noodweer part deux

dinsdag 14 augustus 2012 om 17:40

dinsdag 14 augustus 2012 om 18:14
*geeft tropische bui van uur geleden een harde schop richting het neurden speciaal voor Alexissss*
zo goed ??
ja ik heb alles ook maar ff open gezet, je zweet je de pleuris met dat broererige weer....
wel grappig: ik ga volgende week een weekje naar Parijs, waar het ook warm en lekker weer is. koffer inpakken wordt dit x dus wel heel makkelijk: 2 of 3 jurkjes, een rokje en wat korte shirtjes en mn birckestocks. dat wordt een snelheidsrecord voor mij
zo goed ??
ja ik heb alles ook maar ff open gezet, je zweet je de pleuris met dat broererige weer....
wel grappig: ik ga volgende week een weekje naar Parijs, waar het ook warm en lekker weer is. koffer inpakken wordt dit x dus wel heel makkelijk: 2 of 3 jurkjes, een rokje en wat korte shirtjes en mn birckestocks. dat wordt een snelheidsrecord voor mij
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:41
Het is hier ook erg warm (Leiden).
Gisteren merkte ik dat buienradar ook niet meer is wat het geweest is.
Hang ik een wasje buiten, komt het ineens met bakken naar beneden, terwijl volgens de buienradar er geen wolkje aan de lucht was.
Nu mag het voor mij wel even losbarsten.
Ik krijg altijd koppijn van dat drukkende weer.
Gisteren merkte ik dat buienradar ook niet meer is wat het geweest is.
Hang ik een wasje buiten, komt het ineens met bakken naar beneden, terwijl volgens de buienradar er geen wolkje aan de lucht was.
Nu mag het voor mij wel even losbarsten.
Ik krijg altijd koppijn van dat drukkende weer.