Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

zondag 20 juli 2014 om 01:57
quote:denachtzuster schreef op 20 juli 2014 @ 01:48:
Ik pleit ervoor dat de Russen gewoon sorry zeggen en richting de nabestaanden heel veel respect tonen.
Zou mooi zijn als daarmee een oorlog wordt voorkomen.
Ja, en een pleister op de wond van de nabestaanden, misschien ook nog een kusje er op en het verdriet is weg.
Nee sorry zuster, maar ik ben het niet met je eens.
Het is nog altijd een feit dat er op de velden honderden dode landgenoten liggen te rotten, omdat een stel debielen, die nota bene de oorzaak van dit vele leed zijn, tegenwerken.
Ik pleit ervoor dat de Russen gewoon sorry zeggen en richting de nabestaanden heel veel respect tonen.
Zou mooi zijn als daarmee een oorlog wordt voorkomen.
Ja, en een pleister op de wond van de nabestaanden, misschien ook nog een kusje er op en het verdriet is weg.
Nee sorry zuster, maar ik ben het niet met je eens.
Het is nog altijd een feit dat er op de velden honderden dode landgenoten liggen te rotten, omdat een stel debielen, die nota bene de oorzaak van dit vele leed zijn, tegenwerken.
zondag 20 juli 2014 om 02:01
quote:Guinnevere schreef op 20 juli 2014 @ 01:50:
hij was het wel, en vanmiddag was het commentaar niet mals (rationeel gezien natuurlijk onzin maar ja, de beeldvorming he), maar hij heeft het goedgemaakt door een stevige persconferentie.
Ok, maar zijn die foto`s wel vandaag gemaakt?
Verder eens met de andere, misschien had hij even pauze of sprak hij zijn toespraak door met zijn adviseur.
hij was het wel, en vanmiddag was het commentaar niet mals (rationeel gezien natuurlijk onzin maar ja, de beeldvorming he), maar hij heeft het goedgemaakt door een stevige persconferentie.
Ok, maar zijn die foto`s wel vandaag gemaakt?
Verder eens met de andere, misschien had hij even pauze of sprak hij zijn toespraak door met zijn adviseur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 20 juli 2014 om 02:06
quote:Shebyte schreef op zondag 20 juli 2014 02:03 Laatste update van CNN: Leider van separatisten heeft toegegeven dat toestel is neergeschoten maar ontkennen dat zij het waren. Ze zeggen niet de middelen te hebben om iets neer te halen op die hoogte.Ze hebben toch meerdere vliegtuigen neergehaald? Oke misschien andere hoogte nou ik geloof wel degelijk dat ze dat kunnen.
.

zondag 20 juli 2014 om 02:08
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 02:03:
Laatste update van CNN: Leider van separatisten heeft toegegeven dat toestel is neergeschoten maar ontkennen dat zij het waren. Ze zeggen niet de middelen te hebben om iets neer te halen op die hoogte.
Als hij het zegt, dan zal het wel zo zijn.
Stelletje leugenaars.
Laatste update van CNN: Leider van separatisten heeft toegegeven dat toestel is neergeschoten maar ontkennen dat zij het waren. Ze zeggen niet de middelen te hebben om iets neer te halen op die hoogte.
Als hij het zegt, dan zal het wel zo zijn.
Stelletje leugenaars.
zondag 20 juli 2014 om 02:12
quote:isa__88 schreef op 20 juli 2014 @ 02:06:
[...]
Ze hebben toch meerdere vliegtuigen neergehaald? Oke misschien andere hoogte nou ik geloof wel degelijk dat ze dat kunnen.
De vliegtuigen die eerder neer waren gehaald vlogen lager en kunnen neergehaald worden met zo'n schouder-lanceer-ding. Passagiersvliegtuigen vliegen dusdanig hoog dat die alleen neergehaald kunnen worden met een 'surface to air' raket.
Het vliegtuig is bij de staart geraakt door de raket (is te zien aan de brokstukken).
[...]
Ze hebben toch meerdere vliegtuigen neergehaald? Oke misschien andere hoogte nou ik geloof wel degelijk dat ze dat kunnen.
De vliegtuigen die eerder neer waren gehaald vlogen lager en kunnen neergehaald worden met zo'n schouder-lanceer-ding. Passagiersvliegtuigen vliegen dusdanig hoog dat die alleen neergehaald kunnen worden met een 'surface to air' raket.
Het vliegtuig is bij de staart geraakt door de raket (is te zien aan de brokstukken).

zondag 20 juli 2014 om 02:14

zondag 20 juli 2014 om 02:24
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 02:12:
[...]
Passagiersvliegtuigen vliegen dusdanig hoog dat die alleen neergehaald kunnen worden met een 'surface to air' raket.
.
Zoals het BUK-systeem. Waarvan in elk geval één exemplaar in handen van de rebellen aldaar. Is meermaals beschreven hier inclusief bronnen.
Wat hebben jullie op?
[...]
Passagiersvliegtuigen vliegen dusdanig hoog dat die alleen neergehaald kunnen worden met een 'surface to air' raket.
.
Zoals het BUK-systeem. Waarvan in elk geval één exemplaar in handen van de rebellen aldaar. Is meermaals beschreven hier inclusief bronnen.
Wat hebben jullie op?

zondag 20 juli 2014 om 02:26
http://uacrisis.org/u-s-grants-ukraine- ... ly-status/
Waarom ook Moldavie en Georgie?
Strategisch als uitvalsbasis? Zulke vriendjes zijn we niet met ze, toch?

zondag 20 juli 2014 om 02:28
quote:re.set schreef op 20 juli 2014 @ 02:24:
[...]
Wat hebben jullie op? Daar is nog geen 100% bewijs van. Er dient eerst met 100% zekerheid achterhaald worden wie er achter zit voor er verdere stappen gemaakt worden.
[...]
Wat hebben jullie op? Daar is nog geen 100% bewijs van. Er dient eerst met 100% zekerheid achterhaald worden wie er achter zit voor er verdere stappen gemaakt worden.
zondag 20 juli 2014 om 02:30
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 02:26:
Strategisch als uitvalsbasis? Zulke vriendjes zijn we niet met ze, toch?Ik vermoed omdat het beiden voormalig Sovjetlanden zijn? Of wellicht omdat het directe buurlanden zijn.
Strategisch als uitvalsbasis? Zulke vriendjes zijn we niet met ze, toch?Ik vermoed omdat het beiden voormalig Sovjetlanden zijn? Of wellicht omdat het directe buurlanden zijn.

zondag 20 juli 2014 om 02:30
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 02:26:
Was er niet een tijdje geleden iets van een conflict tussen Georgie en Rusland?
Of ben ik nu in de war met een ander oud Sovjet landje?
Was er niet een tijdje geleden iets van een conflict tussen Georgie en Rusland?
Of ben ik nu in de war met een ander oud Sovjet landje?

zondag 20 juli 2014 om 02:35
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 02:28:
[...]
Daar is nog geen 100% bewijs van. Er dient eerst met 100% zekerheid achterhaald worden wie er achter zit voor er verdere stappen gemaakt worden.Ik heb het niet over degene die hier deze raket op dit vliegtuig heeft afgevuurd. Alleen over feit dat er in elk geval één BUK in handen van de separatisten is.
[...]
Daar is nog geen 100% bewijs van. Er dient eerst met 100% zekerheid achterhaald worden wie er achter zit voor er verdere stappen gemaakt worden.Ik heb het niet over degene die hier deze raket op dit vliegtuig heeft afgevuurd. Alleen over feit dat er in elk geval één BUK in handen van de separatisten is.