WARM! bah - klaagtopic

24-08-2016 12:26 347 berichten
Welkom op mijn klaagtopic, hier mag je zeuren en mopperen over het huidige warme weer en alle ongemakken die het met zich meebrengt.

Slecht geslapen? Hou je veel vocht vast? Is de aicro stuk? Stinkt je collega? Heb je hoofdpijn of voel je je niet zo goed? Plakt je lijf? Pak lekker wat koud drinken, doe je voetjes in een bak koel water, wees welkom en voel je gehoord.

van het KNMI: Aanhoudende hitte, er is code geel van kracht voor het hele land wegens een aaneengesloten periode van minimaal 4 dagen met maximumtemperaturen (ruim) boven de 27°C. Op de meeste plaatsen wordt het vandaag en morgen tropisch warm met een maximumtemperatuur van 30°C of hoger.

Vind je me een zeur en ben je dol op dit warme weer? Als de sodemieter dan dit topic dichtklikken en naar buiten op een stretcher, en geniet er nog maar even van want het is zo gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon balen, ongesteld zijn met dit weer.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 12:49:

[...]

Klopt.

waarom geen tampon

moet er echt niet aan denken om met dit weer een vieze natte lap tussen mijn benen te hebben komt waarschijnlijk door het zweten dat je nu sneller doorlekt met een tampon heb je daar geen last van
Het was verrassend druk in het winkelcentrum, dacht dat ik de enige gek zou zijn die me in dit weer aan boodschappen zou wagen....
Mijn boodschappen worden vandaag bezorgd tussen 12 en 4. Je moet er ook maar net zin in hebben om zolang aan huis gekluisterd te zitten zonde van zo een mooie dag.
oh het is echt vreselijk warm

vannacht echt veeeels te warm, temperatuur kwam niet onder de 37 graden, bah! Kwam maar niet in slaap en toen weer om 3 uur wakker. Paar keer koud gedoucht dat was wel lekker. Rond 6 uur weer ingeslapen maar om 7 uur stonden de kinderen bij mijn bed...Als het zo warm is wil ik echt een airco Vannacht wordt ook weer een hele korte nacht want nachtvlucht terug naar het MO. Morgen dus maar goed bijslapen mét de airco aan daar. Ik denk dat ik voor de volgende zomer toch investeer in een airco hier thuis. Overdag gaat het nog wel (eindelijk de kunst van niks-doen geleerd) maar 's nachts, té warm, koppijn, niet kunnen slapen... ieuw.
quote:duopennoti schreef op 25 augustus 2016 @ 12:59:

[...]

waarom geen tampon

moet er echt niet aan denken om met dit weer een vieze natte lap tussen mijn benen te hebben komt waarschijnlijk door het zweten dat je nu sneller doorlekt met een tampon heb je daar geen last vanWat fijn dat jij mijn lichaam zo goed kent. Met een tampon kan ik elke tíen minuten verschonen. Ik lek altjd door. Maar nu met die hitte voelt dat nóg vervelender.
En als je denkt dat het nog niet empatisch genoeg is, komt er een nog empathischer reactie daar.

Ik zweet.

Okee, dat was mijn klaagzang.
Ik kan niet meer lopen en ben net omgekukeld. De rest van de dag maar op de bank hangen.

Tot zover mijn klaagzang
Ik zou willen dat ik tegen de hitte kan. Op zich word ik hartstikke vrolijk van een strakblauwe lucht, alles ziet er gewoon gezelliger uit met een fijn zonnetje. Ik zie mezelf al liggen in mijn ligstoel met een lekker drankje, heerlijk mooi bruin worden!

Maar helaas... ik krijg altijd migraine van warm weer en wanneer ik te lang in de zon ben. Zo jammer. Ik ben nu ontzettend misselijk en heb op bed gelegen met hoofdpijn. Voel me nu ietsje beter, maar ik baal ervan dat ik ook niet gewoon lekker naar het strand kan of naar het zwembad.
quote:Dollycat schreef op 25 augustus 2016 @ 13:58:

Ik zou willen dat ik tegen de hitte kan. Op zich word ik hartstikke vrolijk van een strakblauwe lucht, alles ziet er gewoon gezelliger uit met een fijn zonnetje. Ik zie mezelf al liggen in mijn ligstoel met een lekker drankje, heerlijk mooi bruin worden!

Maar helaas... ik krijg altijd migraine van warm weer en wanneer ik te lang in de zon ben. Zo jammer. Ik ben nu ontzettend misselijk en heb op bed gelegen met hoofdpijn. Voel me nu ietsje beter, maar ik baal ervan dat ik ook niet gewoon lekker naar het strand kan of naar het zwembad.Ja ik voel me ook snel naar in de zon en de warmte.
quote:clemance schreef op 25 augustus 2016 @ 13:21:

Het was verrassend druk in het winkelcentrum, dacht dat ik de enige gek zou zijn die me in dit weer aan boodschappen zou wagen....In de winkels is het lekker koel
quote:pluisje26 schreef op 25 augustus 2016 @ 14:00:

[...]

Ja ik voel me ook snel naar in de zon en de warmte. Dan ook een voor jou terug! (krijgen we het dan wel nog warmer van )
Hollen of stilstaan in Nederland. Man wat is het heet/benauwd. Moet nog boodschappen doen. Blèg.
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 13:46:

[...]

Wat fijn dat jij mijn lichaam zo goed kent. Met een tampon kan ik elke tíen minuten verschonen. Ik lek altjd door. Maar nu met die hitte voelt dat nóg vervelender.Jee wat rot zeg..... stom. op-afstand-vanwege-plakken
quote:lionlily schreef op 25 augustus 2016 @ 13:46:

[...]

Wat fijn dat jij mijn lichaam zo goed kent. Met een tampon kan ik elke tíen minuten verschonen. Ik lek altjd door. Maar nu met die hitte voelt dat nóg vervelender.mischien heb je dan een grotere formaat tampon nodig
Het wil er niet in dat ieder mens anders is, Duo? Zonder pil heb ik precies hetzelfde. Het is echt niet raar wat ze schrijft.

Maar fijn dat jij het niet herkent.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 augustus 2016 @ 13:48:

En als je denkt dat het nog niet empatisch genoeg is, komt er een nog empathischer reactie daar.

Ik zweet.

Okee, dat was mijn klaagzang. over wie heb jij het,je mag me gewoon quoten hoor als mijn reactie jou niet zint
Ik weet hoe het forum werkt, dank je. En ik vond quoten niet nodig, aangezien het duidelijk is dat ik jouw reacties bedoel.

Zeg nou zelf... Erg vriendelijk komt het niet over als je het terugleest! Wat is er mis met gewoon aardig doen. Een vriendelijk woord is zoveel fijner.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 augustus 2016 @ 14:24:

Het wil er niet in dat ieder mens anders is, Duo? Zonder pil heb ik precies hetzelfde. Het is echt niet raar wat ze schrijft.

Maar fijn dat jij het niet herkent.mischien moet jij dan ook maar eens tampons gaan gebruiken
Je snapt het echt niet. Fijne dag verder, de discussie houdt wat mij betreft op hier!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 25 augustus 2016 @ 14:27:

Ik weet hoe het forum werkt, dank je. En ik vond quoten niet nodig, aangezien het duidelijk is dat ik jouw reacties bedoel.

Zeg nou zelf... Erg vriendelijk komt het niet over als je het terugleest! Wat is er mis met gewoon aardig doen. Een vriendelijk woord is zoveel fijner.

laat eens zien hoe het hoort dan want ik vind jou niet erg aardig reageren

lijkt wel alsof je erop uit bent om een relletje te starten heb je soms last van de hitte of ben je ookal ongesteld
Zie je, dat krijg je van dat warme weer, gekattekop.

DP, sommige vrouwen kunnen om uiteenlopende redenen geen tampons dragen, da's soms al lastig genoeg voor ze.
Ik klaag

- ik voel me een slappe vaatdoek na(ar) alleen maar mijn woonkamer opruimen en stofzuigen

- ik heb trek in lekker eten vanavond maar t idee om iets te bedenken maakt mij moe

- ik moet nog 5 min wachten op mijn bus..

- mijn korte rokken/broeken liggen in de was

- mijn konijn verhaart

- mijn drinken is niet koud

- mijn jongste van 2 gooit voor de lol haar tuitbeker en speen op de grond

- moet staks nog 10 minuten op een hete schoolplein wachten...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Duopenotti, doe eens even normaal mens. Doorzeiken over iemands menstruatie op een weertopic. Heb je een zonnesteek of zo.

En ga mijn 'zeuren', ik geniet optimaal van de . Paar graden minder is lekkerder maar toch echt liever dit dan die schamele 17-20 die we zo'n tijd hebben gehad.
Als je nou even snel je wasmachine volgooit en aanzet, dan kan je het dadelijk ophangen en is je was in een mum droog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven