Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
Veel mensen (burgers die meezoeken) is veel activiteit, wil niet zeggen dat er iets of iemand is gevonden.
Smoi schreef:
04-10-2017 15:53
Er schijnt iets gevonden te zijn....
Waarschijnlijk Anne, aangezien er een hoop activiteit van hulpverleners en politie is gesignaleerd.
Aldus Twitter en iemand die letterlijk zicht heeft op de zoektocht...
Och...wat is dit toch vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Donna1971 schreef:
04-10-2017 16:40
Dit is niet waar
Donna1971 schreef:
04-10-2017 16:40
Er is activiteit, als in burgers die mee zoeken en ME dat wordt ingezet.
Dat wil nog niet zeggen dat ze al gevonden is hè.
Bruise schreef:
04-10-2017 16:08
Veel mensen (burgers die meezoeken) is veel activiteit, wil niet zeggen dat er iets of iemand is gevonden.
Precies.
Bovendien zijn vandaag meerdere middelen ingezet bij de zoektocht, o.a. is opnieuw gezocht met speurhonden. En: "Zo'n 40 ME'ers gaan vanaf 17.00 op linie het bos in Huis ter Heide doorzoeken". Bron: RTV Utrecht.
Als er iets is gevonden houden ze toch juist de burgers op afstand, lijkt mij?
Smoi schreef:
04-10-2017 15:53
Er schijnt iets gevonden te zijn....
Waarschijnlijk Anne, aangezien er een hoop activiteit van hulpverleners en politie is gesignaleerd.
Aldus Twitter en iemand die letterlijk zicht heeft op de zoektocht...
Als je zo'n gebied intensief doorzoekt zal er ongetwijfeld wat gevonden worden. Of dat ook relatie heeft met deze verdwijningszaak is nog maar de vraag. Jammer dat er mensen zijn die hierover twitteren, zonder dat ze daadwerkelijk iets weten.
anoniem_67ae39df89b68 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 16:58
4.20% gewijzigd
Lucylucille schreef:
04-10-2017 16:49
Als er iets is gevonden houden ze toch juist de burgers op afstand, lijkt mij?
Ja tuurlijk. Maar ja die sensatie hè, en de kick om als eerste HET bericht te plaatsen.

Er is werkelijk nog helemaal niks gevonden.
YouWish schreef:
04-10-2017 16:53
Ja tuurlijk. Maar ja die sensatie hè, en de kick om als eerste HET bericht te plaatsen.

Er is werkelijk nog helemaal niks gevonden.
Hou toch eens op met iedereen als bloeddorstige sensatiebeluste ramptoeristen af te schilderen. Voel je je nu beter en verheven ofzo?
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
04-10-2017 17:10
Hou toch eens op met iedereen als bloeddorstige sensatiebeluste ramptoeristen af te schilderen. Voel je je nu beter en verheven ofzo?
Waarom zou je hier anders in godsnaam neerzetten dat ze waarschijnlijk gevonden is terwijl daar helemaal geen sprake van is?
Louise, volgens mij bedoelde YW die twitteraar.
Zonder kennelijk precies te weten wat ie daar ziet, knalt ie iets op Twitter en wordt het meteen als waarheid aangenomen. Vind ik ook best kwalijk.

Politie twittert zelf ook, maar niks over een vondst, alleen over de inzet van ME en daar heb ik toch echt meer vertrouwen in.
Recente updates van John Maes, hij loopt mee met de ME:
https://mobile.twitter.com/johnmaes

Bron: https://www.telegraaf.nl/nieuws/480536/ ... miste-anne
Croma is een een Bitch.
YouWish schreef:
04-10-2017 17:16
Waarom zou je hier anders in godsnaam neerzetten dat ze waarschijnlijk gevonden is terwijl daar helemaal geen sprake van is?

Ja het is reuzebelangrijk om die scoop te hebben hè? Die riooltwitteraar van de Telegraaf is ook treurig.
YouWish schreef:
04-10-2017 16:53
Dat is een aanname. En aannames zijn hier streng verboden hè. Moet jij toch weten, als nijver lid van de topic-politie. ;-))
Noesa schreef:
04-10-2017 17:47
Dat is een aanname. En aannames zijn hier streng verboden hè. Moet jij toch weten, als nijver lid van de topic-politie. ;-))
Aannames zoals die twitteraar de wereld in gooit, alleen op basis van 'tjonge, druk hier', slaan toch ook nergens op?
Dan ben je imho idd bezig een scoop te scoren, ik je nou bij het journaille hoort of niet.
.
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 18:11
Reden: 1 x is wel genoeg
99.51% gewijzigd
Ok nog geen nieuws verder dus, wat is dit toch een nachtmerrie voor familie en vrienden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
04-10-2017 18:12
Ok nog geen nieuws verder dus, wat is dit toch een nachtmerrie voor familie en vrienden.
Dat vooral.
Wat een vreselijke situatie gewoon.
Het begint echt lang te duren.
:hug:
Ik vermoed dat zij met iemand is gaan afspreken/ ontmoeten en waar de vriend niet van afweet..

Ik heb er weinig hoop in helaas.
Rzm schreef:
04-10-2017 19:22
Ik vermoed dat zij met iemand is gaan afspreken/ ontmoeten en waar de vriend niet van afweet..

Ik heb er weinig hoop in helaas.
Helaas voor wie? Relevant voor wie?
Cherubijn schreef:
04-10-2017 19:25
Helaas voor wie? Relevant voor wie?
Voor mij. Flikker op met je rare opmerkingen.
Rzm schreef:
04-10-2017 19:29
Voor mij. Flikker op met je rare opmerkingen.

De enige met rare opmerkingen ben jij. En dan meteen gaan schelden; chic!
Ik merk zelf dat ik meer dan normaal vol hoop op de nieuwssites klikt om iets te lezen voor Anne.
Ik ben alleen wel bang dat er iets ergs is gebeurd.
Fee-de-Goede schreef:
04-10-2017 08:27
Oke, ik echt benieuwd waarom dat geconcludeerd kan worden.. En welke van de 3 opties die je noemt dan de conclusie wel moet zijn.
Ofzo.
Omdat de jas anders niet zou zijn achtergelaten.

Hoe raar het ook klinkt het is voor de politie iets hoopgevends waarin ze zich kunnen vastbijten om aanknopingspunten te vinden.
anoniem_203788 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 20:01
1.54% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven