Trump is the new president, deel 2

20-02-2017 13:55 600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder discussiëren over het huidige presidentschap van Donald Trump.



Deel 1: Trump is the new president
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Puur goud dit: Putin reageert op het ontslag van Comey.

"Trump is acting in accordance with his competence."
kennis is knowledge
Hebben jullie de hearings een beetje gevolgd? Daar kwam ook weer ter sprake dat verslaving aan opiaten het allergrootste probleem is in de VS. By far. Verspreiding gaat via legale en illegale kanalen. Iedere dag openen er rond de twintig online pharmacies die illegaal drugs en opiaten verkopen onder het mom van (afkick)medicatie.
https://www.amazon.com/Dreamland-True-A ... MH478NP4R8

Ik ben ook geen enorme Trump-fan. De man is een oligarch die er ongetwijfeld een eigen agenda op nahoudt. Maar hij neemt wel maatregelen om te proberen iets aan dit enorme verslavingsprobleem in zijn land te doen via de oprichting van de Commission on Combatting Drug Addiction and the Opioid Crisis.

Ondertussen wordt het volk via pers en corrupte senatoren vermaakt met brood en spelen.
Alle reacties Link kopieren
DidiRidi schreef:
12-05-2017 08:59
Ik hoop dat die in de gevangenis ook zo gewoon blijft. Er zijn in vallen geweest door de fbi en sessions is next. Toedeledokie
Ik hoop zo dat Sessions next is(en dan bijvoorkeur vandaag!). Ik vind die man zo'n afgrijselijke griezel.

Ik snap Trump niet meer. Nou heb ik dat nooit gedaan,maar deze week begrijp ik er niks van. Waarom praat je in de ontslagbrief van Comey over de gesprekken die jij met hem hebt gehad? Daardoor is Comey vrij om er ook over te praten. Waarom zeg je in dat interview ineens dat je helemaal niet hebt gewacht op de mening van Sessions en Rosenstein, maar dat je Comey gewoon wou lozen? Om vervolgens het onderzoek naar Rusland aan te halen? Dat is obstruction of justice en reden voor impeachment. Heeft Trump geen advocaat die hem adviseert over dit soort dingen? Interesseert het hem niet? Begrijpt hij het niet? Is het toch dementie? Of denkt hij gewoon overal mee weg te komen.

Ik denk dat hij met het ontslag van Comey de FBI goed over de zeik heeft geholpen. We kunnen weleens interessante tijden tegemoet gaan.
Ik hoop dat McCabe next is. Die man is ook nog steeds under investigation he, vanwege zijn dubbele agenda in het onderzoek naar de Clinton e-mails. Maar daar horen we niemand meer over.

Misschien heeft Trump er gewoon helemaal genoeg van, van al het gezeik, de corruptie, het gedraai. Hoe gek het ook klinkt, ik denk dat hij met een bepaald soort idealisme hierin is gestapt en dat hij zich nu pas echt realiseert hoe diep the swamp is. Dit zou zijn manier kunnen zijn om een aftocht te forceren.
Alle reacties Link kopieren
Sugarbaby schreef:
12-05-2017 14:04
Ik hoop zo dat Sessions next is(en dan bijvoorkeur vandaag!). Ik vind die man zo'n afgrijselijke griezel.

Ik snap Trump niet meer. Nou heb ik dat nooit gedaan,maar deze week begrijp ik er niks van. Waarom praat je in de ontslagbrief van Comey over de gesprekken die jij met hem hebt gehad? Daardoor is Comey vrij om er ook over te praten. Waarom zeg je in dat interview ineens dat je helemaal niet hebt gewacht op de mening van Sessions en Rosenstein, maar dat je Comey gewoon wou lozen? Om vervolgens het onderzoek naar Rusland aan te halen? Dat is obstruction of justice en reden voor impeachment. Heeft Trump geen advocaat die hem adviseert over dit soort dingen? Interesseert het hem niet? Begrijpt hij het niet? Is het toch dementie? Of denkt hij gewoon overal mee weg te komen.
Zoals Putin zei: "In accordance with his competence."

Dat is de banale reden. We kunnen eindeloos analyseren waarom hij X of Y doet, maar het is interessanter om het gedrag van een aap te bestuderen.
De bittere waarheid is dat hij gewoon een domme én asociale man is, die geen idee heeft waar hij mee bezig is. Sommigen (hijzelf voorop) denken dat hij wel een soort van competent moet zijn omdat hij zo rijk is, maar dat is niet waar. Als je schatrijk geboren wordt in de VS en geluk en een grote bek hebt, dan wordt je nog rijker en staan alle deuren voor je open, ook al kun je eigenlijk niks. Zo werkt het, en Trump is daarvan wel een prachtig bewijs.
kennis is knowledge
En als je denkt dat het niet erger kan...
SubterraneanHomesickAlien schreef:
12-05-2017 16:16
Zoals Putin zei: "In accordance with his competence."

Dat is de banale reden. We kunnen eindeloos analyseren waarom hij X of Y doet, maar het is interessanter om het gedrag van een aap te bestuderen.
De bittere waarheid is dat hij gewoon een domme én asociale man is, die geen idee heeft waar hij mee bezig is. Sommigen (hijzelf voorop) denken dat hij wel een soort van competent moet zijn omdat hij zo rijk is, maar dat is niet waar. Als je schatrijk geboren wordt in de VS en geluk en een grote bek hebt, dan wordt je nog rijker en staan alle deuren voor je open, ook al kun je eigenlijk niks. Zo werkt het, en Trump is daarvan wel een prachtig bewijs.
Heb je die netflix docu over Roger stone gezien? Hij heeft de hele campagne voor Trump bedacht en heeft meerdere presidenten aan het presidentschap geholpen. Trump kan zelf helemaal niets.
Alle reacties Link kopieren
Wat een puinhoop.
Alle reacties Link kopieren
SubterraneanHomesickAlien schreef:
12-05-2017 16:16
Zoals Putin zei: "In accordance with his competence."

Dat is de banale reden. We kunnen eindeloos analyseren waarom hij X of Y doet, maar het is interessanter om het gedrag van een aap te bestuderen.
De bittere waarheid is dat hij gewoon een domme én asociale man is, die geen idee heeft waar hij mee bezig is. Sommigen (hijzelf voorop) denken dat hij wel een soort van competent moet zijn omdat hij zo rijk is, maar dat is niet waar. Als je schatrijk geboren wordt in de VS en geluk en een grote bek hebt, dan wordt je nog rijker en staan alle deuren voor je open, ook al kun je eigenlijk niks. Zo werkt het, en Trump is daarvan wel een prachtig bewijs.
Ik denk dat je daarmee de spijker op de kop slaat.
Alle reacties Link kopieren
En die incompetentie duurt nog 4 jaar....
Ik ben het nu al zat.
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze hem een rituele reiniging hebben laten ondergaan ;-)

Melania moet haar man ook niet meer, iedereen wordt hem zat. De beelden op het vliegveld in Israel gezien?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Ttas. En ze weet gewoon dat de hele wereld dit zal zien. Zou ze daar nou avonds door Don op aangesproken worden?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Bij aankomst in Rome geloof ik deed ze dat weer. Bovenaan de trap van Air force One wil hij haar hand pakken en zij gaat snel met haar hand door haar haar.

In de sixtijnse kapel staan ze wel hand in hand op de foto. Ze zal er wel op aangesproken zijn.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, in Rome gebeurd het weer. Wat een gelukkig huwelijk! Is er ooit een US president gescheiden gedurende zijn ambt? Wat zal eerder gebeuren? Een scheiding of een impeachment?
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
25-05-2017 19:31
Inderdaad, in Rome gebeurd het weer. Wat een gelukkig huwelijk! Is er ooit een US president gescheiden gedurende zijn ambt? Wat zal eerder gebeuren? Een scheiding of een impeachment?
Ik denk beide tegelijkertijd.
Afbeelding
Afbeelding

Ik mis de Obama's.
Kijkt iemand naar de verklaring van James Comney? Over zijn ontslag. Ik ben echt benieuwd wat die te vertellen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook. Ik hoop dat die Trump snel opbokt/opgebokt wordt.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ttass30 schreef:
08-06-2017 15:08
Kijkt iemand naar de verklaring van James Comney? Over zijn ontslag. Ik ben echt benieuwd wat die te vertellen heeft.
Hij heeft toch gezegd dat Trump van hem 'loyaliteit' verwachtte. Blinde loyaliteit. Terwijl de FBI onahankelijk behoort te zijn.
Als dit waar is snapt Trump er nog minder van dan ik al dacht. Maar dat weet je niet he, wat waar is,
.
impala schreef:
08-06-2017 15:17
Hij heeft toch gezegd dat Trump van hem 'loyaliteit' verwachtte. Blinde loyaliteit. Terwijl de FBI onahankelijk behoort te zijn.
Als dit waar is snapt Trump er nog minder van dan ik al dacht. Maar dat weet je niet he, wat waar is,
Die snapt er helemaal niets van.
impala schreef:
08-06-2017 15:17
Hij heeft toch gezegd dat Trump van hem 'loyaliteit' verwachtte. Blinde loyaliteit. Terwijl de FBI onahankelijk behoort te zijn.
Als dit waar is snapt Trump er nog minder van dan ik al dacht. Maar dat weet je niet he, wat waar is,
Die snapt er helemaal niets van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven