"Als je geen slachtoffer wil zijn, ga niet naar hotelka

17-01-2020 14:38 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Las net een artikel op hln.be en de kop was "Als je geen slachtoffer wil zijn, ga je niet naar een hotelkamer"
Dit is wat de huidige advocaat van Harvey Weinstein o.a. gezegd zou hebben.

Vroeg me toch af wat de meningen hier zijn over zo'n uitspraak?

EDIT (de links, aangepast naar correcte vorm n.a.v. tip van madamzonderm, bedankt daarvoor!)

Het interview waar de uitspraak gedaan wordt (gevonden door: Zazamaenade)
https://www.youtube.com/watch?v=49O3pUBuOVQ

Link (aangepast) naar dat artikel (maar die is niet te lezen volledig):

https://www.hln.be/showbizz/celebrities ... ~a2909111/

Op AD een ander artikel (aangepast):

https://www.ad.nl/buitenland/donna-buld ... ~a2909111/
anoniem_394641 wijzigde dit bericht op 19-01-2020 15:17
54.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
12-03-2020 13:20
hoe kan het dat je hier zo weinig over weet maar toch wil ventileren?

Ja man kei fijn, gewoon hoppa onderbuikgevoelens uitspreken. Waarom nadenken als dat niet nodig is?
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
12-03-2020 11:44

Als die meiden niet zo naïef waren, zou het allang niet meer gebeuren.

Nee, er bestaat geen legitimatie voor seksuele intimidatie, aanranding en verkrachting.
Je leeft in lalaland als je denkt dat alleen 'naïeve' meisjes en vrouwen verkracht worden.
Door deze uitspraak van de rechter is het misschien eens duidelijk aan het worden aan dit soort kerels dat je niet ongestraft je macht of geld kunt gebruiken om seksueel misbruik te maken van wie je maar wilt.

En die zielige toneelstukjes van Weinstein zijn pathetisch. Dat blijft er dus over van een machtige man als zijn daden in het volle onbarmhartige licht staan.
nounou
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
12-03-2020 13:24
Ja man kei fijn, gewoon hoppa onderbuikgevoelens uitspreken. Waarom nadenken als dat niet nodig is?

Nou, inderdaad.
De zegeningen van het twittertijdperk zijn ongekend.
nounou
Zazamaenade schreef:
12-03-2020 13:32
Nee, er bestaat geen legitimatie voor seksuele intimidatie, aanranding en verkrachting.
Je leeft in lalaland als je denkt dat alleen 'naïeve' meisjes en vrouwen verkracht worden.
Door deze uitspraak van de rechter is het misschien eens duidelijk aan het worden aan dit soort kerels dat je niet ongestraft je macht of geld kunt gebruiken om seksueel misbruik te maken van wie je maar wilt.

En die zielige toneelstukjes van Weinstein zijn pathetisch. Dat blijft er dus over van een machtige man als zijn daden in het volle onbarmhartige licht staan.
:worship:
@Zaza: Bedankt voor het in woorden brengen wat ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
12-03-2020 16:51
@Zaza: Bedankt voor het in woorden brengen wat ik dacht.

:)
Ik zat me toch even een partij boos te worden.

Dan denk je dat de veroordeling van Weinstein en het vonnis toch wel duidelijk zijn, maar nee, nog steeds dezelfde onverdragelijke onzinargumenten.
nounou
Zazamaenade schreef:
12-03-2020 17:14
:)
Ik zat me toch even een partij boos te worden.

Dan denk je dat de veroordeling van Weinstein en het vonnis toch wel duidelijk zijn, maar nee, nog steeds dezelfde onverdragelijke onzinargumenten.
Ja ik zat ook te koken, dus bij mij was het er waarschijnlijk niet erg netjes uitgekomen, en ik ben niet het type om aso te doen op internet :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven