Trump of Biden (met poll)

30-10-2020 21:48 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit interesse naar jullie meningen: wie denken jullie dat de Amerikaanse presidentsverkiezingen gaat winnen?
Leuk om toelichtingen op meningen te lezen!

Wie gaat de Amerikaanse presidentsverkiezingen winnen?

Totaal aantal stemmen: 176

Trump (31%)
Biden (69%)
Alle reacties Link kopieren
Trump gaat winnen, en ik hoop dat ik het mis heb.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af: ik ga toch voor Biden. Als er dit jaar meer mensen gaan stemmen dan in 2016 (en daar lijkt het wel op) is er een goede kans dat Biden genoeg kiesmannen weet te winnen. Het gaat natuurlijk om slechts een aantal swingstates.
Daar wel aan toegevoegd: dit is misschien ook meer op hoop gebaseerd aangezien het echt heel onvoorspelbaar lijkt na 2016.
Ik zag hier en daar ook waarschuwingen voor tonelen als bij de Al Gore VS Bush verkiezingen, laten we hopen dat het niet zover komt!
Trump gaat winnen en ik hoop dat ik het mis heb
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook Trump gestemd. Ook ik hoop dat ik het mis heb.
Trump is een uilskuiken van formaat, maar is verre van kansloos.

Een herhaling van 2016 (popular vote naar Biden, kiescolledga naar Trump) is niet onwaarschijnlijk.
Trump. Die Amerikanen zijn te stom om te schijten.
Biden wint, maar dat maakt niet uit want Trump blijft gewoon zitten.
Biden. Die staat er gewoon in heel veel swing states heel goed voor. Veel beter dan H Clinton. En Trump won die swing states destijds met 70.000 stemmen.
Alle reacties Link kopieren
In begin van dit jaar had ik Trump gezegd, maar nu denk ik toch Biden. Biden zal niet lang president blijven, ik denk hooguit een jaar.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
30-10-2020 22:00
Trump. Die Amerikanen zijn te stom om te schijten.
Waarom? Belachelijk opmerking uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
30-10-2020 22:00
Trump. Die Amerikanen zijn te stom om te schijten.
Yup, dit
Alle reacties Link kopieren
Anton_Chigurh schreef:
30-10-2020 22:05
Biden wint, maar dat maakt niet uit want Trump blijft gewoon zitten.

Spanning en sensatie!

Ik heb Biden gestemd omdat ik dat heel erg hoop. En als hij het inderdaad maar een jaar volhoudt (waarom?) dan is het Harris!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop Biden, maar ben bang dat het Trump wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk (en hoop) dat Biden wint. Hij staat veel verder voor dan Hillary destijds. Ik ben wel bang voor wat er daarna gebeurt. Zal Trump dat accepteren? En zijn militante aanhangers? En zo niet, wat dan?
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Vooralsnog lijkt Biden gelukkig voor te staan en gezien de vele al uitgebrachte stemmen zou dat een goed teken kunnen zijn.

Ik las net een bericht van een oud-collega dat ze in NYC begonnen zijn met het dichttimmeren van etalages, in afwachting van mogelijke rellen en plunderingen.
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
30-10-2020 22:39
Ik denk (en hoop) dat Biden wint. Hij staat veel verder voor dan Hillary destijds. Ik ben wel bang voor wat er daarna gebeurt. Zal Trump dat accepteren? En zijn militante aanhangers? En zo niet, wat dan?
Daar ben ik ook echt heel benieuwd naar als het zover komt; ik heb er niet genoeg inzicht in maar zijn er rechtmatige dingen die Trump kan doen om te voorkomen of uit te stellen dat Biden officieel "president elect" wordt, mocht hij de meeste kiesmannen krijgen?
Ik ga me niet wagen aan een voorspelling.

4 jaar geleden was ik er nog rotsvast van overtuigd dat Amerika toch niet zo dom kon zijn om Trump te kiezen. Dus wel. Ze zijn daar dommer dan ik dacht, ik kan er dus geen zinnig woord over zeggen.
Ik denk dat Biden wint maar ik hoop dat ik het mis heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk (en hoop) dat Trump wint.
Ik gok dat Trump gaat winnen.. Een amerikaanse vriendin van me die heeft al gestemd, ze is allesbehalve fan van Trump maar ze vind Biden nog erger. Ze zei dat het kiezen uit twee kwaden was. En als ik daar het hele middengebied van Amerika bij op tel, wat veelal Trumpstemmers zijn.. Dan geef ik hem een goede kans.
Er is een heleboel aan te merken op Trump, maar één ding moeten wel hem toch nageven. Hij is erg terughoudend geweest met militair ingrijpen. Behalve een aanval op een Iraanse generaal in Irak hebben we onder Trump gewoon vier jaar rust gehad.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
30-10-2020 22:51
Ik denk (en hoop) dat Trump wint.
Bezig reacties uit te lokken?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Afbeelding
raccoon schreef:
30-10-2020 22:09
In begin van dit jaar had ik Trump gezegd, maar nu denk ik toch Biden. Biden zal niet lang president blijven, ik denk hooguit een jaar.
Dit denk ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven