Islamitisch raadslid wil halalstrand

19-04-2019 22:48 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Partij van de Eenheid-raadslid Arnoud van Doorn wil bij Den Haag een halalstrand.
Want, moslims voelen zich onprettig bij schaars geklede, lelijke mensen.

Goed idee, een strand voor moslims waar anderen niet mogen komen?

https://www.ad.nl/den-haag/islamitisch- ... ac5b7ad49/
Alle reacties Link kopieren
🤦‍♀️
Toch wel bijzonder dat iedereen aanslaat op "islamitisch" en weinigen op "onprettig voelen bij lelijke mensen".
Alle reacties Link kopieren
SinRostro schreef:
21-04-2019 01:10
Wat kunnen jullie toch lekker happen zeg. Ik begin gekke Arnoud wel te begrijpen, je gooit gewoon wat gekke ideeën de wereld in en men gaat er bloedserieus op in. En dat is dus best grappig om te lezen.
Dat idee heb ik ook. Iemand die PVVer was en dan Moslim werd is natuurlijk ietwat apart te noemen.
Maar sommige mensen grijpen dit ook weer met beide handen aan om te klagen.
Paarsebloem schreef:
21-04-2019 10:10
Dat idee heb ik ook. Iemand die PVVer was en dan Moslim werd is natuurlijk ietwat apart te noemen.
Maar sommige mensen grijpen dit ook weer met beide handen aan om te klagen.
Precies dat.

Zodra het woord "moslim" of "islam" valt komen ze uit hun holen gekropen.
jujuken schreef:
20-04-2019 19:44
het gaat gewoon om het feit dat moslims denken dat ze heiliger zijn of moreler dan de rest gewoon omdat ze een hoofddoek aanhebben..
Kijk, dit soort Pavlov-reacties bedoel ik dus. En dit baseer jij dus op het enkele feit dat een westerling, genaamd Arnoud van Doorn, met een provocerend voorstel komt.
Jest schreef:
21-04-2019 11:03
Kijk, dit soort Pavlov-reacties bedoel ik dus. En dit baseer jij dus op het enkele feit dat een westerling, genaamd Arnoud van Doorn, met een provocerend voorstel komt.
Maar als je géén tegengeluid laat horen krijg je dezelfde taferelen in Nederland als momenteel al in Brighton. Dit soort idiote proefballonnetjes dienen gelijk afgeschoten te worden.
quattro-stagioni schreef:
21-04-2019 09:50
Toch wel bijzonder dat iedereen aanslaat op "islamitisch" en weinigen op "onprettig voelen bij lelijke mensen".
En dit inderdaad.
@redbulletje, die 'taferelen in Brighton' kunnen ook gewoon zonder dat voorstel van ene Arnoud van Doorn. Je mag op een Nederlands strand namelijk aantrekken wat je wil.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
20-04-2019 12:20
Dan ook een strand voor mensen met overgewicht! Een vriendin van mij is obees en durft gewoon niet naar het strand.
Pieterburen?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Ach, alles wat je aandacht geeft groeit.
redbulletje schreef:
21-04-2019 11:06
Maar als je géén tegengeluid laat horen krijg je dezelfde taferelen in Nederland als momenteel al in Brighton. Dit soort idiote proefballonnetjes dienen gelijk afgeschoten te worden.
Gut, ze hebben toevallig een groepje moslima's gefotografeerd op het strand en dat zijn dan meteen "taferelen"... :facepalm:
Het voorstel van de Partij voor de Eenheid is in strijd met de grondwet. Next.
miedo schreef:
19-04-2019 23:14
Dan moet hij zich aanpassen.
Het is toch idioot dat Nederlanders zich moeten aanpassen aan de allochtonen!
Dat halalstrand vind ik prima , maar niet bij mij in de buurt.
Hij is ook geen allochtoon??
jujuken schreef:
20-04-2019 19:44
het gaat gewoon om het feit dat moslims denken dat ze heiliger zijn of moreler dan de rest gewoon omdat ze een hoofddoek aanhebben..
Waar lees je dat? Wat een onzin lees ik weer.. wow, compleet uit je duim gezogen
Alle reacties Link kopieren
.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Even over dat filmpje. Ik keek en luisterde naar onderstaand filmpje (daarin heeft Theo het over het falen van de reïntregratie en over waarom Theo de islam als bedreiging zag) en moest aan dit topic denken. Theo ook over waarom zijn kind niet bij de overburen mocht spelen. Over de moord op Fortuyn. Dat hij denkt dat er twee oorlogen zullen ontstaan.

Na zoveel jaren is dit interview nog steeds relevant. Deze man was met zijn denken ver vooruit.
Respect voor Theo van Gogh. :redrose:


https://youtu.be/MxqAEMdVQeQ Theo van Gogh over de islam, Fortuyn, integratie (2002)
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Iemand die mensen geitenneukers noemt, daar kan ik geen respect voor opbrengen.
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
24-04-2019 14:26
Iemand die mensen geitenneukers noemt, daar kan ik geen respect voor opbrengen.
Gelukkig is hij dood he? Heeft ie dat respect helemaal niet meer nodig. :sarcastic:
quattro-stagioni schreef:
24-04-2019 14:26
Iemand die mensen geitenneukers noemt, daar kan ik geen respect voor opbrengen.
Mensen die andersdenkenden ongelovige honden noemen die eigenlijk geen recht van leven hebben, daar heb ik dan weer wat moeite mee
nessemeisje schreef:
24-04-2019 14:30
Gelukkig is hij dood he? Heeft ie dat respect helemaal niet meer nodig. :sarcastic:
Leg me geen woorden in de mond die ik nooit gezegd heb.
Selisela schreef:
24-04-2019 14:58
Mensen die andersdenkenden ongelovige honden noemen die eigenlijk geen recht van leven hebben, daar heb ik dan weer wat moeite mee
Altijd weer bijzonder hoe fans van Theo van Gogh (net als o.a. Wildersfans) denken: wie niet voor hem is, is dus voor zijn vijand.

Nee, Selisela, ik heb ook totaal geen respect voor moordenaars. Zelfs niet voor de moordenaar van Van Gogh, hoe omstreden ik zijn uitlatingen ook vind.
Alle reacties Link kopieren
Selisela schreef:
24-04-2019 14:58
Mensen die andersdenkenden ongelovige honden noemen die eigenlijk geen recht van leven hebben, daar heb ik dan weer wat moeite mee
Daar heb ik ook moeite mee.

Bij 20:50 minuut vertelt Theo dat de twee kinderen van de Marokkaanse overburen vaak kwamen spelen, maar toen hij aan het moslimvriendje vroeg of zijn zoon ook eens bij hun mocht komen spelen zei het vriendje dat zijn moeder "het huis schoon wil houden". :misselijk: Theo zegt 'mijn zoon komt daar niet in". Dát is toch vreselijk, maar Theo blijft daar redelijk heel netjes over want 'die kinderen spelen met elkaar'.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
quattro-stagioni schreef:
24-04-2019 17:11
Altijd weer bijzonder hoe fans van Theo van Gogh (net als o.a. Wildersfans) denken: wie niet voor hem is, is dus voor zijn vijand.

Nee, Selisela, ik heb ook totaal geen respect voor moordenaars. Zelfs niet voor de moordenaar van Van Gogh, hoe omstreden ik zijn uitlatingen ook vind.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar veel mensen vinden van Gogh een held sinds 2 november 2004. Ik had echt geen enkel respect voor hem en zijn uitlatingen. Naast het continue gebruik van ‘geitenneukers’ was hij ook erg goed in antisemitisme (“copulerende gele sterren in de gaskamer”, “het rook naar caramel in Auschwitz als ze suikerzieke joden verbranden” etc. Zie bv dit artikel uit 1995:
https://www.trouw.nl/home/antisemitisme ... ~a07916a4/)

Moord is nooit goed te praten. De heiligverklaring van Van Gogh snap ik echter ook niet.
Precies dat, Bethweter. Maar als je dat zegt over de heilige martelaar Theo, ben je meteen een terroristenknuffelaar.
bethweeter schreef:
24-04-2019 19:42
Ik ben het helemaal met je eens. Maar veel mensen vinden van Gogh een held sinds 2 november 2004. Ik had echt geen enkel respect voor hem en zijn uitlatingen. Naast het continue gebruik van ‘geitenneukers’ was hij ook erg goed in antisemitisme (“copulerende gele sterren in de gaskamer”, “het rook naar caramel in Auschwitz als ze suikerzieke joden verbranden” etc. Zie bv dit artikel uit 1995:
https://www.trouw.nl/home/antisemitisme ... ~a07916a4/)

Moord is nooit goed te praten. De heiligverklaring van Van Gogh snap ik echter ook niet.
Precies. Ik vond het een vreselijke man. Ik heb grote moeite met mensen die zo respectloos over anderen praten. Geldt evengoed voor mensen die anderen "ongelovige honden" of erger noemen. Het één is voor mij niet erger of minder erg dan het andere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven