Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

17-07-2014 17:27 3133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Krijg net breaking news binnen. Vliegtuig uit Amsterdam onderweg naar Kuala Lumpur Neergestort...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:denachtzuster schreef op 20 juli 2014 @ 01:48:

Ik pleit ervoor dat de Russen gewoon sorry zeggen en richting de nabestaanden heel veel respect tonen.

Zou mooi zijn als daarmee een oorlog wordt voorkomen.

Ja, en een pleister op de wond van de nabestaanden, misschien ook nog een kusje er op en het verdriet is weg.

Nee sorry zuster, maar ik ben het niet met je eens.

Het is nog altijd een feit dat er op de velden honderden dode landgenoten liggen te rotten, omdat een stel debielen, die nota bene de oorzaak van dit vele leed zijn, tegenwerken.
Op cnn gaat het ook de hele dag over niets anders. Ja af en toe iets over de Gaza strook tussendoor.
.
quote:Guinnevere schreef op 20 juli 2014 @ 01:50:

hij was het wel, en vanmiddag was het commentaar niet mals (rationeel gezien natuurlijk onzin maar ja, de beeldvorming he), maar hij heeft het goedgemaakt door een stevige persconferentie.

Ok, maar zijn die foto`s wel vandaag gemaakt?

Verder eens met de andere, misschien had hij even pauze of sprak hij zijn toespraak door met zijn adviseur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Laatste update van CNN: Leider van separatisten heeft toegegeven dat toestel is neergeschoten maar ontkennen dat zij het waren. Ze zeggen niet de middelen te hebben om iets neer te halen op die hoogte.
Ach zo erg is het niet dat Rutte een colaatje drinkt. Hij maakt vast hele lange dagen op het moment en het was bloedheet. Tussendoor is hij echt nog wel met werk bezig , is niet zo dat hij met vrienden zat te lunchen.
.
Die opmerkingen over yes nieuwe horloges vind ik ook schandalig. Wat een volk zeg
.
quote:Shebyte schreef op zondag 20 juli 2014 02:03 Laatste update van CNN: Leider van separatisten heeft toegegeven dat toestel is neergeschoten maar ontkennen dat zij het waren. Ze zeggen niet de middelen te hebben om iets neer te halen op die hoogte.Ze hebben toch meerdere vliegtuigen neergehaald? Oke misschien andere hoogte nou ik geloof wel degelijk dat ze dat kunnen.
.
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 02:03:

Laatste update van CNN: Leider van separatisten heeft toegegeven dat toestel is neergeschoten maar ontkennen dat zij het waren. Ze zeggen niet de middelen te hebben om iets neer te halen op die hoogte.

Als hij het zegt, dan zal het wel zo zijn.

Stelletje leugenaars.
quote:isa__88 schreef op 20 juli 2014 @ 02:06:

[...]

Ze hebben toch meerdere vliegtuigen neergehaald? Oke misschien andere hoogte nou ik geloof wel degelijk dat ze dat kunnen.

De vliegtuigen die eerder neer waren gehaald vlogen lager en kunnen neergehaald worden met zo'n schouder-lanceer-ding. Passagiersvliegtuigen vliegen dusdanig hoog dat die alleen neergehaald kunnen worden met een 'surface to air' raket.

Het vliegtuig is bij de staart geraakt door de raket (is te zien aan de brokstukken).
Stop giving little boys big toys... daar gaat het fout, iedereen zegt altijd wapens killen niet, dat doen ze dus wel! Zonder al die wapens gebeurd dit niet, simpel!
quote:tattou schreef op 20 juli 2014 @ 02:12:

Stop giving little boys big toys... daar gaat het fout, iedereen zegt altijd wapens killen niet, dat doen ze dus wel! Zonder al die wapens gebeurd dit niet, simpel!En zonder wapens ligt de wereldeconomie ook plat helaas.
Jammer dan, dan moeten we iets anders verzinnen
En dat gaat helaas niet.. Het klinkt raar maar er is geen betere stimulans voor de economie dan een oorlog.
vast wel iets... we zijn het gewend, al wat is kan vervangen worden denk ik
Plus het is van de zotte dat er zoveel geld verdiend wordt met wapens, why???
Degene die dat kan verzinnen zal waarschijnlijk een Nobelprijs winnen :-)
quote:tattou schreef op 20 juli 2014 @ 02:22:

Plus het is van de zotte dat er zoveel geld verdiend wordt met wapens, why???Metaalindustrie, werkgelegenheid, gas, olie.
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 02:12:

[...]

Passagiersvliegtuigen vliegen dusdanig hoog dat die alleen neergehaald kunnen worden met een 'surface to air' raket.

.

Zoals het BUK-systeem. Waarvan in elk geval één exemplaar in handen van de rebellen aldaar. Is meermaals beschreven hier inclusief bronnen.

Wat hebben jullie op?
http://uacrisis.org/u-s-grants-ukraine- ... ly-status/

Waarom ook Moldavie en Georgie?

Strategisch als uitvalsbasis? Zulke vriendjes zijn we niet met ze, toch?
Ik snap hoe het werkt Shebyte, maar jezus, gebruik die arbeid voor goede zaken toch? Ik ben naief I know en niet realistisch, maar ik snap die mensen die dit op hun geweten hebben en sws de wapen industrie niet... war what is it good for?
quote:re.set schreef op 20 juli 2014 @ 02:24:

[...]

Zoals het BUK-systeem. Waarvan in elk geval één exemplaar in handen van de rebellen aldaar. Is meermaals beschreven hier inclusief bronnen.

Wat hebben jullie op? Daar is nog geen 100% bewijs van. Er dient eerst met 100% zekerheid achterhaald worden wie er achter zit voor er verdere stappen gemaakt worden.
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 02:26:

Strategisch als uitvalsbasis? Zulke vriendjes zijn we niet met ze, toch?Ik vermoed omdat het beiden voormalig Sovjetlanden zijn? Of wellicht omdat het directe buurlanden zijn.
quote:Cadou schreef op 20 juli 2014 @ 02:26:

Strategisch als uitvalsbasis? Zulke vriendjes zijn we niet met ze, toch?

Was er niet een tijdje geleden iets van een conflict tussen Georgie en Rusland?

Of ben ik nu in de war met een ander oud Sovjet landje?
quote:milouda schreef op 20 juli 2014 @ 02:30:

[...]

Was er niet een tijdje geleden iets van een conflict tussen Georgie en Rusland?

Of ben ik nu in de war met een ander oud Sovjet landje?Georgie ligt al jaren overhoop met Rusland.
quote:Shebyte schreef op 20 juli 2014 @ 02:28:

[...]

Daar is nog geen 100% bewijs van. Er dient eerst met 100% zekerheid achterhaald worden wie er achter zit voor er verdere stappen gemaakt worden.Ik heb het niet over degene die hier deze raket op dit vliegtuig heeft afgevuurd. Alleen over feit dat er in elk geval één BUK in handen van de separatisten is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven