Jensen

17-01-2019 13:34 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft gekeken naar de talkshow van Robert Jensen met Geert Wilders als gast. En wat vond je er van?

Klein stukje van het interview:


https://youtu.be/Lk5TbJPSVwo Wilders onthaald als held bij Jensen: ‘Maak Nederland weer van de Nederlander!’
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
10-02-2019 23:40
Rick Nieman presenteert nu een serie over Italië bij WNL. Dan hebben ze dus de kans om een interessante analyse te maken over de opkomst van anti-Europees rechts in Italië, maar ze tonen vooral flauwe interviews met kleurrijke figuren. Rick Nieman gebruikt ook nog eens tamelijk wat tenenkrommende verbale stoplappen en clichés. Het lijkt af en toe wel een gezellig reisprogramma van omroep MAX.
Maar ik neem aan dat WNL ook tot extreem-links hoort. Thierry Baudet vindt immers zichzelf midden en de rest extreem-links.
Alle reacties Link kopieren
Ik las trouwens net dat Frank Dane de broer is van Robert Jensen en dat hij een andere achternaam gebruikt om niet geassocieerd te worden met zijn broer. Weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
13-02-2019 19:20
Ik las trouwens net dat Frank Dane de broer is van Robert Jensen en dat hij een andere achternaam gebruikt om niet geassocieerd te worden met zijn broer. Weer wat geleerd.

Inderdaad, geen artiestennaam, maar zodat het verband minder snel word gelegd. Robert Kjærby Jensen én Frank Kjærby Jensen gebruiken beide ook niet de naam "Kjærby". Kan om meerdere redenen zijn.

Wikipedia:
Jensen is een zoon van Walter Kjærby, de viceconsul van de Deense ambassade. Hij is een broer van radio-dj Frank Dane, die de naam Dane als pseudoniem gebruikt zodat het verband met zijn broer Robert minder snel wordt gelegd
.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Robert Jensen wel goed. Teveel deugmensen op tv maakt het kijken erg zuur.
Alle reacties Link kopieren
Jensen is een kwal. Geert Wilders heb ik in het echt gezien bij een politieke bijeenkomst en hij is een heel goede debateerder met sterke argumenten en gevoel voor humor.

Ondanks dat ik niet eens ben met zijn standpunten heb ik wel respect voor hem.


Nou krijgen we het.......
Alle reacties Link kopieren
Sara9876 schreef:
13-02-2019 19:20
Maar ik neem aan dat WNL ook tot extreem-links hoort. Thierry Baudet vindt immers zichzelf midden en de rest extreem-links.

Oh ja natuurlijk, dom van me. Het deugen heeft mijn denken blijkbaar aangetast.
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven