Sambal wraak

17-07-2018 21:25 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag waarom neemt zo'n vrouw de andere vrouw onderhanden (samen met de vreemdgaande man) en smeert ze niet zijn zaakje met sambal in ik begrijp dat nooit zo goed. Hij gaat toch vreemd?

https://www.telegraaf.nl/c/1985757/
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
18-07-2018 08:54
Hij bevestigt daarmee dat vrouw 1 haar positie weer terugkrijgt.

Nogmaals: waar lezen jullie dat? In het artikel uit de Telegraaf gaat het over 'een handlanger', in het andere artikel over 'een buurvrouw'.
Ik kan me hier zo aan irriteren hè, een voorwaardelijk celstraf opgelegd van 110 dagen. Waarom voorwaardelijk? Smijt een dergelijk persoon gewoon in de cel met verplichte psychische hulp. Verder zeer beperkt bezoek en geen privileges. Ze is al eerder veroordeeld, duidelijk niets van geleerd. Door dit softe gedoe leert ze er niets van. En waarom? Omdat ze zwanger is, belachelijk. Ook zwanger kan je prima een straf uitzitten.
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
18-07-2018 09:02
Nogmaals: waar lezen jullie dat? In het artikel uit de Telegraaf gaat het over 'een handlanger', in het andere artikel over 'een buurvrouw'.
Ik verveel me niet genoeg om nog X andere verslaggevingen van komkommernieuws te lezen, Trotter, dus ik ga ervan uit dat de eerste samenvatting correct is. En zo niet dan kan ik er in dit geval heul goed met mee leven omdat het vaker voorkomt dat de man meehelpt met de fitties van zijn vrouw. De eenheid van het gezin is hersteld en daar draait het maar om. Vrouw 2 wordt besmeurd en weggegooid.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
18-07-2018 09:23
dus ik ga ervan uit dat de eerste samenvatting correct is

Dat is 'ie dus niet. En dat had je kunnen weten als je het topic gewoon had gelezen.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-07-2018 22:49
Een zwakbegaafde die helaas kinderen heeft gekregen.Vreselijk, dit zouden toch je ouders zijn. Dan ben je al bij je geboorte kansloos.
Nee hoeft niet
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
18-07-2018 09:27
Dat is 'ie dus niet. En dat had je kunnen weten als je het topic gewoon had gelezen.
Gewoon? Als ik hoor dat Trump overweegt op de atoomknop te drukken dan zal ik dat uitgebreid natrekken. Dan is de hoeveelheid benodigde energie vermoedelijk goed bestede tijd.

Ik zal je aanbeveling om alle komkommernieuws plus elke post in een topic te lezen overwegen maar ik kan je niks beloven. :proud: .
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
De vrouw/dader is niet zwakzinnig, het hulpje is zwakzinnig...
In die cultuur is eerwraak heel normaal.
GinnyJones schreef:
18-07-2018 09:03
Ik kan me hier zo aan irriteren hè, een voorwaardelijk celstraf opgelegd van 110 dagen. Waarom voorwaardelijk? Smijt een dergelijk persoon gewoon in de cel met verplichte psychische hulp. Verder zeer beperkt bezoek en geen privileges. Ze is al eerder veroordeeld, duidelijk niets van geleerd. Door dit softe gedoe leert ze er niets van. En waarom? Omdat ze zwanger is, belachelijk. Ook zwanger kan je prima een straf uitzitten.
Ze heeft al de maximale tijd voorarrest vastgezeten volgens mij. Ik lees net 160 dagen. Dat is best lang. Ik kan me haar reactie wel voorstellen hoor. Kijk, dat van die sambal had ik zelf nooit kunnen verzinnen. Best inventief eigenlijk. De rest zou ik ook allemaal willen doen, bij een “beste vriendin” die 5 jaar lang een affaire zou hebben gehad met mijn man.

Het verschil tussen mij en Halima is dat ik mijn impulsen onder controle kan houden en altijd als eerst aan mijn eigen belang denk. Op de lange termijn. Wraak is maar een korte termijn bevrediging, je moet vervolgens zelf de gevolgen dragen. Daar heb ik uiteraard geen zin in. Er zijn nu eenmaal mensen die niet nadenken maar gewoon doen.

Verder zou ik moordneigingen krijgen bij mijn man. En hem zeker niet terug nemen en vergeven. Maar ach, we zijn allemaal anders. Ik snap de ophef niet zo. Je kan nou eenmaal niet altijd ongestraft doen wat je wil bij iedereen. Sommige mensen nemen wraak. Goed dat deze vrouw in therapie gaat, want ze heeft 4 jonge kinderen waar ze voor moet zorgen. Meer gevangenisstraf vind ik dan ook helemaal niet wenselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven