waargebeurde/vreemde verhalen

12-10-2015 18:57 328 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onderstaande las ik net. Stel je voor dat je flauw valt bij de bushalte.....



De Telegraaf

2 uur geleden



Man komt bij vlak voor autopsie



Een man die in een Indiaas ziekenhuis dood was verklaard, is bijgekomen vlak voordat een arts aan zijn autopsie wou beginnen.



De man was bewusteloos gevonden bij een bushalte en naar het ziekenhuis gebracht, waar een arts zijn pols voelde en hem doodverklaarde. Hoewel hij normaliter een paar uur had moeten wachten voordat hij aan de autopsie begon, gaf hij nu opdracht het slachtoffer al klaar te maken, meldt de zender NDTV maandag.



Broeders die de man naar de autopsiezaal moesten brengen, schrokken behoorlijk toen ze hem nog zagen ademen. Daarop ontstond zo'n commotie dat de man bijkwam.



De verantwoordelijk arts vernietigde direct alle papieren waarop de man dood was verklaard. De politie begint een onderzoek wegens nalatigheid.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
18-10-2018 15:45
Toon me je hand en ik zeg of je lesbisch bent http://a.msn.com/01/nl-nl/BBOxKq6?ocid=se

Ik kan het bijna niet geloven.
Toon me je kapsel...
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
22-02-2019 03:09
Toon me je kapsel...

Waar aan zie je dat dan? Want nee niet alle hebben stekeltjeskapsel met een piercing door de wenkbrauw.

Ik kan niet eens zeggen 'toon me je sokken en ik zeg je of je man of vrouw bent'.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Nederlandse bejaarde gered uit Spaans ‘horrorhuis’ https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019030 ... horrorhuis



Nederlandse bejaarde gered uit Spaans ‘horrorhuis’

Gisteren om 17:11 door AD/Caspar Naber

[foto:De slachtoffers waren opgesloten, gedrogeerd en kregen sondevoeding (Beeld ter illustratie) Afbeelding: iStock]


De politie in Spanje heeft een Nederlandse vrouw en Duitse man op leeftijd gered uit een ‘horrorhuis’ in het Zuid-Spaanse Cádiz. Ze waren opgesloten, gedrogeerd en kregen sondevoeding. De zes verdachten zouden hen en andere slachtoffers bijna twee miljoen euro lichter hebben gemaakt.

De Nederlandse vrouw en Duitse man verkeerden volgens de Guardia Civil in ‘verschrikkelijke staat’. Het is nog onduidelijk hoe oud ze zijn. De twee slachtoffers zijn overgebracht naar een verzorgingshuis waar hun gezondheid ‘aanzienlijk verbeterde’.

Er zijn zes verdachten aangehouden. Onder hen een Duits-Cubaans stel dat leiding zou hebben gegeven aan de groep. Zij zouden vriendschap hebben gesloten met ouderen om vervolgens hun eigendommen te stelen. Het stel harkte zo in vier jaar tijd zo’n 1,8 miljoen euro binnen. Meerdere vermeende slachtoffers zouden bovendien ‘onverwachts zijn gestorven.’

101-jarige

Het misbruik kwam aan het licht toen de politie een onderzoek instelde naar de vermissing van de 101-jarige Maria Babes. Zij bleek in slechte toestand te zijn opgenomen in een verzorgingstehuis. De vrouw vertelde de politie dat ze op het eiland Tenerife was benaderd door het stel, dat aanbood voor haar te zorgen. Ze brachten haar vervolgens naar Cádiz, waar ze maandenlang zou zijn vastgehouden.

,,In oktober had ze ruim 162.000 euro op de bank. Nadat dit stel in haar leven was verschenen, was daar midden december minder dan 300 euro van over’’, meldt de Guardia Civil. ,,Haar huis op Tenerife is verkocht, daar heeft ze geen euro van teruggezien.’’

Gecremeerd

De verdachten zouden Babes voor hun aanhouding nog uit het verzorgingstehuis hebben gehaald. De vrouw was vijf uur later dood. Het stel liet haar lichaam vervolgens snel cremeren, zodat ook geen lijkschouwing kon worden uitgevoerd.


De Nederlandse vrouw is later teruggevonden in een door de verdachten gehuurde woning. Haar leeftijd is niet bekendgemaakt.

:woa:
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
22-02-2019 10:36
Waar aan zie je dat dan? Want nee niet alle hebben stekeltjeskapsel met een piercing door de wenkbrauw.

Ik kan niet eens zeggen 'toon me je sokken en ik zeg je of je man of vrouw bent'.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oma Cecile (61) zwanger van eigen zoon: 'Groot geschenk' http://a.msn.com/0E/nl-nl/BBVpY8Z?ocid=se

Dusssss....Matthew en Elliot zijn homo en willen graag een kindje. De moeder van Matthew hoort dat en bied zich aan als draagmoeder.

Het sperma van Matthew en de eitjes van
de zus van Elliot worden bevrucht en geplaatst in de moeder van Matthew. Zeer apart en ongewoon. Is dat wel medisch verantwoord als moe het kind van haar zoon, dus haar eigen kleinkind, op de wereld zet?


RTL Nieuws
Oma Cecile (61) zwanger van eigen zoon: 'Groot geschenk'
RTL Nieuws
2 uur geleden

[foto: © Ariel Panowicz Creative Fotograaf Ariel Panowicz legde het bijzondere moment vast.]

Het was dertig jaar geleden dat Cecile Eledge voor het laatst was bevallen. Maar om de droom van haar zoon Matthew uit te laten komen, werd ze draagmoeder van haar eigen kleindochter. Deze week beviel de 61-jarige vrouw van een kerngezonde Uma.

Matthew Eledge (32) en zijn vriend Elliot Dougherty (29) uit de Amerikaanse staat Nebraska besloten twee jaar geleden dat ze dolgraag een kindje wilden. De moeder van Matthew hoorde ook van dat idee en besloot haar zoon en zijn geliefde te helpen. Ze bood zichzelf aan als draagmoeder. "Ik heb zo'n diep respect voor haar", vertelt Matthew aan de Daily Mail.

'Dit is een ongewone manier'

"Ze hield altijd al onvoorwaardelijk van me, ook nadat ik had verteld dat ik homo was. Het is een ongewone manier van een kind op de wereld zetten, maar ik vind het een bijzonder en betekenisvol verhaal voor ons kindje."

Cecile zat 10 jaar geleden al in de overgang en is sindsdien niet meer vruchtbaar. Het stel had dus nog meer hulp nodig en die kwam ook uit onverwachte hoek. De zus van Elliot bood haar eitjes aan. Met het sperma van Matthew werden de eitjes bevrucht, waarna verschillende eitjes in de baarmoeder van Cecile werden geplaatst. Ondanks haar leeftijd was het de eerste keer gelijk raak.

'Twee ongelooflijke rolmodellen'

Na een zware zwangerschap met veel ochtendmisselijkheden beviel Cecile maandag op natuurlijke wijze van baby Uma. Ze vond het niet moeilijk om de baby die ze zo lang had gedragen, af te geven. "Ze zag het kindje nooit als haar baby, maar als haar kleinkind. Ze was na de bevalling zo uitgeput dat ze zei dat ze blij was om haar af te staan voordat het echte zware werk begon. Ze zei dat het hele proces de moeite waard was."

Uma is inmiddels thuis bij Matthew en Elliot. "De hele ervaring is zo bijzonder geweest. Uma heeft nu twee ongelooflijke vrouwelijke rolmodellen om naar te kijken: mijn moeder en Elliots zus. Ik kan niet wachten tot ze met hen een speciale band heeft opgebouwd."
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
nog een bevalling dan (eigenlijk 2)
https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuw ... -een-maand
In Bangladesh haalde een 20-jarige vrouw de wereldpers door binnen een maand twee keer te bevallen. Haar gezin werd daarmee drie kinderen rijker. Arifa Sultana bracht eind vorige maand, eerder dan uitgerekend, een gezonde zoon ter wereld langs de gebruikelijke weg. Het ontging de behandelende artsen dat de jonge moeder zwanger bleef, van een tweeling zelfs.

NOGMAALS NAAR HET ZIEKENHUIS
Ook Sultana zelf had nooit kunnen bevroeden dat ze twee baarmoeders heeft. Ze spoedde zich 26 dagen na de geboorte van de eerste baby nogmaals naar het ziekenhuis omdat haar vliezen waren gebroken. De behandelend gynaecoloog besloot tot een keizersnede. Ditmaal zagen een jongetje en een meisje het levenslicht.

Sultana en haar man Suman Biswas, een arbeider die amper 60 euro per maand verdient, waren blij met hun medische wonder, maar maakten zich ook enige zorgen om nu ineens zoveel monden te moeten voeden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik las net dat een 55 jarige Britse vrouw vier weken geleden in Dubai werd opgepakt na aankomst in de VAE toen zij samen met haar 14 jarige dochter de begrafenis van haar ex wou bijwonen. Die was gestorven aan een hartaanval.

De vrouw kreeg een geldboete van omgerekend ruim 700 euro omdat ze drie jaren geleden de bruid van haar ex-man op facebook een paard noemde,

De ex was drie jaren geleden in Dubai hertrouwd. De Britse had toen bij de foto van het bruidspaar geschreven:


"Ik hoop dat je onder de grond verdwijnt, idioot. Je hebt me verlaten voor dit paard"

De bruid diende toen meteen een klacht in wegens belediging. Waar maximaal 2 jaar gevangenisstraf op staat.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij dat gedaan hebben? Vond hij geen andere geschikte donor? Vond hij zich zelf zo goed dat hij iedereen zo'n kind wenste? Was het een centenkwestie?

DNA-onderzoek wijst uit: vruchtbaarheidsarts Jan Karbaat gebruikte inderdaad eigen sperma bij cliënten http://a.msn.com/01/nl-nl/BBVSaPt?ocid=se


RTL Nieuws
DNA-onderzoek wijst uit: vruchtbaarheidsarts Jan Karbaat gebruikte inderdaad eigen sperma bij cliënten
RTL Nieuws
2 uur geleden


[foto:© Frans Bromet (uit:'Een tip van de sluier')]

Vruchtbaarheidsarts Jan Karbaat heeft inderdaad zijn eigen sperma gebruikt bij tientallen cliënten. Dat blijkt uit DNA-onderzoek. Het is nu bewezen dat hij de biologische vader is van tenminste 49 kinderen.

De inmiddels overleden Karbaat was jarenlang eigenaar van een kliniek voor kunstmatige bevruchting, het Medisch Centrum Bijdorp in Barendrecht. Karbaat gebruikte zijn eigen sperma bij cliënten. De moeders wisten hier niets van.

In 2015 kwamen misstanden aan het licht bij de spermabank. De donorgegevens van de kliniek beken in meerdere gevallen onbetrouwbaar.

In de afgelopen jaren wees steeds meer erop dat Karbaat zijn sperma zou hebben gebruikt bij de vrouwen. In 2011 zou hij het aan een donorkind hebben verteld. Ook viel de sterke uiterlijke overeenkomst met Karbaat en sommige kinderen op. DNA-onderzoek wees vervolgens uit dat deze kinderen onderling aan elkaar verwant waren.

Karbaat weigerde DNA-onderzoek

Karbaat weigerde echter mee te werken aan DNA-onderzoek. Ook na zijn dood wilden de nabestaanden van de arts niet dat zijn DNA zou worden gebruikt voor het testen van de donorkinderen.

De rechter oordeelde in februari echter dat het DNA van Karbaat wel mocht worden gebruikt voor een onderzoek. Het resultaat van dat onderzoek is vandaag bekend geworden: de donorkinderen hebben daarmee eindelijk antwoord gekregen op de vraag of ze verwekt zijn door ‘spermadokter’ Jan Karbaat.

20 wettige kinderen

Karbaat had overigens ook nog drie kinderrijke relaties, met in totaal 20 wettige kinderen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Britse komiek Paul Barbieri , bekend als Ian Cognito, is donderdag tijdens zijn show, vlak ná grap over hartaanval gestorven. Doodsoorzaak is nog onbekend.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Man krijgt levenslang voor 'goulash-moord' https://www.dvhn.nl/buitenland/Man-krij ... ce=twitter

O_O

Dagblad vh Noorden

Man krijgt levenslang voor 'goulash-moord'

Gisteren om 18:12 ANP Buitenland

Een 64-jarige Oostenrijker is in Wenen tot levenslang veroordeeld voor de moord op een prostituee. Alfred U. gebruikte lichaamsdelen van zijn slachtoffer om goulash te maken.

Het verminkte lichaam van de vrouw (28) is vorig jaar aangetroffen in het Neusiedler-meer. U. heeft toegegeven dat hij de sekswerker ongeveer twee weken eerder om het leven had gebracht tijdens een ruzie in zijn huis. ,,Ik wist dat ik een fout had gemaakt. Maar ik wilde niet opnieuw de gevangenis ingaan'', vertelde hij tijdens zijn proces.

De man bekende dat hij lichaamsdelen verwerkte in een gerecht. Hij was van plan ,,dat op een dag misschien een keer te proeven''. U. heeft al een groot deel van zijn leven achter de tralies doorgebracht vanwege een reeks seksuele delicten.

De advocate van man gaat in hoger beroep tegen de uitspraak. Ze stelde dat geen sprake was van moord met voorbedachten rade. ,,Zonder het walgelijke verhaal over het toetakelen van het lichaam en de goulash, was het een gewone zaak geweest'', aldus de raadsvrouw.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Duitse verpleger nog eens levenslang voor doden 85 patiënten https://www.nu.nl/buitenland/5924736/du ... enten.html via @NUnl

Duitse verpleger nog eens levenslang voor doden 85 patiënten

06 juni 2019 10:11 Laatste update: 2 uur geleden


De Duitse oud-verpleger Niels Högel is donderdag voor de tweede keer veroordeeld voor het doden van patiënten. Ook dit keer heeft hij een levenslange celstraf opgelegd gekregen. De rechtbank acht 85 moorden bewezen.

De man was aangeklaagd voor in totaal honderd moorden. Zijn slachtoffers kregen een overdosis hartmedicijnen ingespoten, waarna de inmiddels 42-jarige Högel ze reanimeerde. Volgens de aanklager wilde hij zichzelf als een held en uitstekende verpleger neerzetten.

Bij het begin van het proces gaf Högel toe verantwoordelijk te zijn voor de dood van een groot aantal patiënten. "Het zijn om en nabij de honderd doden, maar niet meer", aldus de man destijds.

In het onderzoek naar Högel zijn de stoffelijke resten van 130 vermeende slachtoffers opgegraven en onderzocht. Het precieze aantal sterfgevallen waar Högel verantwoordelijk voor is, zal nooit achterhaald worden, omdat veel patiënten gecremeerd zijn.


Duitse media spreken op basis van de veroordeling al van de grootste seriemoordenaar in Duitsland sinds de Tweede Wereldoorlog.

Högel werkte zes jaar als verpleger

Högel werkte van 1999 tot en met 2005 voor twee klinieken in Oldenburg en Delmenhorst. In dat laatste jaar werd de man betrapt toen hij een hartmedicijn inspoot bij een patiënt die dat niet nodig had. Daarop volgde een uitgebreid onderzoek naar het handelen van de oud-verpleger.

De Duitser stond in 2008 en 2015 voor de rechter voor de dood van dertig patiënten. Uiteindelijk kreeg Högel een levenslange celstraf voor tweevoudige moord, twee pogingen tot moord en het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Duitse ex-verpleger krijgt opnieuw levenslang voor moord op 85 patiënten http://a.msn.com/01/nl-nl/AACtPYg?ocid=se

Wanneer, waar?

...................

Ziekenhuizen

De Duitse oud-verpleger stond terecht voor honderd moorden gepleegd tussen 1999 en 2002 in het Noord-Duitse Oldenburg, en tussen 2003 en 2005 in het nabijgelegen Delmenhorst. De slachtoffers waren 34 tot 96 jaar oud. Voor drie sterfgevallen vond justitie het bewijs zelf ook niet sterk genoeg.

..............
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3987303 ... mishandeld

Wtf 😱
Alle reacties Link kopieren
Soheey. o_o Dan heb je meer dan 100.000 dollar uitgegeven voor een kinderwens, de zwangerschap doorstaan, een tweeling ter wereld gezet en dan moet je ze afgeven aan de genetische ouders omdat de kliniek de embryo's van dat ander paar per ongeluk bij jou hebben terug geplaatst. En waar zijn dan jouw embryo's gebleven?


Koppel raakt tweeling kwijt na ivf-fout https://www.lc.nl/buitenland/Koppel-raa ... ce=twitter

Gisteren om 11:21 ANP Buitenland

[foto]

Een Amerikaans-Aziatisch echtpaar heeft een aanklacht ingediend tegen een vruchtbaarheidskliniek in Los Angeles wegens een blunder met het terugplaatsen van embryo's. De vrouw, afkomstig uit Azië, beviel van een niet-Aziatische tweeling. Het stel uit New York moest de jongens na DNA-onderzoek afstaan aan de genetische ouders.

Zij waren ook cliënt van het CHA Fertility Center, dat claimt een lange staat van dienst te hebben op het gebied van ivf-behandelingen. Het bedrijf wilde niet ingaan op de bizarre identiteitsverwisseling.

Het benadeelde koppel zegt in de Amerikaanse media meer dan 100.000 dollar te hebben uitgegeven voor hun kinderwens. Na inlevering van eicellen en sperma begin 2018 was het resultaat vijf gezonde embryo's, waarvan vier vrouwelijke. Twee van de vier werden met succes teruggeplaatst.

In september was de zwangerschap een feit. Niet lang daarna bleek uit een echo dat de tweeling mannelijk was. Na de geboorte kwam ook vast te staan dat de reageerbuisbaby's geen Aziatische genen hadden en wie hun echte vader en moeder waren.
LOEP ME MAAR aub.
Ja fucked up. Jane the Virgin soort van IRL. Dikke schadevergoeding gaan zij krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft deze vrouw geluk gehad dat ze eindelijk en per toeval werd gevonden, en zes dagen kon overleven van regenwater.


Marie (45) over haar zes helse dagen in auto: ‘Ik sabbelde op nat armbandje om te drinken https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019073 ... te-drinken
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Een haai van 512 jaar ?!?! o_o

Wetenschappers vangen 512 jaar oude haai: http://www.faqt.nl/recent/wetenschapper ... oude-haai/


Unieke ontdekking: haai van 512 (!) jaar oud - Duiken Magazine https://duiken.nl/unieke-ontdekking-haa ... -jaar-oud/
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Deze Amerikaanse vrouw werd wakker met een krakend geluid in haar oor. Ze dacht dat aan vocht in het oor en ging na haar werk even langs bij de huisarts. Daar bleek dat er een giftige vioolspin in de gehoorgang zat.

O_O

Vrouw dacht dat ze vocht in haar oor had. Het bleek iets heel anders http://a.msn.com/01/nl-nl/AAGguQN?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
?? @( Misschien zit er wel een piepklein spinnetje op de lens van de camera?

Eng! Spook duikt op in huiskamer http://a.msn.com/09/nl-nl/AAGlbCh?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Een IVF-behandeling bij bejaarde mensen? Hadden ze die IVF niet beter eerder kunnen doen?
De 73 jarige moeder kreeg een kerngezonde tweeling. De 82 jarige vader kreeg daags na de bevalling een beroerte.


Bejaarde vrouw (73) India bevalt van tweeling http://a.msn.com/01/nl-nl/AAGTVlL?ocid=se

Voor een 73-jarige vrouw uit India is op late leeftijd een langgekoesterde wens in vervulling gegaan. Ze is moeder geworden van een kerngezonde tweeling.

De vrouw en haar 82-jarige echtgenoot konden geen kinderen krijgen via de natuurlijke weg, dus schakelden ze de hulp in van het ziekenhuis.

.............................enz.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
06-09-2019 16:20
Een IVF-behandeling bij bejaarde mensen? Hadden ze die IVF niet beter eerder kunnen doen?
De 73 jarige moeder kreeg een kerngezonde tweeling. De 82 jarige vader kreeg daags na de bevalling een beroerte.


Bejaarde vrouw (73) India bevalt van tweeling http://a.msn.com/01/nl-nl/AAGTVlL?ocid=se

Voor een 73-jarige vrouw uit India is op late leeftijd een langgekoesterde wens in vervulling gegaan. Ze is moeder geworden van een kerngezonde tweeling.

De vrouw en haar 82-jarige echtgenoot konden geen kinderen krijgen via de natuurlijke weg, dus schakelden ze de hulp in van het ziekenhuis.

.............................enz.
Zijn die mensen omgepraat om aan een wetenschappelijk experiment mee te doen of zo? De reden "Hulp als ze oud worden"telt hier niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een freaknieuws hier zeg. Hoe krijgen sommige het in godsnaam zo voor elkaar denk ik dan.

Hier een interessante (op een negatieve manier) die me altijd is bijgebleven:

The devastating story of John Edward Jones, trapped for more than a day inside Nutty Putty Cave before dying there in 2009.

https://allthatsinteresting.com/nutty-putty-cave

Voor als je meer info wil voor je klikt: Beeld je even in dat je meer dan 20 uur ondersteboven klem zit in een pestpokke nauw donker tunneltje waardoor je niet eens je armen kunt bewegen. Ik zou spontaan een hartstilstand van de Claustrofobie krijgen denk ik. :-[
Alle reacties Link kopieren
Arm beest.

Koe baart horror-schepsel https://www.telegraaf.nl/t/1629476159/ via @telegraaf
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
13-09-2019 12:15
Arm beest.

Koe baart horror-schepsel https://www.telegraaf.nl/t/1629476159/ via @telegraaf
Oh dat is een heel interessant verschijnsel. Het heet holoproscencephaly en het houdt in dat het brein geen linker - en rechter hersenhelft vormt, en dus ook geen 2 oogzenuwen, en dus ook geen 2 ogen waardoor het eindigt met cyclopia. De neus komt tijdens de ontwikkeling vanaf het voorhoofd tussen de ogen naar beneden gezakt, maar als je maar 1 oogbal hebt gebeurt dat dus niet en heb je of geen neus of soms zit hij rudimentair boven het oog. Needless to say is het brein van deze wezens zwaar vervormd, dus ze leven niet lang als ze de geboorte al overleven. Ik heb het bij veel vertebraten gezien, ook mensen kunnen het hebben.
Alle reacties Link kopieren
.....misschien kies ik toch maar voor crematie.

Wetenschapper: lijken bewegen nog een jaar na overlijden http://a.msn.com/01/nl-nl/AAHku89?ocid=se
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven