Koreanen zijn IQ technisch heel goed bedeeld. Tsja.
quote:julius schreef op 26 augustus 2014 @ 09:58:

[...]

Er zijn legio onderzoeken die allang hebben aangetoond dat er een groot intelligentie verschil zit tussen verschillende bevolkingsgroepen. Die onderzoeken verdwijnen keurig ergens onderin een la.

Terecht ook wel, want ze hebben geen enkele relevantie. Daarbij heeft IQ helemaal niets te maken met een opleidingsniveau. Als je iemand met een IQ van 150 vanaf zn geboorte volgiet met religieuze propaganda, dan zal deze persoon dat zn leven lang blijven volgen.

Ik snap dat ze het laten verdwijnen om misbruik van de data te voorkomen, maar ik vind dat het wel degelijk relevantie heeft. Een hoog IQ is misschien geen garantie voor een goed bestuur, maar het lijkt me wel een voorwaarde. Of om het zo te stellen: niet elke persoon met een hoog IQ wordt een goede dokter, maar een goede dokter moet wel een hoog IQ hebben. Ik hoef echt geen neurochirurg met een IQ van 85 ...
quote:julius schreef op 26 augustus 2014 @ 09:58:

[...]

Zie de Hitlerjugend bijvoorbeeld. Dat waren echt geen domme jongens ofzo. Ook de Noord Koreanen zijn IQ technisch heel goed bedeeld. Tsja.Tja, dan is het treuriggesteld met de toekomst van de blanken als de meeste intelligentie nu in het oosten zit (India/China) ... wellicht teruggrijpen naar oude methoden ... zoals oorlogsvoering en kolonialisatie ... oh wacht ... dat doen wij al.
Ethiek is als Elastiek
quote:Noesa schreef op 25 augustus 2014 @ 19:45:

[...]

[img]http://i.imgur.com/jEga11W.png[/img]

Je had ook intelligente en penislengte kunnen nemen dan zag de gekleurde kaart er heel anders uit

Het onderzoek van Lynn is al jaren geleden ontkracht als "fabricated" bestempeld - je kan getallen net zolang manipuleren totdat het jouw uitkomt en dat heeft hij ook gedaan.

http://racialreality.blog ... cism-of-richard-lynn.html

Zijn onderzoek is in de prullenbak verdwenen waar het hoort.
Ethiek is als Elastiek
quote:r3m1 schreef op 26 augustus 2014 @ 17:22:

[...]

Je had ook intelligente en penislengte kunnen nemen dan zag de gekleurde kaart er heel anders uit

Het onderzoek van Lynn is al jaren geleden ontkracht als "fabricated" bestempeld - je kan getallen net zolang manipuleren totdat het jouw uitkomt en dat heeft hij ook gedaan.

http://racialreality.blog ... cism-of-richard-lynn.html

Zijn onderzoek is in de prullenbak verdwenen waar het hoort.Lynn is uiteraard niet de enige die hier onderzoek naar gedaan heeft (zoals ook het andere kaartje laat zien). Al die onderzoeken komen ongeveer tot dezelfde resultaten.
quote:r3m1 schreef op 26 augustus 2014 @ 17:16:

[...]

Tja, dan is het treuriggesteld met de toekomst van de blanken als de meeste intelligentie nu in het oosten zit (India/China) ... wellicht teruggrijpen naar oude methoden ... zoals oorlogsvoering en kolonialisatie ... oh wacht ... dat doen wij al.En wie is wij? De salafistische moslims? Ja, dat doen jullie inderdaad al, jullie zijn inderdaad terug aan het koloniseren. Bovendien aangevuld met nog wat salafistische infiltraties in het westen om hier te studeren aan onze universiteiten (cf. Lady Al Qaeda die een doctoraat aan het MIT haalde). Vergeet ook niet om terug op te rukken naar India om jullie wetenschap weer terug op peil te stellen en dan kan er weer beweerd worden dat het allemaal Arabische uitvindingen zijn.
Zoveelste racistisch 'grooming’-schandaal in multikul-Engeland (Rotherham) met vooral zogenaamde 'Pakistanen', men noemt ze ook wel 'Asians', maar het zijn in de eerste plaats moslims:

http://www.powned.tv/nieu ... ruikschandaal_in_eng.html
quote:Noesa schreef op 27 augustus 2014 @ 02:00:

Zoveelste racistisch 'grooming’-schandaal in multikul-Engeland (Rotherham) met vooral zogenaamde 'Pakistanen', men noemt ze ook wel 'Asians', maar het zijn in de eerste plaats moslims:

http://www.powned.tv/nieu ... ruikschandaal_in_eng.html

Praat geen poep - britten hebben een woord voor pakistanen - pakki's - het lijken dus meer een stel foute hindoes

http://en.wikipedia.org/wiki/British_Asian
Ethiek is als Elastiek
quote:Noesa schreef op 26 augustus 2014 @ 19:11:

[...]

Lynn is uiteraard niet de enige die hier onderzoek naar gedaan heeft (zoals ook het andere kaartje laat zien). Al die onderzoeken komen ongeveer tot dezelfde resultaten.Nee, dat doen ze niet - dat is het hele punt - volgens mij toon jij hier een gebrek aan intelligentie
Ethiek is als Elastiek
quote:Anthonius schreef op 15 mei 2014 @ 14:11:

[...]

Oh en dat maakt het minder erg en misselijkmakend??

We zouden eigenlijk al het geloof moeten afschaffen, niet alleen de Islam maar elke indoctrinatie
I'm a goal digger.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2014 09:28
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
Ethiek is als Elastiek
Bij geen enkel geloof zie je mensen nog onthoofd worden zoals in de middeleeuwen, maar vooral doen of het een vredelievend geloof is en er niks mis mee is, daar kom je ver mee!
quote:r3m1 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:32:

[...] quote:r3m1 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:31:

Nee, dat doen ze niet - dat is het hele punt - volgens mij toon jij hier een gebrek aan intelligentie

Ad hominemen maakt je niet geloofwaardiger. Feiten, argumenten en onderbouwingen wel.

Maar die heb je duidelijk niet voorhanden. Wie is hier nu dom?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2014 09:30
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:r3m1 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:28:

[...]

Praat geen poep - britten hebben een woord voor pakistanen - pakki's - het lijken dus meer een stel foute hindoes

Onzin

Usage:

"In British English, the word "Asian" is often used to refer to those of South Asian ancestry, particularly Indians, Sri Lankans, Pakistanis and Bangladeshis. The term generally excludes people of East Asian (such as Chinese, Korean or Japanese) or Southeast Asian origin; they are more likely to be defined by their country of origin. This is reflected in the "ethnic group" section of UK census forms and other government paperwork, which treat "Asian" and "Chinese" as separate categories."

Uit http://www.rotherham.gov. ... emographic_profile_-_2013

"Figure 1.9 shows the breakdown of the numbers of people from each BME community resident in Rotherham in 2001 and 2011. The largest minority ethnic group remains Pakistani (7,609) together with Kashmiri (293) who together equate to 38% of the BME population in Rotherham."

Leugens, again.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2014 09:31
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
Ethiek is als Elastiek
Je kunt je wel af blijven zetten tegen de islam en alles wat er staat te gebeuren, maar de ommezwaai is onontkoombaar. Jullie 20ers zien het gebeuren, zien het verschil. Ik ben ouder en zag 20 jaar gelden het verschil al. De komende generatie heeft weer een heel ander uitgangspunt enzovoort. Over drie generaties zou je, als je in staat was terug te kijken, het hier niet meer herkennen.
quote:r3m1 schreef op 27 augustus 2014 @ 17:28:

[...]

Onzin. Over 'dom' en 'poep' praten gesproken...

Zoals uit de berichtgeving blijkt, gaat het om Pakistanen.

96% van de Pakistanen is moslim, dus de kans dat de daders tot die andere 4% behoren is vrijwel nihil.

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven