WARM! bah - klaagtopic
woensdag 24 augustus 2016 om 12:26
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.
Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.
van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.
Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.
van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.
Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
vrijdag 26 augustus 2016 om 13:33
quote:clemance schreef op 26 augustus 2016 @ 12:03:
Joehoe is iedereen gesmolten?
ja ik wel...
Had me voorgenomen te genieten ipv te ergeren, die missie is reeds mislukt.
Als je de hele dag niks uitvoert en je rustig houdt, dan is het lekker, mjah dat gaat
niet bij de meeste mensen.
Het is bloedheet, ik ben zowat gebraden en ik ben er klaar mee, ik wil wind en regen...
(Wel een goed excuus voor een siësta )
Joehoe is iedereen gesmolten?
ja ik wel...
Had me voorgenomen te genieten ipv te ergeren, die missie is reeds mislukt.
Als je de hele dag niks uitvoert en je rustig houdt, dan is het lekker, mjah dat gaat
niet bij de meeste mensen.
Het is bloedheet, ik ben zowat gebraden en ik ben er klaar mee, ik wil wind en regen...
(Wel een goed excuus voor een siësta )
vrijdag 26 augustus 2016 om 13:39
vrijdag 26 augustus 2016 om 14:58
vrijdag 26 augustus 2016 om 15:15
quote:saskia18 schreef op 26 augustus 2016 @ 13:39:
Hier nog 1 die klaar is met dat warme weer..pffff.
Bij alles wat ik doe,loopt het zweet waar ik het niet wil hebben!!
Kan niet eens normaal mijn huishouden doen.
Ik was al geen zomermens,maar nu verlang ik nog meer naar regen en wind.
Herfststormen..kom maar door hoor
Niet zeiken dan als het 3 maanden achter elkaar zeikt van de regen he
Het is hier aan de kust helemaal niet meer zo warm (naar mijn standaard) het is half bewolkt, windje. Gewoon, "mwah".
Zie er nu al als een berg tegenop dat het straks weer minimaal een half jaar taffes weer is.
Hier nog 1 die klaar is met dat warme weer..pffff.
Bij alles wat ik doe,loopt het zweet waar ik het niet wil hebben!!
Kan niet eens normaal mijn huishouden doen.
Ik was al geen zomermens,maar nu verlang ik nog meer naar regen en wind.
Herfststormen..kom maar door hoor
Het is hier aan de kust helemaal niet meer zo warm (naar mijn standaard) het is half bewolkt, windje. Gewoon, "mwah".
Zie er nu al als een berg tegenop dat het straks weer minimaal een half jaar taffes weer is.
vrijdag 26 augustus 2016 om 15:22
quote:liubi schreef op 26 augustus 2016 @ 13:22:
Wonen jullie op een gewone of op eentje van Aramco? Ben het even kwijt.
een gewone. die nu niet meer zo heel erg goed bekend staat
net 1 uur geslapen, op de bank in de koelte , heerlijk. Sowieso bewondering voor diegenen die nu gaan stofzuigen, boven de 30 graden in huis doe ik dat echt niet....
Wonen jullie op een gewone of op eentje van Aramco? Ben het even kwijt.
een gewone. die nu niet meer zo heel erg goed bekend staat
net 1 uur geslapen, op de bank in de koelte , heerlijk. Sowieso bewondering voor diegenen die nu gaan stofzuigen, boven de 30 graden in huis doe ik dat echt niet....
vrijdag 26 augustus 2016 om 16:05
quote:vivapimpelmees schreef op 26 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Wij zitten vlakbij elkaar toch? Gouda zit inderdaad potdicht en ik heb een BBQ op mn werk vanavond...
Ja dan wonen we idd dicht bij elkaar. Wist ik niet en blijkbaar weet jij waar ik woon, wat overigens bepaald geen geheim is.
Hoop dan voor jou dat het minstens droog blijft, de temperatuur is wel lekker. Had even uurtje geslapen en net even balkon gecheckt en de zon is er toch weer redelijk.
Veel plezier op de bbq, zou willen dat ik er eens 1 had.
[...]
Wij zitten vlakbij elkaar toch? Gouda zit inderdaad potdicht en ik heb een BBQ op mn werk vanavond...
Ja dan wonen we idd dicht bij elkaar. Wist ik niet en blijkbaar weet jij waar ik woon, wat overigens bepaald geen geheim is.
Hoop dan voor jou dat het minstens droog blijft, de temperatuur is wel lekker. Had even uurtje geslapen en net even balkon gecheckt en de zon is er toch weer redelijk.
Veel plezier op de bbq, zou willen dat ik er eens 1 had.
vrijdag 26 augustus 2016 om 17:42
quote:Dragisa schreef op 26 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Het is hier aan de kust helemaal niet meer zo warm (naar mijn standaard) het is half bewolkt, windje. Gewoon, "mwah". ik kom eraan, heerlijk! Hier in het oosten des lands is het bloedverziekend heet.
[...]
Het is hier aan de kust helemaal niet meer zo warm (naar mijn standaard) het is half bewolkt, windje. Gewoon, "mwah". ik kom eraan, heerlijk! Hier in het oosten des lands is het bloedverziekend heet.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:30