Storm
donderdag 5 december 2013 om 13:04
donderdag 5 december 2013 om 14:20
Hier (ZH) begint het steeds harder te loeien en is poes ook onrustig.
Tegen de wind leunen vind ik ook altijd heel prettig maar je moet wel weten waar de grens ligt. Dit is geen leunen meer, dit is door de wind de weggeblazen worden en dat vind ik toch minder om eerlijk te zijn. Poes en ik blijven lekker binnen!
Tegen de wind leunen vind ik ook altijd heel prettig maar je moet wel weten waar de grens ligt. Dit is geen leunen meer, dit is door de wind de weggeblazen worden en dat vind ik toch minder om eerlijk te zijn. Poes en ik blijven lekker binnen!
donderdag 5 december 2013 om 14:40
Ik weet niet hoe het reizen met de trein van plaats van werk naar woonplaats zal uitpakken. Zal de trein rijden? De route heeft de aanduiding Storing, Let op, aangepaste dienstregeling. Maar dat reisadvies vervalt niet. Ik ben voorlopig nog van plan om naar huis te reizen. Ik wacht of mij dat nog afgeraden zal worden.
World of Warcraft: Legion
donderdag 5 december 2013 om 14:45
Treinverkeer hier in NH ligt nu stil. Kinderen van middelbare scholen zijn hier allemaal om half een naar huis gestuurd.
Hier een zware stalen container naar beneden gevallen, die stond 2 hoog gestapeld in de luwte van een schuur. Ding weegt wel 1000 kg, en dan evengoed zo eraf waaien! T gaat hier flink tekeer!
Hier een zware stalen container naar beneden gevallen, die stond 2 hoog gestapeld in de luwte van een schuur. Ding weegt wel 1000 kg, en dan evengoed zo eraf waaien! T gaat hier flink tekeer!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!