WARM! bah - klaagtopic
woensdag 24 augustus 2016 om 12:26
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.
Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.
van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.
Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.
van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.
Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
woensdag 24 augustus 2016 om 14:24
woensdag 24 augustus 2016 om 14:25
quote:Yggdrasil- schreef op 24 augustus 2016 @ 14:23:
Ik vind zomerweerklagers altijd van die zuurpruimen!
Hoe vaak is het nou helemaal zulk weer per jaar hier?
Emmer niet zo! En blijf lekker uit mijn buurt! Ik geniet nml wél!
Veeg het zweet effe van je leesbril en lees de OP nog eens!
Ik vind mensen die ziek / onwel worden door dit weer echt geen zuurpruimen. Emmer zelf een end op joh.
Ik vind mensen die ziek / onwel worden door dit weer echt geen zuurpruimen. Emmer zelf een end op joh.
woensdag 24 augustus 2016 om 14:28
woensdag 24 augustus 2016 om 14:30
Oh ik heb nog wat te klagen. Ik heb kilometers door de hitte en het zand geploegd om voorbij de strandtenten met hun herrie en klepperende vlaggen te komen, de voetballers, tennissers etc. Een plek gevonden waar niet iedereen hutje op mutje ligt, en ja hoor, binnen 30 minuten komt er een kwal met vrouw in de buurt liggen die hardop alleen maar over zichzelf kan lullen, bellen en een hele club uitnodigt. Ik zag de mensen om me heen al opveren van schrik.
Maar het is te heet om mezelf te verplaatsen
Jeetje wat is het heet. Ik kreeg bijna een orgasme toen ik net in de zee was!
georgettedanslatab; jouw tuin klinkt fantastisch!
Maar het is te heet om mezelf te verplaatsen
Jeetje wat is het heet. Ik kreeg bijna een orgasme toen ik net in de zee was!
georgettedanslatab; jouw tuin klinkt fantastisch!
woensdag 24 augustus 2016 om 14:32
Ik word, officieel gediagnosticeerd, ziek van grijs, grauw en koud weer. Een depressie van okt tot mei. Incl pillen en fulltime therapie.
Ik neem het er dus eventjes van. Vit d slurpen .
Maar ik begrijp het heus wel als mensen écht ziek worden van hitte. Maar dat is de minderheid.
Jaja ik ben al weg
Ik neem het er dus eventjes van. Vit d slurpen .
Maar ik begrijp het heus wel als mensen écht ziek worden van hitte. Maar dat is de minderheid.
Jaja ik ben al weg
woensdag 24 augustus 2016 om 14:37
woensdag 24 augustus 2016 om 14:43
quote:Tiswa schreef op 24 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Eh, misschien heb ik het dan toch over mezelf afgeroepen... Ik word altijd zo blij van sneeuw dat, die enkele keer dat er echt goeie sneeuw valt, ik iedereen bel om te vragen of ze mee een sneeuwpop gaan bouwen Bel mij maar hoor! Ik kom er mijn bed voor uit!
[...]
Eh, misschien heb ik het dan toch over mezelf afgeroepen... Ik word altijd zo blij van sneeuw dat, die enkele keer dat er echt goeie sneeuw valt, ik iedereen bel om te vragen of ze mee een sneeuwpop gaan bouwen Bel mij maar hoor! Ik kom er mijn bed voor uit!
Als het regent is het nat en als het vriest is het glad!
woensdag 24 augustus 2016 om 14:44
quote:clemance schreef op 24 augustus 2016 @ 14:25:
[...]
Hier dus
Te veel zon/warmte en ik word letterlijk ziek. Misselijk, duizelig, hoofdpijn.
Maar gelukkig mag ik op kantoor werken! Heerlijk in de airco!
Als het in de avond is afgekoeld zit ik wel graag buiten. I love those summernights! (Behalve wanneer het te warm is om te slapen )
[...]
Hier dus
Te veel zon/warmte en ik word letterlijk ziek. Misselijk, duizelig, hoofdpijn.
Maar gelukkig mag ik op kantoor werken! Heerlijk in de airco!
Als het in de avond is afgekoeld zit ik wel graag buiten. I love those summernights! (Behalve wanneer het te warm is om te slapen )
woensdag 24 augustus 2016 om 15:07
Ik houd van mooi weer, maar ik (klaagklaag) reageer niet goed op die plotselinge hitte. Ik krijg er darmklachten van, slaap niet goed en raak snel benauwd en enorm futloos. Het ergste is nog dat ik een vitamine D tekort heb, dus buiten rondlopen zou goed voor me zijn, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten
Ohja, wat ik ook vreselijk vind is het Openbaar Vervoer op van die zomerse dagen. Het stinkt dan zo erg naar zweet, gatverdamme.
Ik ben wel iemand die trouwens net zo goed weer klaagt als het straks regent of erg koud is, want daar raak ik ook depri van en ik heb het snel koud. Oftewel, ik ben gewoon een zeikerd, een pussy en mijn lichaam werkt me tegen.
Ohja, wat ik ook vreselijk vind is het Openbaar Vervoer op van die zomerse dagen. Het stinkt dan zo erg naar zweet, gatverdamme.
Ik ben wel iemand die trouwens net zo goed weer klaagt als het straks regent of erg koud is, want daar raak ik ook depri van en ik heb het snel koud. Oftewel, ik ben gewoon een zeikerd, een pussy en mijn lichaam werkt me tegen.
woensdag 24 augustus 2016 om 15:08
quote:Yggdrasil- schreef op 24 augustus 2016 @ 14:23:
Wil ik jou wel eens horen in hartje winter!
Buiten is het erg heet, hier binnen met ventilator heel goed te doen.
Ik klaag dan ook niet, heb veel geluk gehad deze zomer. Het had voor mij veel erger kunnen uitpakken. En het is alweer bijna september
Voor degenen die hier wel van houden: heel veel plezier en geniet er lekker van!
Wil ik jou wel eens horen in hartje winter!
Buiten is het erg heet, hier binnen met ventilator heel goed te doen.
Ik klaag dan ook niet, heb veel geluk gehad deze zomer. Het had voor mij veel erger kunnen uitpakken. En het is alweer bijna september
Voor degenen die hier wel van houden: heel veel plezier en geniet er lekker van!
woensdag 24 augustus 2016 om 15:14
Ik kan niet wachten tot ik mijn haar kan laten knippen scheren bij de kapper. Ik vind 1 ding wel zo ontzettend vies en dat is dat natte vieze plakzweethaar in je nek. Ook nu met m'n korte bob heb ik er last van. Ik wil het in de nek gewoon lekker kort hebben en bovenop wat langer. Helaas kan dat pas midden september...
Pfff warm zeg... Zweet, klaag, zeur
Vervelend van dit weer vind ik dat de pollen het zo lekker doen (Hatsjoe!) En ik dan toch beter binnen blijf. Maar buiten is het toch te warm. En ik moet werken. Maar door de hitte kan ik niet zo goed nadenken dus erg productief ben ik niet...
Maar goed ik ben blij dat het afgelopen weekend niet zo heet was, want toen was ik op Lowlands en dan heb ik liever iets minder warm anders is het niet om uit te houden.
Ik vind het wel sneu voor mijn kinders die nu precies vandaag weer een hele dag naar school moeten. Stakkers. Een is er al thuis en ze heeft zelfs huiswerk! Met dit weer agossie.
Oja Weeronline geeft dit weer een 9. Ik geef het een 2
Vervelend van dit weer vind ik dat de pollen het zo lekker doen (Hatsjoe!) En ik dan toch beter binnen blijf. Maar buiten is het toch te warm. En ik moet werken. Maar door de hitte kan ik niet zo goed nadenken dus erg productief ben ik niet...
Maar goed ik ben blij dat het afgelopen weekend niet zo heet was, want toen was ik op Lowlands en dan heb ik liever iets minder warm anders is het niet om uit te houden.
Ik vind het wel sneu voor mijn kinders die nu precies vandaag weer een hele dag naar school moeten. Stakkers. Een is er al thuis en ze heeft zelfs huiswerk! Met dit weer agossie.
Oja Weeronline geeft dit weer een 9. Ik geef het een 2
quote:Woldertje schreef op 24 augustus 2016 @ 15:14:
Ik kan niet wachten tot ik mijn haar kan laten knippen scheren bij de kapper. Ik vind 1 ding wel zo ontzettend vies en dat is dat natte vieze plakzweethaar in je nek. Ook nu met m'n korte bob heb ik er last van. Ik wil het in de nek gewoon lekker kort hebben en bovenop wat langer. Helaas kan dat pas midden september...
Waarom?
Je kunt toch ter plekke de schaar pakken??
Waarom?
Je kunt toch ter plekke de schaar pakken??
woensdag 24 augustus 2016 om 15:17
Het is bij mij elke dag een aangename 41 graden. Tot eind oktober. Dan wordt het rond de 35 en in de winter tot februari ongeveer 30. En daarna stijgt het weer. En kinderen gaan hier ook gewoon naar school.
Grappig, dat geklaag en de "hulpeloosheid" wat betreft het weer.
Geniet van de lekkere temperatuur!
Grappig, dat geklaag en de "hulpeloosheid" wat betreft het weer.
Geniet van de lekkere temperatuur!