Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
zondag 8 oktober 2017 om 17:53
Dat boeit een heleboel. Star zei het al maar ik wil het best nog een keer zeggen: door je gedachtespinsels/tips aan de hele wereld konde te doen werk je in de hand dat mensen die denken dat ze het beter weten zelf gaan zoeken, maar die mensen weten het helemaal niet beter en gaan sporen lopen te verneuken en zo.De politie zegt niet voor niks dat je, als je iets meent te weten, contact op moet nemen met de politie. Als ze hadden gewild dat je je speurwerk openbaar op internet zou zetten hadden ze dat wel gezegd.
zondag 8 oktober 2017 om 17:55
Naast wat LV zegt:
Een potentiële dader kan besluiten om zaken te veranderen als hij/zij leest dat de info klopt die iemand openbaar plaatst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 8 oktober 2017 om 17:57
+1Lady*Voldemort schreef: ↑08-10-2017 17:53Dat boeit een heleboel. Star zei het al maar ik wil het best nog een keer zeggen: door je gedachtespinsels/tips aan de hele wereld konde te doen werk je in de hand dat mensen die denken dat ze het beter weten zelf gaan zoeken, maar die mensen weten het helemaal niet beter en gaan sporen lopen te verneuken en zo.De politie zegt niet voor niks dat je, als je iets meent te weten, contact op moet nemen met de politie. Als ze hadden gewild dat je je speurwerk openbaar op internet zou zetten hadden ze dat wel gezegd.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 8 oktober 2017 om 18:03
Dit zijn geen gedachtespinsels als ik het zo lees, maar het resultaat van behoorlijk wat onderzoek en logisch nadenken met een naar mijn idee behoorlijk plausibele conclusie. En als het helpt, helpt het.Lady*Voldemort schreef: ↑08-10-2017 17:53Dat boeit een heleboel. Star zei het al maar ik wil het best nog een keer zeggen: door je gedachtespinsels/tips aan de hele wereld konde te doen werk je in de hand dat mensen die denken dat ze het beter weten zelf gaan zoeken, maar die mensen weten het helemaal niet beter en gaan sporen lopen te verneuken en zo.De politie zegt niet voor niks dat je, als je iets meent te weten, contact op moet nemen met de politie. Als ze hadden gewild dat je je speurwerk openbaar op internet zou zetten hadden ze dat wel gezegd.
Eens dat er niet voor niets om tips wordt gevraagd aangezien Anne nog steeds niet is gevonden. Dit is echter geen insiderstip waar de politie wat aan zou kunnen hebben. Dit is een scenario wat ze zelf allang onderzocht hebben. Die zijn heus wel thuis in weten waar ze moeten zoeken. Hoe hard ze zou kunnen hebben gereden, waar ze op welk tijdstip waarschijnlijk is geweest. Vind het echt zo oliedom dat mensen serieus denken dat de politie dit soort scenario's niet uitwerkt.dagdromer1986 schreef: ↑08-10-2017 17:36Beter iets mailen wat bij de politie al bedacht is dan info achterwege laten die had kunnen helpen. Politiemensen zijn ook mensen... dus kunnen dingen over het hoofd zien/fouten maken. Als ze er aan gedacht hebben... prima, dan wordt de mail opzij gelegd. Ik vind het niet storend dat hij meedenkt en de politie erover mailt. Zeker omdat hij wel echt werk heeft gemaakt van zijn analyse.
Of wat denk je dat ze daar nu denken: "Ow, dus ze reed zo snel met haar fietsje, dan kan ze inderdaad niet in Huis ter Heide geweest zijn. Verdomd, we zoeken helemaal op de verkeerde locatie!"
Denk je dat nou echt??
anoniem_159539 wijzigde dit bericht op 08-10-2017 18:05
0.47% gewijzigd
zondag 8 oktober 2017 om 18:04
Nee, want Anne is nog niet gevonden.
enn wijzigde dit bericht op 08-10-2017 18:08
2.84% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 8 oktober 2017 om 18:06
Als het goed is heeft de politie mensen in dienst die dit soort onderzoek verrichten. Die zijn daar ook voor opgeleid enzo.
zondag 8 oktober 2017 om 18:12
Potentieel
'als mogelijkheid aanwezig, maar nog niet bestaand'
zondag 8 oktober 2017 om 18:13
zondag 8 oktober 2017 om 18:13
Danksandra1905 schreef: ↑08-10-2017 18:13Het gaat over de inhoud van de berichten van LV en Enn, niet over de betekenis van het woord potentiële.
zondag 8 oktober 2017 om 18:16
zondag 8 oktober 2017 om 18:18
Bij mij ging het daar ff tussendoor wél over. Met uw welnemen.sandra1905 schreef: ↑08-10-2017 18:13Het gaat over de inhoud van de berichten van LV en Enn, niet over de betekenis van het woord potentiële.
zondag 8 oktober 2017 om 18:25
greenbean schreef: ↑08-10-2017 18:03Eens dat er niet voor niets om tips wordt gevraagd aangezien Anne nog steeds niet is gevonden. Dit is echter geen insiderstip waar de politie wat aan zou kunnen hebben. Dit is een scenario wat ze zelf allang onderzocht hebben. Die zijn heus wel thuis in weten waar ze moeten zoeken. Hoe hard ze zou kunnen hebben gereden, waar ze op welk tijdstip waarschijnlijk is geweest. Vind het echt zo oliedom dat mensen serieus denken dat de politie dit soort scenario's niet uitwerkt.
Of wat denk je dat ze daar nu denken: "Ow, dus ze reed zo snel met haar fietsje, dan kan ze inderdaad niet in Huis ter Heide geweest zijn. Verdomd, we zoeken helemaal op de verkeerde locatie!"
Denk je dat nou echt??
Nou precies dit zeg! Man man wat denken die mensen wel niet?
Echt te dom voor woorden gewoon.
zondag 8 oktober 2017 om 18:30
zondag 8 oktober 2017 om 18:34
Ik ook, want er is goed over nagedacht en dingen zijn behoorlijk grondig uitgezocht. Of de politie dit scenario ook al had bedacht, geen idee, maar alleen maar fijn als iemand dat ergens heeft gedaan, ook al zou het dubbel op zijn.
zondag 8 oktober 2017 om 18:36
Ik ga er voor vanuit dat deze mail waarschijnlijk weinig tot niets toevoegt. Het is, naar mijn idee, prima denkwerk maar bij de politie kunnen ze ook heus wel analytisch denken. Maar voor de (kleine) kans dat het toch wat toevoegt... waarom zou je het laten? Stel dat er toch dingen instaan waar de politie niet aan gedacht heeft. De politie heeft er amper werk mee.. even lezen, 'hadden we al bedacht' en er wordt niks meer mee gedaan. Het gaat er niet om of het zinvol is, maar ik zie vooral geen reden om het te laten. Als politie zijnde zou ik zo'n mail zeker op prijs stellen. Of het nou verder helpt of niet. Altijd fijn als mensen zich zo betrokken voelen dat ze meedenken.greenbean schreef: ↑08-10-2017 18:03Eens dat er niet voor niets om tips wordt gevraagd aangezien Anne nog steeds niet is gevonden. Dit is echter geen insiderstip waar de politie wat aan zou kunnen hebben. Dit is een scenario wat ze zelf allang onderzocht hebben. Die zijn heus wel thuis in weten waar ze moeten zoeken. Hoe hard ze zou kunnen hebben gereden, waar ze op welk tijdstip waarschijnlijk is geweest. Vind het echt zo oliedom dat mensen serieus denken dat de politie dit soort scenario's niet uitwerkt.
Denk je dat nou echt??
dagdromer1986 wijzigde dit bericht op 08-10-2017 18:38
2.62% gewijzigd
zondag 8 oktober 2017 om 18:38
zondag 8 oktober 2017 om 18:39
Hoe moet ik dat weten? In het algemeen gesteld denk ik dat een dader niet gepakt wil worden.
enn wijzigde dit bericht op 08-10-2017 18:44
1.16% gewijzigd
zondag 8 oktober 2017 om 18:42
Als iedereen dat gaat doen, dan is het einde zoek. Want Pietje mailt dat ze ergens in het buitenland vastgehouden wordt, Beppie dat ze ergens begraven ligt en Wilma dat ze van de zusvandebuurvrouwvandenichtvanhaaroma heeft gehoord dat ze zelfmoord heeft gepleegd.
Weet je hoeveel tijd dat dat kost om dat allemaal uit te zoeken? Kostbare tijd die ze beter kunnen besteden. En tuurlijk, als iemand concrete aanwijzingen heeft, tips heeft die ergens op gebaseerd zijn, dan geef je dat door aan de Politie. Maar niet elk gedachtenspinsel wat maar door ieders hoofd gaat. Stel je voor zeg.
Weet je hoeveel tijd dat dat kost om dat allemaal uit te zoeken? Kostbare tijd die ze beter kunnen besteden. En tuurlijk, als iemand concrete aanwijzingen heeft, tips heeft die ergens op gebaseerd zijn, dan geef je dat door aan de Politie. Maar niet elk gedachtenspinsel wat maar door ieders hoofd gaat. Stel je voor zeg.