Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
Heel goed dat Twitter een statement maakt en er een slot op gooit. Eindelijk een partij die dat durft.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
09-01-2021 09:29
Heel goed dat Twitter een statement maakt en er een slot op gooit. Eindelijk een partij die dat durft.
Too little too late. Net zoals de GOP die nu allemaal ineens hun eigen hachje proberen te redden. Ze hebben dit monster zelf gecreëerd maar het gaat ze echt niet meer lukken om deze terug in de doos te stoppen.
Positivevibes schreef:
09-01-2021 08:07
Mag de titel van het volgende topic wel anders?

Biden heeft gewonnen. Het is eerder Trump vs Democratie.
Topic is toch vol 😁
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
09-01-2021 06:01
Ze vinden zichzelf zo fantastisch en geloven zo in hun strijd dat ze alles massaal gefilmd hebben en op hun social media hebben gezet. De FBI heeft het heel makkelijk
De Trumps zelf zijn ook zo dom geweest en nu haastig weer alles aan het wissen.
broodtrommel wijzigde dit bericht op 09-01-2021 10:12
16.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
09-01-2021 09:36
De Trumps zelf zijn ook zo dom geweest en nu haastig weer alles aan het wissen. Er was zelfs een video in een tent met monitors waar sommigen zaten te dansen op beelden waarbij die lui het Capitool bestormden.
Dit klopt niet. Die beelden waren opgenomen toen die Save America rally bezig was, voordat Trump ging spreken. Je hoort het aan de muziek (Gloria). Dat nummer werd gedraaid toen men aan het wachten was op Trump.

Tegen de tijd dat het capitool bestormd werd was die rally al voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
09-01-2021 09:29
Heel goed dat Twitter een statement maakt en er een slot op gooit. Eindelijk een partij die dat durft.
Ik vind het dubbel. Aan de ene kant is het goed dat ze het doen, aan de andere kant zit Trump allang op andere, minder bekende kanalen en daar gaat hij gewoon door.

Door de zichtbaarheid voor een grote groep mensen weg te halen, creeer je mogelijk een situatie waarin er nog steeds oproer en chaos gepland wordt, alleen nu in de achterkamertjes van het web. Dat is misschien nog wel gevaarlijker dan dat hij een iets grotere groep via twitter weet te bereiken, maar ook de rest vd wereld iig wel weet hoe laat het is.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Alle reacties Link kopieren
EnglishmaninNewYork schreef:
09-01-2021 09:47
Ik vind het dubbel. Aan de ene kant is het goed dat ze het doen, aan de andere kant zit Trump allang op andere, minder bekende kanalen en daar gaat hij gewoon door.

Door de zichtbaarheid voor een grote groep mensen weg te halen, creeer je mogelijk een situatie waarin er nog steeds oproer en chaos gepland wordt, alleen nu in de achterkamertjes van het web. Dat is misschien nog wel gevaarlijker dan dat hij een iets grotere groep via twitter weet te bereiken, maar ook de rest vd wereld iig wel weet hoe laat het is.

Daar dub ik ook mee inderdaad. Maar ik denk wel dat de drempel hoger wordt om hiermee in aanraking te komen, en het wordt minder ‘gewoon’. Zo blijft in extreem-rechts meer in de hoek waar het hoort, net als extreem-links, de hoek van extreme groeperingen waar we waakzaam op moeten zijn. Als ze dan geweld gebruiken is het niet noodzakelijk, maar terrorisme. Dat maakt wel verschil.

Dus ja, het gaat ondergronds wel verder, maar het wordt wel moeilijker gemaakt. Ook Parler staat nu onder druk, en wordt misschien geweerd uit de app stores. En daarmee laat je wel als samenleving zien dat je dit niet ok vindt en wordt het dus minder snel gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
09-01-2021 08:07
Mag de titel van het volgende topic wel anders?

Biden heeft gewonnen. Het is eerder Trump vs Democratie.


Ja, of een algemeen topic ‘De toekomst van Amerika’
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
09-01-2021 10:02
Ja, of een algemeen topic ‘De toekomst van Amerika’
Hier stem ik ook voor.
Zodat we dat topic daarna ook kunnen gebruiken voor de inauguratie enz.
Niet alles moet alleen maar om Trump draaien, het is hopelijk straks vooral Biden die we gaan zien.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
09-01-2021 10:05
Hier stem ik ook voor.
Zodat we dat topic daarna ook kunnen gebruiken voor de inauguratie enz.
Niet alles moet alleen maar om Trump draaien, het is hopelijk straks vooral Biden die we gaan zien.
En na hem Harris. Dus ook eens met een wat meer tijdloze titel.
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
09-01-2021 09:44
Dit klopt niet. Die beelden waren opgenomen toen die Save America rally bezig was, voordat Trump ging spreken. Je hoort het aan de muziek (Gloria). Dat nummer werd gedraaid toen men aan het wachten was op Trump.

Tegen de tijd dat het capitool bestormd werd was die rally al voorbij.
Gelukkig, maar ze hebben wel degelijk dingen op Twitter gezet die ze snel weer hebben gedelete daarna vanwege eventuele strafbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
Iemand zin om m aan te maken en hier te linken?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Trump VS democratie vind ik mooi!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Check!

actueel/de-toekomst-van-amerika/list_messages/472882
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
09-01-2021 10:02
Ja, of een algemeen topic ‘De toekomst van Amerika’

Of "what did he do now??" :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
09-01-2021 10:46
Of "what did he do now??" :proud:
Ik ben eigenlijk wel klaar met me met Trump bezig houden.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
EnglishmaninNewYork schreef:
09-01-2021 12:32
Ik ben eigenlijk wel klaar met me met Trump bezig houden.
+1
Biden heeft gewonnen, en mede dankzij Georgia kan hij nu laten zien wat hij kan.
En daar zal vast genoeg over te pissen zijn, maar Trump is weg, das mooi
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
09-01-2021 09:24
Mooi duidingsartikel van Ian Buruma in het nrc vandaag over dit onderwerp:
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/01/08/op ... r-a4026832

Goed artikel!
Dat is het inderdaad, een sekte. Een bizar grote sekte.

Ik denk dat Amerika nog niet van Trump en zijn volgers af is, en dat daarom impeachment zo belangrijk is.
Dat ontneemt hem niet alleen zijn macht en aanzien nu maar ook de kans om ooit nog terug te komen.
Bovendien snijdt dat hem af van zijn gegarandeerde inkomen van meer dan 18.000 dollar per maand, reiskosten en personeel.

Moet de impeachment-procedure klaar zijn voor 20 januari om succesvol te kunnen zijn?
nounou
Zazamaenade schreef:
09-01-2021 14:47
Goed artikel!
Dat is het inderdaad, een sekte. Een bizar grote sekte.

Ik denk dat Amerika nog niet van Trump en zijn volgers af is, en dat daarom impeachment zo belangrijk is.
Dat ontneemt hem niet alleen zijn macht en aanzien nu maar ook de kans om ooit nog terug te komen.
Bovendien snijdt dat hem af van zijn gegarandeerde inkomen van meer dan 18.000 dollar per maand, reiskosten en personeel.

Moet de impeachment-procedure klaar zijn voor 20 januari om succesvol te kunnen zijn?

Nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven