Op wie ga je stemmen?

26-05-2012 00:51 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thieme
popsicle schreef op 28 mei 2012 @ 13:23:

[...]

Met Wilders gaat echt helemaal niemand meer in zee. Al haalt 'ie in z'n eentje alle zetels (wat helemaal niet kan, maar bwv spreken). Hij gaat na 12 September de WW in want ook in Amerika zijn ze zijn 'lezingen' nu wel zat...

Wilders speelt heel handig de "Anti Europa" kaart.

Tegen Brussel, tegen de ¤

Het ligt er een beetje aan wat de financiële markten doen, wordt de chaos groter en schuift na Griekenland ook Spanje onderuit kon het wel eens zo zijn dat Wilders gaat scoren.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef op 28 mei 2012 @ 15:30:

[...]

Wilders speelt heel handig de "Anti Europa" kaart.

Tegen Brussel, tegen de ¤

Het ligt er een beetje aan wat de financiële markten doen, wordt de chaos groter en schuift na Griekenland ook Spanje onderuit kon het wel eens zo zijn dat Wilders gaat scoren.
Maar dan is er nog steeds niemand die er nog aan wil. Dus hoe groot hij ook wordt, hij staat nu écht wel alleen.
Ik heb nog hoop dat de VVD wakker wordt en de NL belangen alsnog gaat behartigen qua euro.

Dan zal de VVD weer de grootste worden.
wynette schreef op 28 mei 2012 @ 16:20:

Ik heb nog hoop dat de VVD wakker wordt en de NL belangen alsnog gaat behartigen qua euro.

Dan zal de VVD weer de grootste worden.
De VVD is voorlopig even niet aan zet en past nu bescheidenheid.
isabellajosephine schreef op 26 mei 2012 @ 03:16:

Popsicle, ik denk dat je even uit het oog verliest hoeveel deze rijke stinkerds voor onze economie doen.

Wie creëren al die miljoenen banen? Niet de mensen die thuis op de bank zitten, of lekker gemakkelijk 9-5 op kantoor zitten en voor de rest de boel de boel laten.

Ik vind zo'n pamperende overheid echt grote onzin. Uiteindelijk is het het bedrijfsleven dat de economie maakt. En daar mogen die mensen best voor beloond worden.

Rest van de discussie niet gelezen, maar hier sluit ik me 100% bij aan.

En ik stem dus uit volle overtuiging gewoon weer op Rutte. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven