Mannen vallen op steeds jongere vrouwen

19-08-2018 11:28 154 berichten
Hier een discussie over met mijn man:
https://www.theguardian.com/world/2018/ ... SApp_Other

Mijn man vindt dit stuk hilarisch, omdat mannen volgens hem altijd al op jonge vrouwen vielen.

Volgens mij is er wel een verschil. Ik kijk bijvoorbeeld alle oude afleveringen van Star Trek (eind jaren zestig), en daarin valt het op dat alle mooie sexy vrouwen op z'n minst dertigers zijn. In films of series nu zijn die mooie sexy vrouwen veel jonger.

Hebben jullie er iets zinnigs over te zeggen?
Wat een non-onderwerp eigenlijk... en dat al 6 pagina's lang.
Alle reacties Link kopieren
lot75 schreef:
27-08-2018 20:02
Wat een non-onderwerp eigenlijk... en dat al 6 pagina's lang.
7
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ach tijden veranderen en de meisjes van 30-40 jaar geleden waren op hun 25st al helemaal vrouw. Nu ligt dat gewoon veel lager en zie je zelfs meisjes die 16-17 zijn die er uit zien als iemand van 21-22. Doe je niks aan en dat mannen over het algemeen op jonge vrouwen/meisjes vallen is niks nieuws en zo oud als de weg naar Rome. Daarbij is het ook omgekeerd dat heel veel jonge meiden gewoon voor oudere kerels gaan en dan is het niet altijd omdat ze zoals dat heet "daddy issues" oid. hebben of dat er iets mis met ze is. Dus blijft het een eindeloze discussie van meestal andere vrouwen/ meisjes die zelf of niet meer meetellen en dus allerlei morele argumenten proberen op te werpen of zij die gewoon het leuk vinden een oud onderwerp om de zoveel tijd weer nieuw leven in te blazen. Veranderen gaat het toch niet, wat je er verder ook van vindt.
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
27-08-2018 16:58
Nou...ik stel denk ik maar vast een euthanasie verklaring op als dit het vooruitzicht is :-(
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven