Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dat MP Rutte op t terras zat 1 colaatje te drinken, echt dat is een klein detail. Ik vermoed dat deze beste man sinds zijn terug komst amper geslapen heeft. Continue aan het bellen en praten is met de mensen om hem heen.

Dat hij wanneer hij 48uur in Den haag binnen zit even 20min op een terrasje buiten een colaatje drinkt en een telefoontje pleegt. Kom op gaan we over dat soort dingen muggenziften ?

Tjezus.. ik wil ook wel effe van mijn werkplek af een luchtje scheppen wanneer de muren op mij af komen door t gebel en gepraat in je oren. Ja het is zijn werk , hij wordt er voor betaald, maar wij nemen meer pauze dan hij hoor afgelopen en komende uren.
Ik vind het onvoorstelbaar dat er wordt geschreven het leger in te zetten (je trekt geen kant en klaar blik open, maar dat terzijde).

Er werd hier om het hardst geroepen hoe verschrikkelijk oorlogszuchtig Amerika was elke keer als zij militair ingrepen. En nu het ons eigen land betreft is het ineens wel gerechtvaardigd?
quote:Emma95 schreef op 20 juli 2014 @ 14:50:

Ik heb anders een verschrikkelijk kwade en vastberaden MP gezien en reken maar dat er achter de schermen veel gebeurt.

Je zal maar in zijn schoenen staan.

Makkelijk om hier van alles te gillen.Eens. Er spelen zoveel belangen.
quote:Emma95 schreef op 20 juli 2014 @ 14:50:

Ik heb anders een verschrikkelijk kwade en vastberaden MP gezien en reken maar dat er achter de schermen veel gebeurt.

Je zal maar in zijn schoenen staan.

Eens.

Ik snap alleen niet waarom(we zijn nu 4 dagen verder) die satellietbeelden met "bewijs" niet vrijgegeven worden. Dan zal Poetin ook eens een statement moeten geven. Die laat nog steeds niets publiekelijk van hem horen, is toch ook bespottelijk?
quote:isa__88 schreef op 20 juli 2014 @ 14:55:

[...]

Je hoeft ook geen oorlog te voeren maar wat meer actie vanuit onze kant had ik wel verwacht. Zeker hoe het er gister aan toe ging. Schaamteloos die situatie daar

Helemaal mee eens hoor dat het een schaamteloze situatie is! Tergend!

Maar ik heb nog steeds vertrouwen dat er veel, heel veel gedaan wordt om dit zo snel mogelijk op te lossen. En ja, dat krijgen we niet allemaal mee.
quote:charlottew88 schreef op 20 juli 2014 @ 14:45:

[...]

Ik heb de foto's van die slappe hap gezien ja

Bekijk de foto's eens, hij zit te bellen.

Moet dat ook in 3 delig pak + stropdas?

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 20 juli 2014 @ 14:45:

[...]

Het probleem is dat het weiland op 30 km van de Russische grens ligt.

Buiten dat een militaire interventie organiseren enkele weken kost zal Rusland gerommel in zijn achtertuin niet accepteren.

Heel vervelend voor de nabestaanden maar de diplomatieke weg gaat uiteindelijk sneller en is effectiever dan een derde WO ontketenen rond een weiland vol lijken + vliegtuigwrak.

Zal dat werkelijk gebeuren HBG?

Ik weet het niet.

Ik had mij als zijnde MP van ons land in ieder geval veel daadkrachtiger opgesteld.

Een ultimatum, en anders maatregelen.

Denk dat hond Poetin ook niet zit te wachten op een WO3.

Maar goed, ik ben maar een eenvoudige huisvrouw, en moeder.

Met een beetje verstand van politiek.

Maar, nogmaals deze gijzeling vind ik onacceptabel.

Rutte is gekozen door het volk, en hoort er in tijden van crisis te zijn vòòr het volk.

En dat zijn in dit geval de nabestaanden.

Maar de Nederlandse regering blijft buigen en bibberen, voor de ''grootmacht''.

En het draait allemaal om geld, het slijk der aarde.

Zum kotzen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:isa__88 schreef op 20 juli 2014 @ 14:55:

[...]

Je hoeft ook geen oorlog te voeren maar wat meer actie vanuit onze kant had ik wel verwacht. Zeker hoe het er gister aan toe ging. Schaamteloos die situatie daarKan niet isa, tis daar een soort burgeroorlog. Sowieso kan je niet met wapens naar een ander land, hier zeker dus niet. Hoe triest dit ook is voor de nabestaanden, hun familie is al dood. Meer doden? Nee aub.
Ondertussen is het merendeel van de lichamen wel in een trein onderweg. Dus dat is wel binnen een dag voor elkaar.

Heeft onze MP waarschijnlijk geregeld samen met Timmermans.
Gezeik over dat colaatje. Die man zit misschien even buiten zijn werk te doen.

Hou toch op.
Niemand die de persconferentie zit te volgen?
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 juli 2014 @ 14:40:

[...]

Dat zou mooi zijn, als het met woorden alleen kon, maar Hitler was ook nooit onschadelijk gemaakt zonder een portie geweld terug. Daar had de Dalai Lama ook niks uit kunnen halen.

En ik ben nog steeds in shock dat onze MP gisteren op een terrasje zat...

En waar is ons koningspaar?Echt?

Zat hij te wachten tot dat de onderste steen boven zou komen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 14:59:

[...]

Ik weet het niet.

Ik had mij als zijnde MP van ons land in ieder geval veel daadkrachtiger opgesteld.

Rutte is gekozen door het volk, en hoort er in tijden van crisis te zijn vòòr het volk.

Zum kotzen.Eindje, we zijn Nederland, piepklein landje. In ons eentje komen we er niet. Kan je je nog zo daadkrachtig opstellen, het lukt niet.
Ik vind het niet fair dat Rutte zo gebasht wordt. Kom op zeg.... Wat die man ook doet, het is nooit goed. Reken maar dat hij er alles aan doet om alles zo snel mogelijk te regelen. Achter de politieke schermen gebeurt van alles. Dit is nou eenmaal een hele complexe situatie. Iedereen denkt het beter te weten zoals gewoonlijk. Het gaat allemaal traag ja, maar dat is niet de schuld van Rutte. Zoals ik al zei: er gebeurt achter de schermen een hele hoop.
quote:Emma95 schreef op 20 juli 2014 @ 15:00:

Ondertussen is het merendeel van de lichamen wel in een trein onderweg. Dus dat is wel binnen een dag voor elkaar.

Heeft onze MP waarschijnlijk geregeld samen met Timmermans.

Nee hoor, de treinen staan er nog. En de bestemming is onduidelijk.

Edit: de treinen worden verhinderd om te vertrekken.
quote:mrsw schreef op zondag 20 juli 2014 14:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 20 juli 2014 @ 14:55</a>:</b>

[...]

Je hoeft ook geen oorlog te voeren maar wat meer actie vanuit onze kant had ik wel verwacht. Zeker hoe het er gister aan toe ging. Schaamteloos die situatie daar</div></blockquote>

Helemaal mee eens hoor dat het een schaamteloze situatie is! Tergend!

Maar ik heb nog steeds vertrouwen dat er veel, heel veel gedaan wordt om dit zo snel mogelijk op te lossen. En ja, dat krijgen we niet allemaal mee. Hoop ik ook. Ik geloof ook echt wel dat er heel veel mensen 24/7 hard aan het werk zijn
.
quote:Ikhierhuh schreef op 20 juli 2014 @ 14:45:

[...]

AUB iemand moet verstandig zijn bij deze. MP kan en mag ook waar hij wil even bijkomen. Tis tenslotte ook maar een mens.

Ons koningspaar mogen hier niets aan doen.

Het koningspaar heeft een dikbetaalde, ceremoniële functie. Dus hop, het door ons betaalde regeringsvliegtuig in en onmiddellijk naar de mensen toe, de achterblijvers hier in Nederland. Troost bieden. menselijkheid tonen, met mensen praten. DAT moeten ze doen. Dan vergeten we ook nog wel dat ze onlangs gezellige babbels maakten met Putin tijdens de Olympische Spelen.

Zitten ze nog op hun vakantieadres eigenlijk?
Volgens Interfax:

07/20 16:29 OSCE experts inspect railway carriages with bodies of crash victims
Koen de Regt ‏@koenderegt 2 min.

Groysman: de trein kan nu niet vertrekken omdat ie wordt tegengehouden door seperatisten.
quote:Ikhierhuh schreef op zondag 20 juli 2014 15:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in R..."" class="messagelink">isa__88 schreef op 20 juli 2014 @ 14:55</a>:</b>

[...]

Je hoeft ook geen oorlog te voeren maar wat meer actie vanuit onze kant had ik wel verwacht. Zeker hoe het er gister aan toe ging. Schaamteloos die situatie daar</div></blockquote>Kan niet isa, tis daar een soort burgeroorlog. Sowieso kan je niet met wapens naar een ander land, hier zeker dus niet. Hoe triest dit ook is voor de nabestaanden, hun familie is al dood. Meer doden? Nee aub.

We hoeven ons ook niet altijd te soft op te stellen want dat is wat wij vaak doen, er wordt zelfs over gesproken in het buitenland en ben het daar wel mee eens.

Ik zou ook niet weten hoe ze het moeten aanpakken want heb er geen verstand van, wij allemaal niet. Maar ik heb dingen gezien waar mijn haren rechtovereind van gingen staan
.
quote:Star schreef op 20 juli 2014 @ 15:02:

[...]

Eindje, we zijn Nederland, piepklein landje. In ons eentje komen we er niet. Kan je je nog zo daadkrachtig opstellen, het lukt niet.

In mijn hart weet ik dat je gelijk hebt Star.

100%.

Maar het is zo moeilijk te verteren allemaal....................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 14:59:

[...]

Ik weet het niet.

Zum kotzen.Hij is voor zijn volk, meer doden gaan niemand beter doen voelen. Is dat wat je wil? Oog voor oog? Ik niet!
quote:hangplant schreef op zondag 20 juli 2014 15:01 Niemand die de persconferentie zit te volgen?Ik verstond hem niet goed
.
We hebben iig. een MP die nu in een paar dagen tijd heel snel volwassen wordt in wereldpolitiek. Zal de rest van zijn tijd als MP goed doen.

Is wel wat anders dan met Wilders kissebissen over wat "normaal" is.
Koen de Regt ‏@koenderegt 8 min.

Hoofd OSCE missie: onze 21 waarnemers zijn nu 3 dagen op de plek. Toegang tot de site is beter nu dan 1e dag. Maar het moet nog wel beter.

Mientje nee ze hebben gisteren het condoleance register getekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven