Workshops over de natuur

01-04-2020 14:31 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn natuurliefhebbers en ons lijkt het leuk om straks als deze crisis voorbij is een workshop door de natuur te doen. Zijn hier nog meer natuurliefhebbers en hebben jullie tips/aanraders qua workshops? Of zijn er ervaringen?
jillrose wijzigde dit bericht op 01-04-2020 14:37
4.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De vogelbescherming biedt nu korte online cursussen aan om vogels te leren (her)kennen.
every journey starts with a single step
firedraakje schreef:
08-04-2020 12:52
De vogelbescherming biedt nu korte online cursussen aan om vogels te leren (her)kennen.

Gisteren een specht gezien. Dat lukt wel. Zal eens kijken, herken wel wat, maar zeker niet veel.
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
08-04-2020 12:52
De vogelbescherming biedt nu korte online cursussen aan om vogels te leren (her)kennen.
Leuk! Mijn tuin zit nu vol met prachtige vogels, dus ik ga er zeker gebruik van maken. Leuk topic dit!
Alle reacties Link kopieren
Natuurfotografie, volgens mij kun je daar ook workshops over doen. Mijn zus die doet dit ook, die ligt uren in de natuur om een plaatje te schieten van een bepaalde vogel of ander beest.
.
anoniem_370403 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 14:29
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips allemaal! Van het weekend zijn mijn vriend en ik samen naar een stukje bos gereden (was niemand) en toen hebben we op een open plek gezeten en vogels proberen te spotten! Erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven