videoboodschap pedoclub

25-06-2011 20:02 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Justitie kan de pedofielenvereniging Martijn niet vervolgen en daar is in de maatschappij veel woede over ontstaan. Volgens bestuurslid Marthijn Uittenbogaard is daardoor geen eerlijk debat meer mogelijk over seks met kinderen. 'Niet alles is misbruik', laat Uittenbogard weten in een videoboodschap op Youtube.

'Ze willen onze vereniging verbieden, maar wat schiet je daar mee op', vraagt Uittenbogaard zich hardop af. 'Je kan maar het beste met mensen in discussie gaan, juist met verknipte en gevaarlijke mensen.'

'Monsters'

Volgens het bestuurslid worden pedo's tot monsters gemaakt. 'Als mensen geloven dat ze monsters zijn, worden het ook monsters. Dat zie je in culturen waar seks onderdrukt wordt, zoals Amerika.' Uittenbogaard vindt dat je met pedofielen in debat moet gaan, om de ernstige gevallen te voorkomen.

Volledig artikel en videoboodschap

Bron:ad.nl
Deze gaat niet subtiel zijn..

AFKNALLEN!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Dat je in gesprek moet blijven, vind ik inderdaad ook wel.

Er zijn mensen met pedofiele neigingen die hier hard tegen vechten, het is echter bijna onmogelijk hiervoor hulp te vragen, omdat iedereen 'AFKNALLEN' roept.

Ze hebben echter wel hard hulp nodig, anders is de kans groot dat het mis gaat. Maar ja, bij hulp vragen loop je dus grote risico's.

Liever dat vereniging Martijn legaal en controleerbaar blijft dan dat het 'ondergronds' gaat.
'Ze willen onze vereniging verbieden, maar wat schiet je daar mee op', vraagt Uittenbogaard zich hardop af. 'Je kan maar het beste met mensen in discussie gaan, juist met verknipte en gevaarlijke mensen.'

Dus hij geeft toe dat ze verknipt en gevaarlijk zijn. Toch nog zelfkennis dan.

Gewoon allemaal een spuitje geven.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Heb mezelf door alledrie de filmpjes geworsteld, maar het is wel een hoop klaag, arme pedo's en het is niet eerlijk. Kan op de een of andere manier gewoon geen begrip voor deze mensen opbrengen.
Vuile viezeriken! Van kinderen blijf je af, of ze nou 5 of 12 zijn, met of zonder toestemming!

Ik kan die kop van die vent niet zien met zijn vieze bek vol tanden. Gadverdamme, en dan te bedenken dat die goorlap zou kunnen geilen op mijn zoontje! Ik ga spontaan bijna over mijn nek.
Er zit inderdaad maar 1 ding op en dat is alle pedo's afschieten.
En nu genuanceerd: ik begrijp het principe wel van in gesprek gaan 'anders gaan ze ondergronds'. Maar in dit geval, en dat komt vast omdat ik zelf 2 kinderen heb, vind ik het zo zinloos omdat ze nooit van die gevoelens af kunnen komen, en als het fout gaat zijn kinderen de dupe.

Je moet er toch niet aan denken dat zo'n viezerik zich aan je kind vergrijpt. Ik vind het ook een raar idee dat er waarschijnlijk iemand is in je omgeving (al dan niet nabij) die zulke gevoelens heeft, brr.
In elk ander land zou deze vereniging niet MOGEN en KUNNEN bestaan.

Het word tijd dat we in nederland iets minder soft gaan worden, uitbannen deze mensen en hun smerige praktijken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Wat een boel mooie woorden voor zoiets ranzigs. Chemisch castreren, en meer van dat soort opties.
quote:mjdh schreef op 25 juni 2011 @ 20:24:

Vuile viezeriken! Van kinderen blijf je af, of ze nou 5 of 12 zijn, met of zonder toestemming!

Ik kan die kop van die vent niet zien met zijn vieze bek vol tanden. Gadverdamme, en dan te bedenken dat die goorlap zou kunnen geilen op mijn zoontje! Ik ga spontaan bijna over mijn nek.Jammer dat er geen poll is. Ik heb de rest nog niet gelezen maar ben het hier helemaal mee eens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben best een vredelievend mens en een ander kan ver bij me gaan. Ik ben ook vergevingsgezind, ruimdenkend en redelijk liefdevol, maar als ik hier over na ga denken dan word ik gek en krijg ik een waas voor mijn ogen. Als ik een pedo voor mijn auto krijg dan rijd ik er zo over heen. En nog een keer of twee. Ik ben niet trots op dit gevoel maar dat is wat het met me doet.
quote:diaantje1971 schreef op 25 juni 2011 @ 20:34:

In elk ander land zou deze vereniging niet MOGEN en KUNNEN bestaan.

Het word tijd dat we in nederland iets minder soft gaan worden, uitbannen deze mensen en hun smerige praktijken.De praktijken worden ook wel degelijk uitgebannen voor zover mogelijk. Hun ideeën echter mogen ze vrij verkondigen. Net zoals een Wilders zijn ideeën vrij mag verkondigen. Valt nl allemaal onder de vrijheid van meningsuiting en dat heeft niets met soft te maken.
Je gaat toch ook niet met seriemoordenaars en verkrachters in debat?! Dit soort mensen zijn een gevaar voor de samenleving en moeten worden opgesloten. Afknallen is wat mij betreft ook een optie.
quote:Dhelia schreef op 25 juni 2011 @ 20:45:

[...]

De praktijken worden ook wel degelijk uitgebannen voor zover mogelijk. Hun ideeën echter mogen ze vrij verkondigen. Net zoals een Wilders zijn ideeën vrij mag verkondigen. Valt nl allemaal onder de vrijheid van meningsuiting en dat heeft niets met soft te maken.Allebei [...] zou een optie zijn!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-06-2011 20:45
Reden: geweldadig
% gewijzigd
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik zou me geen haar beter voelen als ik iemand moedwillig zou laten afschieten. Ik snap wel wat hij zegt. Ik ben het absoluut niet eens met zijn ideeën maar ik denk ook dat er echt mensen zijn die helemaal niet blij zijn met die gevoelens en ze tegenhouden. Daarmee moet je wel in gesprek blijven gaan vind ik.
Poll is wellicht een gemiste kans, maar kon me op dat moment alleen maar zeer eenzijdige antwoorden voor de geest halen.

In de trant van opsluiten, castreren en afknallen.

Leek me daarom beter die poll maar achterwege te laten en mensen zelf hun mening te laten plaatsen.
Die gasten wil ik niet meer horen sinds ze ooit iets hebben gezegd als 'een kind heeft heus geen last van die hand in zijn broekje'. Gesprek never nooit niet.
Nederland is met sommige dingen te tolerant. Over pedoseksuelen kan ik kort zijn: zero tolerance!
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:Star schreef op 25 juni 2011 @ 21:11:

Die gasten wil ik niet meer horen sinds ze ooit iets hebben gezegd als 'een kind heeft heus geen last van die hand in zijn broekje'. Gesprek never nooit niet.Ik heb er op mijn 40ste nog steeds last van. Moedwillig een leven verpesten en het goedpraten. :puke:
De redeneerfout die de pedo's maken is dat als kinderen het zelf zouden willen, het oké is. Kinderen kunnen echter niet geacht worden dit soort contacten te willen. Ze hebben daarvoor onvoldoende beoordelingsvermogen.

Als meerderjarige moet je dus gewoon van kinderen afblijven, ook al zou het lijken alsof het kind het zou willen.
Ik word er gewoon misselijk van als ik eraan denk dat iemand zoiets kan doen bij een kind. En dan nog denken dat een kind er geen last van heeft en het vaak zelf wil. De verhoudingen tussen kind en volwassene zijn nooit gelijk. Dan vraag je je toch af of hij het echt niet snapt of niet wil snappen of allebei. Bah bah bah.
Ik heb geeneens naar die filmpjes gekeken. Ik heb al genoeg nare beelden in mijn hoofd, elke nacht weer. En ja, ik geef gas als ik een pedo voor mijn auto krijg. Consequenties kunnen nooit erger zijn dan de hel waar ik nog steeds door moet.

Dat politiek correct geneuzel van sommigen over die arme pedo's ook niet om die gevoelens hebben gevraagd en op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze er 'niets' mee doen, mogen een week met mij ruilen. Dan piepen ze wel anders.
You know how I know? Because I reeaally think so!
SICK!

Waarom in vredesnaam een debat?

Opdat deze heren makkelijker aan hun gerief kunnen komen?

Komen kinderen iets tekort als ze geen seks hebben met deze mannen??

Die psychopaat zit daar 3 filmpjes lang een pleidooi voor zijn leuter houden. Gadverdergadverdegadver. En dat gore smoelwerk. Ik moet 'm niet tegenkomen #$^&*@!!!
Iemand die een kind misbruikt, zou ik een extra lang been bezorgen. Flink trekken tot hij / het op maat is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven