Valentijnscadeau tips?

05-02-2019 07:34 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben heel nieuwsgierig wat jullie elkaar gaan geven dit jaar voor Valentijnsdag.
Zelf nog idee loos dus hoop hier wat ideetjes op te kunnen doen vanuit jullie reacties.

Doen jullie aan Valentijnsdag?

Totaal aantal stemmen: 44

Ja (16%)
Nee (84%)
Alle reacties Link kopieren
Onze dorpsgek kreeg toen ik 8-14 jaar was jaarlijks een Valentijnskaart.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance. Plato
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-02-2019 10:54
Mijn vriendinnetjes en ik waren sneaky want we kochten er ook een voor elkaar zodat we altijd heel veel hadden.
Zou bijna denken dat wij vriendinnen waren op de middelbare ;-). Wij deden dat ook inderdaad !!
Liep je toch mooi met een aantal ballonnen/rozen door de school, waren een euro volgens mij.

Leuke tijd als ik er zo over na denk :flirting: .
Alle reacties Link kopieren
Ik geef dochter altijd snoepjes of chocolade in hartvorm. Dit jaar deze

Afbeelding

en zoiets

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Spork schreef:
05-02-2019 18:23
Zou bijna denken dat wij vriendinnen waren op de middelbare ;-). Wij deden dat ook inderdaad !!
Liep je toch mooi met een aantal ballonnen/rozen door de school, waren een euro volgens mij.

Leuke tijd als ik er zo over na denk :flirting: .
Haha en iedereen denken dat je superpopulair was. En dan waren er iets van vier jongens uit 4 havo, wij waren 2 VWO en allemaal verliefd op AL die jongens, en dan maar hopen dat je van hen ook een roos kreeg. :love:
Alle reacties Link kopieren
Het wachten is op cadeaus met bevrijdingsdag, hemelvaartsdag, pinksteren....
Alle reacties Link kopieren
Dat is onze steak and blowjob day. En ik krijg ontbijt op bed op dierendag. Perfect in evenwicht :P
Alle reacties Link kopieren
Spork schreef:
05-02-2019 18:23
Zou bijna denken dat wij vriendinnen waren op de middelbare ;-). Wij deden dat ook inderdaad !!
Liep je toch mooi met een aantal ballonnen/rozen door de school, waren een euro volgens mij.

Leuke tijd als ik er zo over na denk :flirting: .
Ik heb dat 1 keer afgesproken met mijn groepje, ik was de enige die niets kreeg.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Trouwens in mijn puberteit kreeg ik van mijn vriendje een heel lief kaartje thuis gestuurd. Vol complimenten en lieve woorden.
Dacht ik..... Maar zijn kaartje is bij de post blijven steken en deze was van een geheime aanbidder, waarvan ik echt no clue had en die ik glunderend over het lieve kaartje van mijn vriendje vertelde :facepalm: .
Ik snapte al niet waarom mijn lover niet gewoon zijn naam erop had gezet. :biggrin:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
9 jaar geleden hebben wij ons mooiste Valentijns cadeau gekregen, een zoon.
Nu vieren we dus elk jaar zijn verjaardag.
Verder doen we niet aan valentijn.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
wiezel schreef:
05-02-2019 21:36
Ik heb dat 1 keer afgesproken met mijn groepje, ik was de enige die niets kreeg.
:'( :hug: :redrose: jij krijgt van mij een virtuele roos.
Koettie schreef:
05-02-2019 20:42
Dat is onze steak and blowjob day. En ik krijg ontbijt op bed op dierendag. Perfect in evenwicht :P
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
05-02-2019 22:01
:'( :hug: :redrose: jij krijgt van mij een virtuele roos.
ahhhhhh dankje!!!! :flirting:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven