Waarom is dit gebeurd met Tommy?

09-06-2020 23:22 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp hier helemaal niks van, waarom is dit gebeurd met Tommy?
Die arme hond heeft een trauma voor het leven en zijn baasjes ook, dit moet echt zwaar bestraft worden! Hoe is het mogelijk?

Teken hier de petitie! Al meer als 41.000 handtekeningen. https://www.petities.com/ontslag_politi ... e=fb_share

Filmpje bekijken op eigen risico, het filmpje speelt pas af zodra je hierop klikt, je zal eerst informatie lezen over wat er gebeurd is. Ik hoop dat iedereen die dit leest de petitie tekent, dit mag echt niet meer gebeuren!

Aanvullende informatie https://www.ad.nl/binnenland/br-hond-to ... google.nl/
knopper wijzigde dit bericht op 14-06-2020 20:31
28.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
los van het feit dat het politie is,kan ik gewoon niet begrijpen wat voor soort mensen hier toe in staat zijn.Zo iemand is dan toch ook gevaarlijk voor mensen.
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
10-06-2020 23:19
los van het feit dat het politie is,kan ik gewoon niet begrijpen wat voor soort mensen hier toe in staat zijn.Zo iemand is dan toch ook gevaarlijk voor mensen.
Dat was ook mijn eerste gedachte.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik ben blij om te lezen hoeveel mensen de petitie gelezen hebben. Dit signaal is hard nodig.
Het diensthoofd vervolgt: ,,Zonder iets af te doen aan het aangrijpende karakter van de beelden geven ze een korte weergave van de totale inzet. Het onderzoek moet dat beeld dus compleet maken. Op basis van dit onderzoek kan worden vastgesteld of het toegepaste geweld gerechtvaardigd was.’’

Hier blijkt al duidelijk dat ze excuses aan het zoeken zijn om dit gedrag te rechtvaardigen terwijl een hond slaan nooit gerechtvaardigd is en zeker niet als het beestje vast zit en zich al niet kan verdedigen. Er mag ook een onderzoek gestart worden naar het integriteit van het diensthoofd.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
11-06-2020 06:10
Het diensthoofd vervolgt: ,,Zonder iets af te doen aan het aangrijpende karakter van de beelden geven ze een korte weergave van de totale inzet. Het onderzoek moet dat beeld dus compleet maken. Op basis van dit onderzoek kan worden vastgesteld of het toegepaste geweld gerechtvaardigd was.’’

Hier blijkt al duidelijk dat ze excuses aan het zoeken zijn om dit gedrag te rechtvaardigen terwijl een hond slaan nooit gerechtvaardigd is en zeker niet als het beestje vast zit en zich al niet kan verdedigen. Er mag ook een onderzoek gestart worden naar het integriteit van het diensthoofd.
Héle rare reactie van het diensthoofd inderdaad.
Hóezo gerechtvaardigd?
Hiermee verliest zo iemand toch ook zn geloofwaardigheid!
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
Prinsesmaxima2019 schreef:
11-06-2020 08:10
Héle rare reactie van het diensthoofd inderdaad.
Hóezo gerechtvaardigd?
Hiermee verliest zo iemand toch ook zn geloofwaardigheid!
Ik snap al niet waarom je zo iemand nog als collega zou willen. Griezel.
Al zou de hond vreselijk vals zijn, hij zat vastgebonden. Kleine moeite om een dierenarts te laten verdoven en af te voeren.
Alle reacties Link kopieren
Ook de partij voor de dieren gaan kamervragen stellen over Tommy en wat er gebeurd is. Dat is goed nieuws.

https://www.gelderlander.nl/duiven/kame ... google.nl/
Alle reacties Link kopieren
ardni schreef:
10-06-2020 23:19
los van het feit dat het politie is,kan ik gewoon niet begrijpen wat voor soort mensen hier toe in staat zijn.Zo iemand is dan toch ook gevaarlijk voor mensen.
Precies dit. Dan moet er toch wel heel wat mis zijn in je leven wil je zo met mensen/ dieren omgaan. Ik denk dat de politieman in deze kwestie ook wel omschreven kan worden als een psychopaat. Wie weet wat hij nog meer op zijn kerfstok heeft....
Alle reacties Link kopieren
Goedzo partij vd dieren, erachteraan!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed van de tweede kamer.
Heel blij dat het zo hoog opgespeeld wordt!
Al maken sommige onverschillig / domme reacties onder het artikel me oprecht verdrietig! En pislink.
Dat er echt mensen bestaan die het niet erg vinden wat die “agenten” hebben gedaan
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
Bizar en vreselijk zielig voor de hond.

Maar, misschien zijn die mensen er al weken druk mee hoor, dan heb ik niks gezegd...
Ik snap alleen niet dat het NU pas naar buiten wordt gebracht. Ik had even bij die mensen op hun facebook gekeken en pas sinds een paar dagen staat er openbaar alles over dit gebeuren. Een paar dagen nadat het gebeurd was vooral allemaal standaard fb berichtjes.
Als je dier zo gruwelijk wordt mishandeld gooi je dat toch direct online en vooral openbaar?
Alle reacties Link kopieren
Kuzu schreef:
11-06-2020 17:43
Bizar en vreselijk zielig voor de hond.

Maar, misschien zijn die mensen er al weken druk mee hoor, dan heb ik niks gezegd...
Ik snap alleen niet dat het NU pas naar buiten wordt gebracht. Ik had even bij die mensen op hun facebook gekeken en pas sinds een paar dagen staat er openbaar alles over dit gebeuren. Een paar dagen nadat het gebeurd was vooral allemaal standaard fb berichtjes.
Als je dier zo gruwelijk wordt mishandeld gooi je dat toch direct online en vooral openbaar?
We kennen de situatie niet, denk dat ze daar een goede verklaring voor hebben want ze zijn er zelf ook stuk van als ik mag geloven wat ik lees en hoor.
Ik stel voor dat ze deze man ook aan een boom vastbinden, zes keer taseren, een paar keer goed schoppen en al zijn tanden uit zijn mond trekken. Kijken of hij het dan nog zo leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
knopper schreef:
11-06-2020 18:39
We kennen de situatie niet, denk dat ze daar een goede verklaring voor hebben want ze zijn er zelf ook stuk van als ik mag geloven wat ik lees en hoor.
Sarcasme toch? ;)
Ze zijn er heel kapot van, zó kapot dat het leidingshoofd wil uitzoeken of dit geweld gerechtvaardigd was.
:pukey: :woa:
Whút??? Dit soort geweld is nooit gerechtvaardigd. Nooit!!
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-06-2020 18:45
Ik stel voor dat ze deze man ook aan een boom vastbinden, zes keer taseren, een paar keer goed schoppen en al zijn tanden uit zijn mond trekken. Kijken of hij het dan nog zo leuk vindt.
Yes, waar mag ik me aanmelden?? :lol:
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
Prinsesmaxima2019 schreef:
11-06-2020 18:51
Sarcasme toch? ;)
Ze zijn er heel kapot van, zó kapot dat het leidingshoofd wil uitzoeken of dit geweld gerechtvaardigd was.
:pukey: :woa:
Whút??? Dit soort geweld is nooit gerechtvaardigd. Nooit!!
De reactie van knopper ging toch over de baasjes, niet over de politie??
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-06-2020 18:45
Ik stel voor dat ze deze man ook aan een boom vastbinden, zes keer taseren, een paar keer goed schoppen en al zijn tanden uit zijn mond trekken. Kijken of hij het dan nog zo leuk vindt.
Goed idee :flirting:
Alle reacties Link kopieren
schorpioentje28 schreef:
11-06-2020 19:23
De reactie van knopper ging toch over de baasjes, niet over de politie??
Je hebt gelijk! Te snel gelezen. Sorry!
Begreep knopper haar reactie al niet helemaal maar nu wel ;)
prinsesmaxima2019 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 19:58
0.20% gewijzigd
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
.......
prinsesmaxima2019 wijzigde dit bericht op 11-06-2020 19:58
Reden: Dubbel
98.95% gewijzigd
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
Alle reacties Link kopieren
Kuzu schreef:
11-06-2020 17:43
Bizar en vreselijk zielig voor de hond.

Maar, misschien zijn die mensen er al weken druk mee hoor, dan heb ik niks gezegd...
Ik snap alleen niet dat het NU pas naar buiten wordt gebracht. Ik had even bij die mensen op hun facebook gekeken en pas sinds een paar dagen staat er openbaar alles over dit gebeuren. Een paar dagen nadat het gebeurd was vooral allemaal standaard fb berichtjes.
Als je dier zo gruwelijk wordt mishandeld gooi je dat toch direct online en vooral openbaar?
Ik denk dat ze druk bezig waren met de behandeling om het dier te redden, misschien ook druk bezig om geld bijeen te krijgen voor al die operaties? Pas later betaalde de politie ‘een deel’ van de rekeningen. Of eerst andere wegen bewandeld en pas recent een advocaat in de arm genomen.

Ik zou in die eerste weken ook niet met mijn gezicht in de media moeten verschijnen als dat mijn hond was geweest, daar was niet veel zinnigs uit komen rollen ben ik bang.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Prinsesmaxima2019 schreef:
11-06-2020 18:51
Sarcasme toch? ;)
Ze zijn er heel kapot van, zó kapot dat het leidingshoofd wil uitzoeken of dit geweld gerechtvaardigd was.
:pukey: :woa:
Whút??? Dit soort geweld is nooit gerechtvaardigd. Nooit!!
Ging zoals schorpioentje zegt inderdaad over de baasjes. Voor deze agenten heb ik geen goed woord over en mijn mening over het leidingshoofd word hopelijk nog bijgesteld. 😉
Alle reacties Link kopieren
‘ Zijn partij gaat ook opnieuw pleiten voor strengere straffen voor dierenbeulen.‘ Goed nieuws, hopelijk komt dit erdoorheen.

https://www.gelderlander.nl/duiven/kame ... google.nl/
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik het gelezen heb, wilde de baasjes eerst een reactie van desbetreffende agenten.
Ook wilde ze eerst de feiten allemaal op een rij krijgen zodat ze zodra het naar buiten kwam met niets anders dan feiten kwamen en het gelijk groot in het nieuws komt zodat er geen doofpot verhaal van gemaakt zou worden.

Ergens las ik ook dat de agenten tot deze week niet wisten dat er videobeelden waren vanuit de woning van de baasjes en daardoor hebben de agenten meerdere verschillende verhalen verteld over het hele gebeuren zoals dat de hond de agenten aanviel.

Ik denk dat het juist goed is dat ze niet direct uit blinde woede het openbaar gezet hebben maar met een hele duidelijke film en een hele duidelijke boodschap.

Het krijgt nu ineens heel veel reacties het is zelfs nieuws in het buitenland zag ik dus wat dat betreft is het goed gespeeld.

Ik vind de reactie van de politie wel heel slecht zeg.
Ze hadden beter niks kunnen verklaren.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
11-06-2020 06:01
Ik ben blij om te lezen hoeveel mensen de petitie gelezen hebben. Dit signaal is hard nodig.
Is het niet zo dat bij 40.000 handtekeningen er iets mee gedaan MOET worden vanuit de kamer ?
Ik zat even te kijken maar ze gaan aardig die kant op
Alle reacties Link kopieren
Chaaa2222 schreef:
12-06-2020 11:43
Voor zover ik het gelezen heb, wilde de baasjes eerst een reactie van desbetreffende agenten.
Ook wilde ze eerst de feiten allemaal op een rij krijgen zodat ze zodra het naar buiten kwam met niets anders dan feiten kwamen en het gelijk groot in het nieuws komt zodat er geen doofpot verhaal van gemaakt zou worden.

Ergens las ik ook dat de agenten tot deze week niet wisten dat er videobeelden waren vanuit de woning van de baasjes en daardoor hebben de agenten meerdere verschillende verhalen verteld over het hele gebeuren zoals dat de hond de agenten aanviel.

Ik denk dat het juist goed is dat ze niet direct uit blinde woede het openbaar gezet hebben maar met een hele duidelijke film en een hele duidelijke boodschap.

Het krijgt nu ineens heel veel reacties het is zelfs nieuws in het buitenland zag ik dus wat dat betreft is het goed gespeeld.

Ik vind de reactie van de politie wel heel slecht zeg.
Ze hadden beter niks kunnen verklaren.
wauw wat goed zeg!
Zowel de actie van de baasjes als het feit dat het aantal handtekeningen al richting de 40.000 gaan.

En wat een Gore lafbekken van een agenten. Een hond martelen en vervolgens een lulverhaal ophangen omdat je niet weet dat het gefilmd is.
Chapeau hoor! Voor deze helden!
Het zal je man / vader of zoon maar zijn. !!
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven