Trump vs Biden deel 3

17-11-2020 13:24 3119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van dit baanbrekende topic. Let’s get ready to rrrrrumble!
Let’s Go Brandon!
fashionvictim schreef:
23-11-2020 16:36
Ik zou wel heel graag een Bidentopic willen inderdaad.

Ik ben echt nul geïnteresseerd in dat geraaskal van complotgekkies maar wel in politiek, en dit topic is inmiddels alleen nog maar bekvechten met complotgekkies en verder niks.

Dus als dit een serieus plan is: ik ben voor.
Ja, ik had dit al geopperd, maar dat werd afgeschoten. Ik scroll nu door pagina's met geblokkeerde berichten heen omdat ik het niet meer aan kon zien.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
23-11-2020 16:36
Ik zou wel heel graag een Bidentopic willen inderdaad.

Ik ben echt nul geïnteresseerd in dat geraaskal van complotgekkies maar wel in politiek, en dit topic is inmiddels alleen nog maar bekvechten met complotgekkies en verder niks.

Dus als dit een serieus plan is: ik ben voor.
Zou ik ook wel prima vinden eigenlijk.
Zazamaenade schreef:
23-11-2020 16:18
Oh, en USAfan, als je de moeite had genomen het AP-bericht te lezen, waar dit in staat:
Jonathan Brill, the president and general manager for Scytl’s U.S. division, told the AP the company had a temporary connection to Frankfurt last year. “Backup servers in Frankfurt were used for a specific project for the European Parliament in 2019,” Brill said. “These back-up servers were closed in September 2019.
waarom stond deze server nog online dan 2 weken terug in Frankfurt? was overigens gehuurd bij Amazon.
maar je wilt de man graag geloven toch?
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 16:39
waarom stond deze server nog online dan 2 weken terug in Frankfurt? was overigens gehuurd bij Amazon.
maar je wilt de man graag geloven toch?

Link naar bewijs van deze uitspraak svp
Alle reacties Link kopieren
Oh een Biden topic lijkt mij ook prima!

Ik vind het wel interessant om te volgen wat er gebeurd en er worden ook leuke links gedeeld maar de halve pagina staat ondertussen op de negeer dus dat wordt echt irritant.

Een topic zonder complottheorieën lijkt me heerlijk.
Wat me nu pas opvalt: twee delen lang heet het topic Biden vs Trump.

Dan is er iemand anders die het opent en ineens heet het Trump vs Biden.

Ik ruik een conspiracy. :devil:
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 16:39
waarom stond deze server nog online dan 2 weken terug in Frankfurt? was overigens gehuurd bij Amazon.
maar je wilt de man graag geloven toch?

Nee, dat factchecken kan ik niet zelf, en dat pretendeer ik ook niet.
Ik ga alleen niet op zoek naar onduidelijke websites die allerlei oncontroleerbare beweringen doen, zoals jij dat wel doet. Kansloos.
nounou
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 16:39
waarom stond deze server nog online dan 2 weken terug in Frankfurt? was overigens gehuurd bij Amazon.
maar je wilt de man graag geloven toch?

Volgens mij ben jij degene die graag dingen wil geloven. Dat iemand tweet dat er een server in Frankfurt staat, betekent niet dat dat ook echt zo is. Sterker nog: als het ter verdediging van Trump is, is de kans dat het juist niet waar is een heel stuk groter.
Alle reacties Link kopieren
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 16:39
waarom stond deze server nog online dan 2 weken terug in Frankfurt? was overigens gehuurd bij Amazon.
maar je wilt de man graag geloven toch?

Ah, het was een Amazon server? Nou ja, die staan over de hele wereld en die worden door werkelijk elk bedrijf gebruikt. En dat hij online staat zegt me ook weinig. Het is allemaal flinterdun 'bewijs' van niks, als het al waar is. Nu weten we dat Dominion dus een Amazon server in Frankfurt heeft gebruikt, net als de halve wereld. Boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 16:48
Wat me nu pas opvalt: twee delen lang heet het topic Biden vs Trump.

Dan is er iemand anders die het opent en ineens heet het Trump vs Biden.

Ik ruik een conspiracy. :devil:

Mwoah, de titel schetst accuraat het verloop van de geschiedenis, na Trump komt Biden :D
nounou
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten om afstand te houden van mensen die de msm wantrouwen.

Ik denk juist in deze tijd dat het nieuws gewoon netjes en objectief gebracht moet kunnen worden.

Alle joetoep en verdere online kanalen brengen zoveel haat, chaos en onzinnigheid..

Ik luister 1 minuut als iemand er over begint en vervolgens ga ik mijn eigen weg.

Gelukkig geen gekkies in de familie.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een Biden topic maar zal hier zeker blijven meeschrijven.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Dit is de link naar het topic over Biden:

actueel/joe-biden-46e-president-van-ame ... #p32197179
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Tiana_76 schreef:
23-11-2020 16:48
Wat me nu pas opvalt: twee delen lang heet het topic Biden vs Trump.

Dan is er iemand anders die het opent en ineens heet het Trump vs Biden.

Ik ruik een conspiracy. :devil:
Fake news
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 16:14
Haar staat van dienst is ook behoorlijk met een aantal spraakmakende rechtszaken en class-actions.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sidney_Powell
De uitspraken die ze eerder deed zijn de nodige aanwijzingen voor te vinden in software en data analyses.

Wat ze echter afgelopen weekend over oa 3 miljoen doden die gestemd zouden hebben,
over FBI, CIA, DOD, AOC en Sanders de ether in slingerde lijkt me wel erg vergezocht.
Maar zoals al vaak gezegd we moeten afwachten welke bewijzen ze aan de rechter gaat voorleggen.
We hoeven niks af te wachten.
Trump weet heus wel dat hij verloren heeft. Al wat hij nu publiekelijk doet en roept, is om de aandacht weg te halen bij wat hij achter de schermen doet. Nog zaken regelen (defensie, Alaska, China, Iran, Corona) om Biden een hak te zetten, ipv dat hij zoals te doen gebruikelijk de volgende president voor te bereiden op zijn taak.

Het is gewoon een uitgekookte, arrogante, egoïstische klootzak, die helemaal niks geeft om de gewone amerikaan, inclusief usafans. Hij gebruikt ze gewoon om zijn zin te krijgen, zoals hij al zijn hele leven gedaan heeft. En als hij je niet meer nodig heeft flikkert hij je weg.
Alle reacties Link kopieren
Mij verbaast het vooral dat mensen maar blijven wachten op die bewijzen, ook na 30+verloren rechtszaken.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Michigan Bureau of Elections is bezig.
Het blijft bijzonder te zien dat republikeienen na tig keer uitleggen nog niet snappen wat hun taak is.

Nu wordt Monica Palmer bevraagd, die snapte het ook allemaal niet... :facepalm:
Wat een verschrikkelijke aanfluiting.


https://www.c-span.org/video/?478327-1/ ... sults&live
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
23-11-2020 21:12
Michigan Bureau of Elections is bezig.
Het blijft bijzonder te zien dat republikeienen na tig keer uitleggen nog niet snappen wat hun taak is.

Nu wordt Monica Palmer bevraagd, die snapte het ook allemaal niet... :facepalm:
Wat een verschrikkelijke aanfluiting.


https://www.c-span.org/video/?478327-1/ ... sults&live
Het moet gewoon klaar zijn daar in Michigan. Ze moeten vandaag certificeren.Na dat gezeik in Wayne County zou je toch verwachten...
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
DerryGirl schreef:
23-11-2020 21:21
Het moet gewoon klaar zijn daar in Michigan. Ze moeten vandaag certificeren.Na dat gezeik in Wayne County zou je toch verwachten...

Inderdaad, klopt het sommetje? dan certify je, of je er verder een mening over hebt doer er niet toe.

Net zo'n idioot die claimt verstand te hebben van computers, want hij had een MS small business certificaat.
Man lach hier zo ongeveer in een stuip toen hij dat hoorde.

Dit is niveau gemeenteraad Schubbekutteveen. Gristus.
Certified!
3-0 (+ 1 onthouding van stem)

Uiteraard.

Mooi al die mensen die hun zegje mogen doen. Norman Schinkle krijgt lesjes democratie op federaal en staatsniveau.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 23-11-2020 23:24
15.95% gewijzigd
USAfan2020 schreef:
23-11-2020 15:24
Daarom bouwen ze op bv chemische fabrieken separate LAN netwerken zonder wifi, waar geen internet toegang mogelijk is, eventuele usb poorten van slot voorzien zijn en data alleen via een speciale switch eruit kan en op geen enkele manier in het systeem kan. Stuxnet was een eyeopener en daarna is de beveiliging gecheckt en nog wat opgeschroefd.
Leuk hoor; alleen klopt dat niet :)
Alle reacties Link kopieren
Louise70 schreef:
23-11-2020 18:02
Ik heb besloten om afstand te houden van mensen die de msm wantrouwen.

Ik denk juist in deze tijd dat het nieuws gewoon netjes en objectief gebracht moet kunnen worden.

Alle joetoep en verdere online kanalen brengen zoveel haat, chaos en onzinnigheid..

Ik luister 1 minuut als iemand er over begint en vervolgens ga ik mijn eigen weg.

Gelukkig geen gekkies in de familie.
Ik check wel vaak de mediabias van de bronnen. Als het weinig bias heeft, of nog ergens in het centrum zit, dan hecht ik er meer waarde aan.

De bronnen met duidelijke bias, of 'op Twitter zei iemand' vind ik wat minder.
Alle reacties Link kopieren
The General Services Administration has informed President-elect Joe Biden that the Trump administration is ready to begin the formal transition process!


Wie had dat gedacht?!
Alle reacties Link kopieren
Athan schreef:
24-11-2020 01:02
The General Services Administration has informed President-elect Joe Biden that the Trump administration is ready to begin the formal transition process!


Wie had dat gedacht?!
Jaa, ik wou het net komen posten hier!
Trump zet licht op groen voor machtsoverdracht aan Biden
https://nos.nl/l/2357855

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven