Kuzu (DENK) weg om grensoverschrijdend gedrag medewerkster

30-03-2020 07:30 97 berichten
Al tijden hoorden we vrij weinig van de anders in het debat zo aanwezige Tunahan Kuzu en plots was meneer ineens weg. Iets met dat hij verklaarde dat hij de politiek "een te grote aanslag vond op zijn persoonlijke leven". Het welbekende: "meer tijd nodig had voor familie"-verhaal. Een beetje een vreemd verhaal voor een man die al familie had voordat hij met veel bombarie uit de PvdA stapte om een eigen partij oprichtte. DENK werd overigens opgericht omdat de PvdA te kritisch was op Turkse organisaties als Milli Görüs.

Alleen nu blijkt dat deze vrome meneer een relatie had met een medewerkster en dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag. Maar daar houdt het niet op.
De vrouw informeerde de huidige partijleider Farid Azarkan over het voorval. Die zou zich geschokt hebben getoond en haar hebben gezegd dat hij over de consequenties wilde nadenken, maar vervolgens niets meer hebben laten horen.
bron: https://nos.nl/artikel/2328767-tunahan- ... -denk.html

en
Vervolgens besloot de vrouw om de kwestie te laten rusten, omdat ze opzag tegen de gevolgen die openbaarmaking kon hebben voor haar leven. Ze vond elders een baan, maar enkele weken geleden zocht partijvoorzitter Öztürk via via contact met haar. Hij bleek van plan om Kuzu met de affaire te confronteren, samen met de oud-CDA'er Ayhan Tonca
bron: https://nos.nl/artikel/2328767-tunahan- ... -denk.html

De vrouw wilde overigens Öztürk niet helpen. Maar deze kon het verhaal goed gebruiken om Kuzu weg te werken als partijleider dus gebruikte hij het verhaal van de vrouw toch.

Tjah, wat moeten we hier van denken.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
30-03-2020 08:39
Ik ben vooral teleurgesteld hoeveel engerds er in de Nederlandse politiek zijn.
Inderdaad
Ik vond het al een eng clubje dus het verbaast me niks.
Ik zat er al op te wachten tot er rottigheid naar boven zou komen.

Trouwens, Pechtold vond ik ook een engerd.
fashionvictim schreef:
30-03-2020 08:53
Maar ook dit is toch niet heel anders dan destijds bij Pechtold, die volgens de grapevine zijn minnares zelfs tot abortus dwong? Ook zij werd vooral als politiek wapen gebruikt.

Ik vind het maar bijzonder allemaal.
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 12:18
Reden: provoceren
7.59% gewijzigd
Ben ik de enige die bij de naam Tunahan een blikje tonijn voor zich ziet? Kuzu vind ik ook een vissige glibber, dus dat past wel.
*TanteSjaan* schreef:
30-03-2020 10:13
Ben ik de enige die bij de naam Tunahan een blikje tonijn voor zich ziet? Kuzu vind ik ook een vissige glibber, dus dat past wel.
Gladde aal kan ook.
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:11
[...]

Welnee. Pechtolds positie werd door het Anne Lok gedoe ook onhoudbaar en volgens mij is dit een van de redenen geweest om op te stappen. Pechtold kreeg aardig wat over zich heen. Tot nu toe vind ik het bij Kuzu (geilneef), Ozturk (chanteur) en Azarkan (lafbek) allemaal wel meevallen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 12:20
Reden: provoceren
6.36% gewijzigd
*TanteSjaan* schreef:
30-03-2020 10:15
Welnee. Pechtolds positie werd door het Anne Lok gedoe ook onhoudbaar en volgens mij is dit een van de redenen geweest om op te stappen. Pechtold kreeg aardig wat over zich heen. Tot nu toe vind ik het bij Kuzu (geilneef), Ozturk (chanteur) en Azarkan (lafbek) allemaal wel meevallen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 12:20
Reden: provoceren
9.81% gewijzigd
Joh, kijk eens naar de TO. Dit gaat binnen no time over links en rechts/racisme of niet ect.

Terwijl het moet gaan over engnekkengedrag van te veel mannen, ongeacht hun politieke voorkeur of kleur.
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:17
[...]
Net als TO, die geen kans laat liggen om bepaalde andere overtuigingen te pushen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-03-2020 12:21
Reden: quote verwijderd
20.00% gewijzigd
Het vergelijken met 2 mensen vind ik al debiel.Wie is er enger...
Ik vraag me wel af wat Kuzu nu gaat doen. Werk vinden in Nederland zal voor hem niet makkelijk worden. Hij wordt toch gezien als de lange arm van Erdogan.
hamerhaai schreef:
30-03-2020 08:25
Waarom werd Alexander Pechtold geen eng mannetje genoemd toen hij een affaire had?

Ik vind de ideologie van Denk, en PVV en FvD eng, en Kuzu zal mijn vriend niet worden. Maar waarom wordt hij nu harder aangevallen dan Pechtold?
Weet niet wat jij allemaal leest of hoe je geheugen is, maar Pechtold is ook aardig aangepakt en bespot.

Of straalt dat dan slecht af op andere Turken?
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:23
Ik vraag me wel af wat Kuzu nu gaat doen. Werk vinden in Nederland zal voor hem niet makkelijk worden. Hij wordt toch gezien als de lange arm van Erdogan.

Om Kuzu hoef je je niet druk te maken. Hij komt wel weer aan het werk.
*TanteSjaan* schreef:
30-03-2020 10:27
Om Kuzu hoef je je niet druk te maken. Hij komt wel weer aan het werk.
Ik hoop in Turkije.
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:23
Ik vraag me wel af wat Kuzu nu gaat doen. Werk vinden in Nederland zal voor hem niet makkelijk worden. Hij wordt toch gezien als de lange arm van Erdogan.
Welnee joh! Waarom denk je dat hij in de kamer zat? Genoeg mensen die dat gedachtegoed aanhangen. Heel veel Turken zien Erdogan heel anders dan wij hier in Nederland. Als de man die veel voor de arme mensen doet. Letterlijk iemand horen zeggen dat hij welkom is in dat grote paleis omdat dat van het volk is. Het kijken van Turkse televisie doet de rest omdat daar ook veel propaganda op verschijnt.

Dus zat mensen die deze Kuzu wel aan het werk kunnen helpen. Hij heeft door de politiek ook een groot netwerk en ook daarom interessant. Voorlopig nog recht op 4 jaar wachtgeld, dus alle tijd.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:30
Ik hoop in Turkije.
Dat hoop ik ook. Weg met die engerd!
*TanteSjaan* schreef:
30-03-2020 10:13
Ben ik de enige die bij de naam Tunahan een blikje tonijn voor zich ziet? Kuzu vind ik ook een vissige glibber, dus dat past wel.
Hahaha, ja dat heb ik ook :hug:
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:30
Ik hoop in Turkije.
Jep. En hij mag wel wat meer van zijn kiezers meenemen ook. Ik hoop dat hij dus niet bescheiden blijft.
vrijenblij20220 schreef:
30-03-2020 10:36
Dat hoop ik ook. Weg met die engerd!
Ja en laat hij de rest van Denk ook gelijk meenemen 😊
Luci_Morgenster schreef:
30-03-2020 10:17
Joh, kijk eens naar de TO. Dit gaat binnen no time over links en rechts/racisme of niet ect.

Terwijl het moet gaan over engnekkengedrag van te veel mannen, ongeacht hun politieke voorkeur of kleur.

Precies. Maar dat mag je niet zeggen, want het mocht alleen over stoute moslims gaan. Dat is niet de eerste keer, helaas.
Vrouwonvriendelijkheid is een breder probleem, zie ook FvD.
Betty_Slocombe schreef:
30-03-2020 11:17
Precies. Maar dat mag je niet zeggen, want het mocht alleen over stoute moslims gaan. Dat is niet de eerste keer, helaas.
Vrouwonvriendelijkheid is een breder probleem, zie ook FvD.
Nee hoor. Waar zit de vrouwonvriendelijkheid bij FvD trouwens?

Ik zie juist dat Eva Vlaardingerbroek het juist opneemt voor vrouwen: https://www.youtube.com/watch?v=wBPedPGEMjA
Betty_Slocombe schreef:
30-03-2020 11:17
Precies. Maar dat mag je niet zeggen, want het mocht alleen over stoute moslims gaan. Dat is niet de eerste keer, helaas.
Vrouwonvriendelijkheid is een breder probleem, zie ook FvD.

Dit is wat jij er nu van maakt Betty. Ik heb nog niet gelezen dat het alleen over stoute moslims mocht gaan. Wel over het grensoverschrijdende gedrag van Kuzu. Dat hij moslim is, is in deze onbelangrijk.
Ga toch gauw met die Vlaardingerbroek. Als dat je enige argument is, zijn we snel klaar want er stemmen ook veel vrouwen op Denk. Dus ja, wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
30-03-2020 10:17
Ik reageerde op FV die geen kans onbenut laat om er weer racisme in te zien.
Jij bent degene die het woord racisme in de mond neemt, niet ik.

En ik staf je ook gelijk maar voor op de man.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
de vraag is eigenlijk wat Ozturk hiermee wil bereiken.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven