Queen Elizabeth ❤️ overleden
donderdag 8 september 2022 om 14:47
Ik lees dat het niet goed gaat met koningin Elizabeth. Ik zag haar deze week op tv toen de nieuwe premier langskwam en je zag dat ze donkere vlekken op haar handen had.
Nu lees ik dat ze onder verscherpt medisch toezicht staat en dat prins Charles en prins William naar haar onderweg zijn.
Dat klinkt niet goed. Ze ziet er op beelden vaak uit als een lief omaatje maar het is een taaie denk ik. Had medelijden met haar toen prins Philip stierf. Vond de begrafenis mooi om te zien. Hoe stijf dat allemaal gaat in Engeland.
Geen idee wat ik met dit topic wil hoor. Zit alleen op mijn werk en was het nieuws aan het lezen. Normaal zou ik dan een opmerking tegen mijn collega hebben gemaakt van goh het is wat he met de koningin van Engeland. Mijn collega is alleen nu op vakantie dus nu zet ik het hier maar neer
.
Nu lees ik dat ze onder verscherpt medisch toezicht staat en dat prins Charles en prins William naar haar onderweg zijn.
Dat klinkt niet goed. Ze ziet er op beelden vaak uit als een lief omaatje maar het is een taaie denk ik. Had medelijden met haar toen prins Philip stierf. Vond de begrafenis mooi om te zien. Hoe stijf dat allemaal gaat in Engeland.
Geen idee wat ik met dit topic wil hoor. Zit alleen op mijn werk en was het nieuws aan het lezen. Normaal zou ik dan een opmerking tegen mijn collega hebben gemaakt van goh het is wat he met de koningin van Engeland. Mijn collega is alleen nu op vakantie dus nu zet ik het hier maar neer
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-09-2022 20:28
Reden: We hebben de titel aangepast naar eentje passend aan de huidige situatie. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
Reden: We hebben de titel aangepast naar eentje passend aan de huidige situatie. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
0.00% gewijzigd
woensdag 14 september 2022 om 14:34
Het zou vriendelijker zijn om het aan te kondigen na de begrafenis. Oké, dat betekent dat die mensen 10 dagen langer betaald moeten worden, so be it. En geef ze dan een aardgheidje mee als herinnering en als dank voor bewezen diensten. Het is niet dat het er niet af kan.
Aan de andere kant: het is een behoorlijke 'regels zijn regels-omgeving' en dat wist iedereen, dus het is idd geen verrassing.
Harba lorifa
woensdag 14 september 2022 om 14:38
Vind dat dit erg wordt overdreven in de media. Er wordt voor het gros van deze mensen gewoon eenzelfde baan bij andere leden van de koninklijke familie gezocht, en wie daarbuiten valt krijgt begeleiding bij het vinden van een andere baan.
woensdag 14 september 2022 om 15:03
Over 20 minuten begint de processie van Buckingham Palace naar Westminster Hall. Een route van ongeveer 40 minuten. Behalve de vier kinderen van de queen zullen ook William en Harry meelopen achter de kist. Zal vast moeilijke herinneringen voor ze oproepen. Knap dat ze dit doen voor hun oma.
De processie start om 14.22 uur Engelse tijd. Iemand een idee waarom precies dat tijdstip?
De processie start om 14.22 uur Engelse tijd. Iemand een idee waarom precies dat tijdstip?
woensdag 14 september 2022 om 15:11
Verwijzing naar 2022?Dorotheaa schreef: ↑14-09-2022 15:03Over 20 minuten begint de processie van Buckingham Palace naar Westminster Hall. Een route van ongeveer 40 minuten. Behalve de vier kinderen van de queen zullen ook William en Harry meelopen achter de kist. Zal vast moeilijke herinneringen voor ze oproepen. Knap dat ze dit doen voor hun oma.
woensdag 14 september 2022 om 15:25
Lorraine asked: “Do we know why it’s 2:22pm?”
Russell replied: “Well, it’s very simply because it takes 38 minutes to walk in this procession down the mall, horse guard parade on the way to parliament square to Westminster Hall.”
https://www.express.co.uk/showbiz/tv-ra ... start-time
Russell replied: “Well, it’s very simply because it takes 38 minutes to walk in this procession down the mall, horse guard parade on the way to parliament square to Westminster Hall.”
https://www.express.co.uk/showbiz/tv-ra ... start-time
woensdag 14 september 2022 om 15:48
Ja, heel erg mooi.Chantilly21_2 schreef: ↑14-09-2022 15:29Oh wat mooi dit, voor het eerst een brok in mijn keel, Britten zijn toch wel zeer goed in dit soort ceremoniële zaken, prachtig.
Een eeuwenlange traditie.
De toekomst is niet meer wat het was
woensdag 14 september 2022 om 15:57
woensdag 14 september 2022 om 16:00
Prachtig en indrukwekkendChantilly21_2 schreef: ↑14-09-2022 15:29Oh wat mooi dit, voor het eerst een brok in mijn keel, Britten zijn toch wel zeer goed in dit soort ceremoniële zaken, prachtig.
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 14 september 2022 om 16:01
Ik dacht het gisteren ook inderdaad.
woensdag 14 september 2022 om 16:03
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in