Trump vs Biden deel 3
woensdag 6 januari 2021 om 23:34
Hoopvol zeker. Ben er naar vanfashionvictim schreef: ↑06-01-2021 23:31Niet stom, eerder hoopvol. Helaas te veel vertrouwen in Pence's menselijkheid en redelijkheid. Was het maar zo'n feest dat hij zo'n statement maakte.
woensdag 6 januari 2021 om 23:38
ik heb het RTL nieuws aan en wat ik me nou opeens afvraag bij al die beelden van half jankende, gillende, witte degenerates: waar zijn die mongolen nou zo kwaad om eigenlijk? Even los van Trump, er staat er een te gillen "We are tired of the tyranny!" en ik denk alleen maar; welke dan? Op welke planeet leven die mensen?
Am Yisrael Chai!
woensdag 6 januari 2021 om 23:38
https://twitter.com/KevOnStage/status/1 ... 7060945920
Ach gos
Dit soort types dus.
Ach gos
Dit soort types dus.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 06-01-2021 23:40
13.58% gewijzigd
Tjezus, wat vals
woensdag 6 januari 2021 om 23:40
MevrouwJack schreef: ↑06-01-2021 23:38https://twitter.com/KevOnStage/status/1 ... 7060945920
Ach gos![]()
Wilde 'm net delen!
Elizabeth was not ready for the revolution.
Wel leuk dat ze zichzelf even identificeert.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 06-01-2021 23:40
0.18% gewijzigd
woensdag 6 januari 2021 om 23:40
Revolution for what?MevrouwJack schreef: ↑06-01-2021 23:38https://twitter.com/KevOnStage/status/1 ... 7060945920
Ach gos![]()
Mensen, laat dit een waarschuwing zijn: dit krijg je nu van inteelt.
Am Yisrael Chai!
woensdag 6 januari 2021 om 23:42
Dit zijn dus mensen die het niet kunnen verkroppen dat er, na al een zwarte president te hebben moeten verduren, nu een zwarte vrouw als VP komt. En talloze mensen van kleur in het kabinet en op andere hoge plaatsen. Die zien de ivoren toren afbrokkelen.fashionvictim schreef: ↑06-01-2021 23:38ik heb het RTL nieuws aan en wat ik me nou opeens afvraag bij al die beelden van half jankende, gillende, witte degenerates: waar zijn die mongolen nou zo kwaad om eigenlijk? Even los van Trump, er staat er een te gillen "We are tired of the tyranny!" en ik denk alleen maar; welke dan? Op welke planeet leven die mensen?
woensdag 6 januari 2021 om 23:43
Als je wat artikelen leest van Maarten van Rossum dan wordt wel duidelijk wie hen heeft verarmd. En helaas heeft het electoraat dat niet door.fashionvictim schreef: ↑06-01-2021 23:38ik heb het RTL nieuws aan en wat ik me nou opeens afvraag bij al die beelden van half jankende, gillende, witte degenerates: waar zijn die mongolen nou zo kwaad om eigenlijk? Even los van Trump, er staat er een te gillen "We are tired of the tyranny!" en ik denk alleen maar; welke dan? Op welke planeet leven die mensen?
woensdag 6 januari 2021 om 23:43
woensdag 6 januari 2021 om 23:44
Dat blijft altijd de vraag ja. Ook in NL, "ze nemen ons alles af!" "we zijn onze vrijheid kwijt!" "bananenrepubliek!"fashionvictim schreef: ↑06-01-2021 23:38ik heb het RTL nieuws aan en wat ik me nou opeens afvraag bij al die beelden van half jankende, gillende, witte degenerates: waar zijn die mongolen nou zo kwaad om eigenlijk? Even los van Trump, er staat er een te gillen "We are tired of the tyranny!" en ik denk alleen maar; welke dan? Op welke planeet leven die mensen?
Mensen beseffen niet dat als je o.a. beschikt over voldoende eten, schoon water, een dak boven je hoofd, veiligheid, onderwijs, gezondheidszorg, democratie en een eerlijke rechtsgang, je al bij de lucky few hoort mondiaal gezien.
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 06-01-2021 23:45
0.53% gewijzigd
Tjezus, wat vals
woensdag 6 januari 2021 om 23:44
Dat las ik ook ja. Maar misschien is het wishful thinking.rosadebree schreef: ↑06-01-2021 23:43Die vrouw!![]()
Maar wat ik me nu meer afvraag: wat is er gaande binnen het Witte Huis? Er wordt gezegd dat Pence en niet Trump de National Guard heeft in laten zetten. Wordt Trump buitenspel gezet vanavond? Of laten ze hem nog 2 weken de boel verder opruien zodat er echt doden gaan vallen?
woensdag 6 januari 2021 om 23:45
Ja dit inderdaad.MevrouwJack schreef: ↑06-01-2021 23:44Dat blijft altijd de vraag ja. Ook in NL, "ze nemen ons alles af!" "we zijn onze vrijheid kwijt!" "bananenrepubliek!"
Mensen beseffen niet dat als je o.a. beschikt over voldoende eten, schoon water, een dak boven je hoofd, veiligheid, onderwijs, gezondheidszorg, democratie en een eerlijke rechtsgang, je al bij de happy few hoort mondiaal gezien.
Een mondkapje dragen is onderdrukking. Tja....
woensdag 6 januari 2021 om 23:46
You made my dayMevrouwJack schreef: ↑06-01-2021 23:38https://twitter.com/KevOnStage/status/1 ... 7060945920
Ach gos
Dit soort types dus.
Hillary was haar tijd vooruit, ze was vier jaar te vroeg. Hier heb je je basket of deplorables.
woensdag 6 januari 2021 om 23:46
Nee, dat weet ik allemaal wel, maar wat ik bedoel is, je ziet het hier in Nederland ook met dingen als de Blokkeerfriezen en die mensen die dan PRO zwarte Piet de anti-pieters met stenen staan te bekogelen. Of in Engeland bij al die schuimbekkende white trash gekkies die voor de Brexit stemmen. Zelfs hier op het forum zie je het bij die boze witte mensen.ikBedoelHetGoed schreef: ↑06-01-2021 23:43Als je wat artikelen leest van Maarten van Rossum dan wordt wel duidelijk wie hen heeft verarmd. En helaas heeft het electoraat dat niet door.
Maar weten al die boze mensen waar ze nu eigenlijk zo boos om zijn of zitten ze elkaar allemaal na te praten door al die Cray Cray websites die ze lezen?
Am Yisrael Chai!
woensdag 6 januari 2021 om 23:47
De onderlaag in de VS (ook de blanke onderlaag) heeft het toch echt wel slechter dan wij hier. Slecht onderwijs, laagbetaalde banen, hierdoor geen ziektekostenverzekering en men raakt dan vaak bankroet als ze echt iets mankeren.MevrouwJack schreef: ↑06-01-2021 23:44Dat blijft altijd de vraag ja. Ook in NL, "ze nemen ons alles af!" "we zijn onze vrijheid kwijt!" "bananenrepubliek!"
Mensen beseffen niet dat als je o.a. beschikt over voldoende eten, schoon water, een dak boven je hoofd, veiligheid, onderwijs, gezondheidszorg, democratie en een eerlijke rechtsgang, je al bij de lucky few hoort mondiaal gezien.
En ja, dat is te prefereren boven leven op het platteland van Afrika of de sloppen van Brazilië. Dan nog is er een grote kloof tussen arm en rijk. En dat wrijft.
Daar heeft Trump dankbaar gebruik van gemaakt in plaats van te proberen die kloof iets te dichten.
woensdag 6 januari 2021 om 23:49
Ja, precies dit dus. Als ze niet zo gevaarlijk waren, want make no mistakes, het is niet voor niks dat letterlijk alle geheime diensten al een jaar of 5 waarschuwen voor rechts geweld, was het echt absurd lachwekkend.MevrouwJack schreef: ↑06-01-2021 23:44Dat blijft altijd de vraag ja. Ook in NL, "ze nemen ons alles af!" "we zijn onze vrijheid kwijt!" "bananenrepubliek!"
Am Yisrael Chai!
woensdag 6 januari 2021 om 23:51
Hetvrijewoord schreef: ↑06-01-2021 23:31BREAKING. Mob of Trump supporters swarm the media near the US Capitol. They yell what Trump frequently says, “the media is the enemy of the people.” They destroy equipment and chased out reporters. I’ve never seen anything like this in my 20 year career:
@nbcwashington
https://mobile.twitter.com/shomaristone ... 5895250949
De politie grijpt niet in?
nounou
woensdag 6 januari 2021 om 23:51
woensdag 6 januari 2021 om 23:54
Maar het is helemaal geen Amerikaans fenomeen, wij hebben precies dit soort gekkies hier ook. Ze zitten zelfs op dit forum. En het is dat je hier geen wapens bij de supermarkt kan kopen, anders waren er hier al lang ook doden gevallen. En hier hebben die mensen het helemaal niet slecht.Tiana_76 schreef: ↑06-01-2021 23:47De onderlaag in de VS (ook de blanke onderlaag) heeft het toch echt wel slechter dan wij hier. Slecht onderwijs, laagbetaalde banen, hierdoor geen ziektekostenverzekering en men raakt dan vaak bankroet als ze echt iets mankeren.
En ja, dat is te prefereren boven leven op het platteland van Afrika of de sloppen van Brazilië. Dan nog is er een grote kloof tussen arm en rijk. En dat wrijft.
Daar heeft Trump dankbaar gebruik van gemaakt in plaats van te proberen die kloof iets te dichten.
In de UK ook niet. En nee, die witte onderlaag heeft het ook in de US niet slecht. Denk maar niet dat ze willen ruilen met die zwarte jongetjes die op straat in hun rug geschoten worden omdat ze op straat lopen. Of die zwarte vrouw die in haar bed ligt te slapen. Of die man die op de stoep I can't breathe schreeuwt. Of die kindertjes die huilend in een kooi zitten zonder hun ouders omdat ze immigrant zijn. ZIJ zijn de degenerates die dat soort daden begaan of toejuichen, dus hoezo ze hebben het zo moeilijk?
fashionvictim wijzigde dit bericht op 06-01-2021 23:56
1.06% gewijzigd
Am Yisrael Chai!