WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Wonen jullie op een gewone of op eentje van Aramco? Ben het even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 26 augustus 2016 @ 13:19:

[...]

Oh bah, wat rot. Een (ijs)koude doek, coldpack oid. Of deppen met azijnthnx de tip van elfje werkt ook goed heb nu even geen jeuk meer
quote:clemance schreef op 26 augustus 2016 @ 12:03:

Joehoe is iedereen gesmolten?

ja ik wel...

Had me voorgenomen te genieten ipv te ergeren, die missie is reeds mislukt.

Als je de hele dag niks uitvoert en je rustig houdt, dan is het lekker, mjah dat gaat

niet bij de meeste mensen.

Het is bloedheet, ik ben zowat gebraden en ik ben er klaar mee, ik wil wind en regen...

(Wel een goed excuus voor een siësta )
quote:duopennoti schreef op 26 augustus 2016 @ 13:32:

[...]

thnx de tip van elfje werkt ook goed heb nu even geen jeuk meer Told ya!
quote:pamelacourson schreef op 26 augustus 2016 @ 13:03:

Ik heb vandaag een aanval van schoonmaakwoede. Luchtig jurkje aan en gaan! Ik krijg zoveel energie van dit weer, heerlijk!

Sorry dat ik niet klaag Geniet ervan!
Hier nog 1 die klaar is met dat warme weer..pffff.

Bij alles wat ik doe,loopt het zweet waar ik het niet wil hebben!!

Kan niet eens normaal mijn huishouden doen.

Ik was al geen zomermens,maar nu verlang ik nog meer naar regen en wind.

Herfststormen..kom maar door hoor
Ik vond het vanmorgen vroeg erg lekker, dat windje was heerlijk. De boel even opengezet in huis, maar al snel warmt het weer op dan, dus nu zit alles weer potdicht.

Ik doe af en toe wat in huis, maar dan word ik al snel misselijk en draaierig helaas... dus we kunnen weinig doen zo.
Ik zweet mij te pletter
quote:saskia18 schreef op 26 augustus 2016 @ 13:39:

Hier nog 1 die klaar is met dat warme weer..pffff.

Bij alles wat ik doe,loopt het zweet waar ik het niet wil hebben!!

Kan niet eens normaal mijn huishouden doen.

Ik was al geen zomermens,maar nu verlang ik nog meer naar regen en wind.

Herfststormen..kom maar door hoor

Niet zeiken dan als het 3 maanden achter elkaar zeikt van de regen he

Het is hier aan de kust helemaal niet meer zo warm (naar mijn standaard) het is half bewolkt, windje. Gewoon, "mwah".

Zie er nu al als een berg tegenop dat het straks weer minimaal een half jaar taffes weer is.
quote:clemance schreef op 26 augustus 2016 @ 10:52:

Wil je persé gaan Daantje? Kan je het niet vanuit de kroeg met een koude pint op de televisie kijken?Heb al kaartjes, dus ja..ik ga echt wel!
quote:liubi schreef op 26 augustus 2016 @ 13:22:

Wonen jullie op een gewone of op eentje van Aramco? Ben het even kwijt.

een gewone. die nu niet meer zo heel erg goed bekend staat

net 1 uur geslapen, op de bank in de koelte , heerlijk. Sowieso bewondering voor diegenen die nu gaan stofzuigen, boven de 30 graden in huis doe ik dat echt niet....
Oké, ik heb het nu definitief te warm.
quote:vivapimpelmees schreef op 26 augustus 2016 @ 13:21:

[...]

Wij zitten vlakbij elkaar toch? Gouda zit inderdaad potdicht en ik heb een BBQ op mn werk vanavond...

Ja dan wonen we idd dicht bij elkaar. Wist ik niet en blijkbaar weet jij waar ik woon, wat overigens bepaald geen geheim is.

Hoop dan voor jou dat het minstens droog blijft, de temperatuur is wel lekker. Had even uurtje geslapen en net even balkon gecheckt en de zon is er toch weer redelijk.

Veel plezier op de bbq, zou willen dat ik er eens 1 had.
quote:Rue schreef op 26 augustus 2016 @ 15:36:

Oké, ik heb het nu definitief te warm.

+ 600

Voel me net een vaatdoek...
quote:Dragisa schreef op 26 augustus 2016 @ 15:15:

[...]

Niet zeiken dan als het 3 maanden achter elkaar zeikt van de regen he

Het is hier aan de kust helemaal niet meer zo warm (naar mijn standaard) het is half bewolkt, windje. Gewoon, "mwah". ik kom eraan, heerlijk! Hier in het oosten des lands is het bloedverziekend heet.
Houden jullie ook vocht vast met dit weer? Ik moet ook nog eens ongesteld worden, ik voel me net een dromedaris.
Ik heb het dus best wel fris, en ik woon in het binnenland, zit in de slaapkamer en heb alle ramen open... apart.
l'état c'est moi
ik ben klaar met die warmte mijn katjes zijn hier niet voor gemaakt die eten niet ze snappen gelukkig wel dat er in de dozen koelmatjes liggen die redelijk koel blijven en vannacht mogen ze met het baasje mee buiten slapen ze kunnen toch niet weg lopen.
Al dode mussen gevonden?
Ik zit hier heel dichtbij de zee en heet is het echt niet meer. Vanochtend een vestje aan op de fiets!
Ik vind het héérlijk dit weer! Ik ben zó vrolijk en gelukkig, ik knap bijna!
Oh, het hier ook echt een stuk afgekoeld, heerlijk!
Heb kippenvel en een fleecevest aan.
Hier ook wat afkoeling, blij mee.

Het beddengoed in de vriezer heeft geholpen! Het was echt heerlijk om te gaan liggen onder een laken en op een kussensloop dat ijskoud was, net lang genoeg koud om in slaap te vallen in een bloedhete slaapkamer
.
Dat windje was wel lekker, even wat langer buiten gezeten maar wel lek gestoken door muggen.

Zag net al wel pepernoten liggen bij de kruidvat! De herfst komt eraan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven