Werkt Angela vanavond

02-09-2019 21:33 257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is Angela vragen jullie je af en waar werkt zij? Omdat er hier vast veel leden zijn die van uitgaan houden en ik nog geen topic over kon vinden, besloot ik om er een te maken.

Werkt Angela vanavond is een code die ontstaan is, vanuit het buitenland en werkt als volgt:

Stel je bent een avondje uit met een date of je komt op de uitgaansplek iemand tegen. Deze persoon valt je lastig (raakt je bijv. aan op plekken waar je niet aangeraakt wilt worden of gooit iets in je drankje) dan kun je naar de bar gaan en vragen naar Angela (Werkt Angela hier?). Het personeel zal ervoor zorgen dat je veilig bent, zonder dat de 'dader het merkt. Desnoods bestellen ze een taxi voor je.

Als je zoekt op YouTube op: werkt Angela hier, dan zie je de reclame voor de campagne.

Ik vind het een erg goede code, denk dat er vele zijn die niets durven te zeggen en zich erg onveilig voelen. Wat ik mij wel afvraag: wat gebeurt er met de dader?

Dus dames en heren, mochten jullie ooit onveilig voelen, gebruik deze code en zegt het voort in de uitgaansgelegenheden 😊
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
05-09-2019 16:22
Ja, want je stelt jezelf tentoon :roll:
Mannen daarentegen keuren de waren zoals ze in de etalage staan uitgestald.

Bovendien: nette meisjes komen daar niet, en als je daar wel komt, dan ben je dus geen net meisje, dus vraag je erom lastiggevallen of aangerand te worden. Toch?
Nou inderdaad. Fucking unbelievable dit. (6)
hoezoos schreef:
05-09-2019 11:48
Tinder, en dat soort sites, iedereen weet toch wat dit voor site is. Als je je als vrouw hier op tentoonstelt en dus op een bepaalde manier met jezelf omgaat, wat verwacht je dan? Vrouwen zijn ten eerste zelf verantwoordelijk voor de eigen keuzes, gedrag, uitstraling, ervaring en dus ook het soort man dat zij daarmee kiezen en aantrekken.
:-?
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
05-09-2019 11:48
Tinder, en dat soort sites, iedereen weet toch wat dit voor site is. Als je je als vrouw hier op tentoonstelt en dus op een bepaalde manier met jezelf omgaat, wat verwacht je dan? Vrouwen zijn ten eerste zelf verantwoordelijk voor de eigen keuzes, gedrag, uitstraling, ervaring en dus ook het soort man dat zij daarmee kiezen en aantrekken.
:zzz:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
05-09-2019 16:22
Ja, want je stelt jezelf tentoon :roll:
Mannen daarentegen keuren de waren zoals ze in de etalage staan uitgestald.

Bovendien: nette meisjes komen daar niet, en als je daar wel komt, dan ben je dus geen net meisje, dus vraag je erom lastiggevallen of aangerand te worden. Toch?
Ik geef aan dat men ten eerste zelf verantwoordelijk is.
Als een vrouw werkelijk met haar hoofd en hart op zoek is naar een relatie, dan weet ze uiteraard dat ze dit niet op een site als Tinder moet zoeken. Als je alleen maar een date, sex of andere soorten van aandacht zoekt is Tinder daar natuurlijk helemaal prima voor! Maar noem het dan niet ‘lastig vallen’ wanneer je bv. snel genoeg hebt van degene die je daar hebt opgeduikeld. Iemand die werkelijk serieus is in wat hij of zij wil, oprecht zeker van zichzelf is en niet wanhopig, en dus werkelijk respectvol met zichzelf en haar uitstraling omgaat zal niet snel ‘rare’ mannen of vrouwen aantrekken. Dat is gewoon een feit.
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
06-09-2019 04:52
Ik geef aan dat men ten eerste zelf verantwoordelijk is.
Als een vrouw werkelijk met haar hoofd en hart op zoek is naar een relatie, dan weet ze uiteraard dat ze dit niet op een site als Tinder moet zoeken. Als je alleen maar een date, sex of andere soorten van aandacht zoekt is Tinder daar natuurlijk helemaal prima voor! Maar noem het dan niet ‘lastig vallen’ wanneer je bv. snel genoeg hebt van degene die je daar hebt opgeduikeld. Iemand die werkelijk serieus is in wat hij of zij wil, oprecht zeker van zichzelf is en niet wanhopig, en dus werkelijk respectvol met zichzelf en haar uitstraling omgaat zal niet snel ‘rare’ mannen of vrouwen aantrekken. Dat is gewoon een feit.
Nee dat is abjecte bullshit en nog schadelijk ook. Victim blaming ten top, gatverdamme.
Alle reacties Link kopieren
hoezoos schreef:
06-09-2019 04:52
Ik geef aan dat men ten eerste zelf verantwoordelijk is.
Als een vrouw werkelijk met haar hoofd en hart op zoek is naar een relatie, dan weet ze uiteraard dat ze dit niet op een site als Tinder moet zoeken. Als je alleen maar een date, sex of andere soorten van aandacht zoekt is Tinder daar natuurlijk helemaal prima voor! Maar noem het dan niet ‘lastig vallen’ wanneer je bv. snel genoeg hebt van degene die je daar hebt opgeduikeld. Iemand die werkelijk serieus is in wat hij of zij wil, oprecht zeker van zichzelf is en niet wanhopig, en dus werkelijk respectvol met zichzelf en haar uitstraling omgaat zal niet snel ‘rare’ mannen of vrouwen aantrekken. Dat is gewoon een feit.

Op welk romannetje uit de jaren 50, of eerder, baseer je dit 'feit'?
Werkelijk, kom jij weleens in contact met echte mensen? Heb je enig idee van de echte wereld, niet die van je vrome verbeelding hoe het zou moeten zijn?
nounou
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
02-09-2019 22:04
Ben ik nou zo ouderwets? Vroeger, in mijn tijd, liep je naar het damestoilet en vroeg de toiletjuf of een andere dame of ze de portier wilde inseinen/halen. Paar jaar later belde je zelf een taxi vanuit het toilet (lang leve de mobiel).;En als je niet bij het toilet geraakte dan stapte je af op de meest luidruchtige groep vrouwen of breedste gozer die je kon bereiken en zei: “Mag ik even bij jou/jullie staan? Ik moet de portier zien te bereiken, iemand valt mij lastig”.

Dit. Hoe moeilijk kan het zijn?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven