Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..

donderdag 15 juli 2021 om 18:42
Je hoort het hem gewoon zeggen he, dat is nog het ergste, dat we dit zo erg hoopten allemaal, en het was hem ook zo gegund omdat goed gewoon moet overwinnen over kwaad.LadyTramp schreef: ↑15-07-2021 17:29Ik ben er echt ontdaan van. Ik had echt verwacht dat hij dit zou overleven en eind van het jaar ofzo, met die rare nasale stem van hem, weer op TV zou komen en iets zou zeggen als "ja, ze dachten mij onderuit te kunnen halen. Ik dacht van niet", en dat hij dan weer gewoon Tanja Groen zou vinden ofzo.
Dit is 2 keer verdriet. Eerst om de aanslag en nu omdat de hoop ook weg is

Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 15 juli 2021 om 18:43
Calamitycat schreef: ↑15-07-2021 18:40Ik kijk naar RTL Boulevard en kan niet meer stoppen met huilen.
Wat wil ik graag dat dit allemaal niet waar is.
Ik kijk ook. Mijn hemel, wat zijn deze mensen dapper.
We're just two lost souls

donderdag 15 juli 2021 om 18:43
donderdag 15 juli 2021 om 18:44
Zeg dat. Maar ze zien er zó aangeslagen uit, het gaat door merg en been.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 15 juli 2021 om 18:44

donderdag 15 juli 2021 om 18:59
Ik ook...en dan de muziek van Procol harumCalamitycat schreef: ↑15-07-2021 18:40Ik kijk naar RTL Boulevard en kan niet meer stoppen met huilen.
Wat wil ik graag dat dit allemaal niet waar is.

Doodgeschoten worden door een kansloze en zielloze.
anoniem_642879d20cb7f wijzigde dit bericht op 15-07-2021 19:01
0.27% gewijzigd
donderdag 15 juli 2021 om 19:05
Ik was net weer opgedroogd totdat Kees van der Spek over een oerwoudreus begon

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
donderdag 15 juli 2021 om 19:06

donderdag 15 juli 2021 om 19:20
Het idee dat ze de komende jaren door de staat goed verzorgd worden, sportlessen, ongetwijfeld hobbies en andere ontspanning mogen hebben. Wat mij betreft eenzame opsluiting in de isoleer. Het voelt zo onrechtvaardig dat zij er geen minuut slechter van zullen slapen. Misschien zelfs nog een soort van status krijgen daar.

donderdag 15 juli 2021 om 19:23
donderdag 15 juli 2021 om 19:29
donderdag 15 juli 2021 om 19:30
Verschrikkelijk.
Ik vroeg me al af of zijn lijfspreuk kwam uit het lied Guaranteed van Eddie Vedder. Mijn lievelingsnummer. Wat een man, wat een gemis.
Ik vroeg me al af of zijn lijfspreuk kwam uit het lied Guaranteed van Eddie Vedder. Mijn lievelingsnummer. Wat een man, wat een gemis.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu