Zelfmoordpoging dochter Michael Jackson

07-06-2013 18:06 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.rtlnieuws.nl/b ... g-dochter-michael-jackson

Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en schrok er best van.

Heb zelf een dochter van die leeftijd.....echt triest..
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 21:25:

gatver

Weet je Meds. Tot op enorme hoogte kan ik je volgen. Ik raak ook best behoorlijk in de war van mezelf als ik MJ verdedig. Het voelt bijna alsof ik stichting Martijn verdedig.

Ik ga erover nadenken.
quote:roza34 schreef op 08 juni 2013 @ 21:36:

[...]

Weet je Meds. Tot op enorme hoogte kan ik je volgen. Ik raak ook best behoorlijk in de war van mezelf als ik MJ verdedig. Het voelt bijna alsof ik stichting Martijn verdedig.

Ik ga erover nadenken.

Hoezo? De man is vrijgesproken op alle aanklachten en heeft zelf altijd gezegd dat seks met kinderen afschuwelijk is. Ik zie de link met een stichting die seks met kinderen propageert dan echt niet.

Ik snap nooit zo goed dat mensen alle rationaliteit verliezen als het om MJ gaat, zowel niet als het om blinde adoratie gaat, maar ook niet als het om blinde haat gaat.

Lees de getuigenissen van de rechtszaak, of gewoon een artikel van een serieuze journalist over die zaak en dat hele pedofilie verhaal houdt gewoon geen stand. Je kan veel van MJ vinden (dat doe ik zelf ook, zowel positief als negatief), maar pedofiel blijven roepen is gewoon behoorlijk ignorant given the facts die bekend zijn.
Am Yisrael Chai!
Ik weet niet zo goed wat wat ik er van denken moet,,,ik heb me nooit echt in de zaak verdiept, dus heb niet echt een mening erover.

Wat ik wel vreemd vond, dat ik MJ ergens een keer hand in hand zag zitten met een jonge jongen in een interview,,,,

Ik vond het er wel vreemd uitzien, en ze leken haast wel een soort van verliefd.

Ik heb wel altijd het idee gehad dat MJ op mannen/jongens viel.

Al weet ik zelf niet precies waarom.

Misschien ook wel mede door zijn uiterlijk, make-up, vrouwelijk.

Maar ik kon me ook weer niet voorstellen dat MJ kinderen dronken zou voeren en kinderen zou misbruiken (daar leek hij me dan weer veel te zachtaardig voor)

Ik ben zelfs een beetje verbaasd merk ik zelf over wat jij zegt FV over die oudere vrouwen met grote tieten

Dat had ik iig niet achter MJ gezocht.
Maar aan de andere kant denk ik ook wel weer, als MJ iets te verbergen had, ga je ook niet zo voor de camera hand in hand zitten lijkt mij....
[quote]fashionvictim schreef op 08 juni 2013 @ 21:32:

Maar goed, dit topic ging over Paris en niet over het seksleven van MJ, excuus voor het off topic.

On topic dan maar weer: Paris is inmiddels overgeplaatst naar een speciaal kinderziekenhuis waar ze voorlopig nog even behandeld gaat worden voor depressie.

Waar heb je dat gelezen FV?

Ik las dat ze op school gepest werd.

Ik vind het wel echt vreselijk voor het meiske....zo jong nog..
ja dat dus, die jongen was volgens mij Home Alone kid die nu ergens in een goot ligt.

Vergeet het verhaal Jimmy Seville niet, een populaire bekendheid die jarenlang zijn gang kon gaan omdat iedereen hem in bescherming nam. Hij randde nota bene een meisje aan voor de camera in zijn eigen programma. Pas na zijn dood durfden slachtoffers (vele tientallen) erover te praten
Echt Meds, je zit zoveel onzin uit te kramen. Die jongen was Gavin Arvizo, degene die de aanleiding is geweest voor Tom Sneddon om de strafzaak te beginnen, waarin, ik zeg het nog maar eens, MJ op 15 aanklachten is vrijgesproken.

Macauley Culkin was een van de getuigen decharge in die zaak, en is zijn hele leven bevriend gebleven met MJ. Hij en zijn toenmalige vriendin Mila Kunis waren de eersten die op de begrafenis van MJ aankwamen en uren in de zon hebben zitten wachten op de plechtigheid.

Macauley Culkin was 25 jaar oud ten tijde van de rechtszaak, verre van een kind dus. Wade Robson was 23.
Am Yisrael Chai!
Nee niet het Home Alone kid, die heeft volgens mij juist gezegd dat hij altijd echt normaal bevriend met MJ was.

Dit was als ik me goed herinner een donkerharige jongen,,,,
quote:saffietje schreef op 09 juni 2013 @ 00:52:

[quote]fashionvictim schreef op 08 juni 2013 @ 21:32:

Maar goed, dit topic ging over Paris en niet over het seksleven van MJ, excuus voor het off topic.

On topic dan maar weer: Paris is inmiddels overgeplaatst naar een speciaal kinderziekenhuis waar ze voorlopig nog even behandeld gaat worden voor depressie.

Waar heb je dat gelezen FV?

Ik las dat ze op school gepest werd.

Ik vind het wel echt vreselijk voor het meiske....zo jong nog..

Ik kreeg een persbericht erover. Zal inmiddels ook wel op verschillende sites staan. En bij BET (Black Entertainment Channel) hadden ze een vrij lang item over Paris met een vriendin van de Jackson familie, een psychotherapeut en twee journalisten.

Bottom line van de berichten is dat ze al een tijd met depressies kampt, op school geen aansluiting vindt, op internet verschrikkelijk gebullied wordt (lees haar twitter account voor de grap maar eens om te zien wat mensen voor ellende aan een pubermeisje posten) en haar vader mist.
Am Yisrael Chai!
Macauley Culkin is het Home Alone kid?

Ik herinner me idd dat hij wel zei dat MJ en hij gewoon bevriend waren.
was het Wade Robson?
quote:saffietje schreef op 09 juni 2013 @ 01:04:

Nee niet het Home Alone kid, die heeft volgens mij juist gezegd dat hij altijd echt normaal bevriend met MJ was.

Dit was als ik me goed herinner een donkerharige jongen,,,,

Het was Gavin Arvizo, een kankerpatientje die door MJ was uitgenodigd omdat hij kanker had. In de documentaire van Martin Bashir zit hij op een gegeven moment hand in hand met MJ. Zijn moeder heeft eerst nog geprobeerd Granada Television, de producent van de documentaire, geld af te troggelen omdat ze geen toestemming had gegeven haar zoon te filmen.

Voordat Gavin en zijn moeder MJ als doelwit hadden hebben ze ook de winkelketen JC Penney voor 3 miljoen geprobeerd af te persen waarin zijn moeder ook beweerde dat security guards van Tower Records en JC Penney haar kinderen hadden misbruikt, en heeft ze ook andere celebrities geprobeerd geld af te troggelen. Ook hebben zij en haar kinderen na de documentaire eerst nog meegewerkt aan een zogenaamde rebuttal video waarin ze beweerden dat Bashir de zaken verdraaid had en hen misbruikt had. Pas toen ze door Sneddon werden benaderd tegen MJ werd het verhaal dat Gavin misbruikt zou zijn.
Am Yisrael Chai!
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 juni 2013 @ 01:12:

was het Wade Robson?Nee, Wade Robson was toen al lang en breed volwassen.
Am Yisrael Chai!
quote:saffietje schreef op 09 juni 2013 @ 01:10:

Macauley Culkin is het Home Alone kid?

Ik herinner me idd dat hij wel zei dat MJ en hij gewoon bevriend waren.Ja, hij en zijn broertje en zusje zijn altijd bevriend met MJ gebleven.
Am Yisrael Chai!
[quote]fashionvictim schreef op 09 juni 2013 @ 01:06:

[...]

Ik kreeg een persbericht erover. Zal inmiddels ook wel op verschillende sites staan. En bij BET (Black Entertainment Channel) hadden ze een vrij lang item over Paris met een vriendin van de Jackson familie, een psychotherapeut en twee journalisten.

Bottom line van de berichten is dat ze al een tijd met depressies kampt, op school geen aansluiting vindt, op internet verschrikkelijk gebullied wordt (lees haar twitter account voor de grap maar eens om te zien wat mensen voor ellende aan een pubermeisje posten) en haar vader mist.[/quote]

Ik lees nooit op twitter, (weet niet eens hoe dat werkt)

maar wat hartverscheurend als je dit zo leest..

Ik zie haar nog zo voor me als dat kleine meisje wat zo intens verdrietig over haar vader sprak

Het is inmiddels alweer bijna 4 jaar geleden, maar het lijkt nog zo kort geleden..
quote:saffietje schreef op 09 juni 2013 @ 01:21:

[quote]fashionvictim schreef op 09 juni 2013 @ 01:06:

[...]

Bottom line van de berichten is dat ze al een tijd met depressies kampt, op school geen aansluiting vindt, op internet verschrikkelijk gebullied wordt (lees haar twitter account voor de grap maar eens om te zien wat mensen voor ellende aan een pubermeisje posten) en haar vader mist.[/quote]

Ik lees nooit op twitter, (weet niet eens hoe dat werkt)

maar wat hartverscheurend als je dit zo leest..

Ik zie haar nog zo voor me als dat kleine meisje wat zo intens verdrietig over haar vader sprak

Het is inmiddels alweer bijna 4 jaar geleden, maar het lijkt nog zo kort geleden..

Ik zat er toevallig eerder vanavond met iemand over te praten en die stuurde me wat dingen die op haar twitter gepost worden, daar lusten de honden echt geen brood van. Dingen als die, bitch, en your father was a fucking pedophile en your father is dead because youre a lesbian en i hope you die like your freak dad, weet ik veel wat voor shit. Het meisje is 15 en haar vader is pas 4 jaar dood, bovendien zit ze nu middenin een rechtszaak over zijn dood waarin ze ook getuige is, dus ze moet al die dingen ook nog eens weer oprakelen.

Ik heb echt verschrikkelijk met het kind te doen, ze heeft er ook niet om gevraagd een beroemde en controversiele vader te hebben en 15 is sowieso al een rotleeftijd. En het erge is dat die hele familie zo gek en money hungry als een deur is, dus mensen om op terug te vallen heeft het schaap ook al niet. D'r moeder is natuurlijk ook niet helemaal normaal, laten we wel zijn, een vrouw die een getrouwde man aanbiedt wel kinderen voor hem te willen baren omdat zijn eigen vrouw het (nog) niet wil is ook niet helemaal lekker.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 09 juni 2013 @ 01:17:

[...]

Het was Gavin Arvizo, een kankerpatientje die door MJ was uitgenodigd omdat hij kanker had. In de documentaire van Martin Bashir zit hij op een gegeven moment hand in hand met MJ. Zijn moeder heeft eerst nog geprobeerd Granada Television, de producent van de documentaire, geld af te troggelen omdat ze geen toestemming had gegeven haar zoon te filmen.

Voordat Gavin en zijn moeder MJ als doelwit hadden hebben ze ook de winkelketen JC Penney voor 3 miljoen geprobeerd af te persen waarin zijn moeder ook beweerde dat security guards van Tower Records en JC Penney haar kinderen hadden misbruikt, en heeft ze ook andere celebrities geprobeerd geld af te troggelen. Ook hebben zij en haar kinderen na de documentaire eerst nog meegewerkt aan een zogenaamde rebuttal video waarin ze beweerden dat Bashir de zaken verdraaid had en hen misbruikt had. Pas toen ze door Sneddon werden benaderd tegen MJ werd het verhaal dat Gavin misbruikt zou zijn.Denk je dat moeder en zoon MJ bewust in de val zouden hebben gelokt?
quote:fashionvictim schreef op 09 juni 2013 @ 01:28:

[...]

Ik zat er toevallig eerder vanavond met iemand over te praten en die stuurde me wat dingen die op haar twitter gepost worden, daar lusten de honden echt geen brood van. Dingen als die, bitch, en your father was a fucking pedophile en your father is dead because youre a lesbian en i hope you die like your freak dad, weet ik veel wat voor shit. Het meisje is 15 en haar vader is pas 4 jaar dood, bovendien zit ze nu middenin een rechtszaak over zijn dood waarin ze ook getuige is, dus ze moet al die dingen ook nog eens weer oprakelen.

Ik heb echt verschrikkelijk met het kind te doen, ze heeft er ook niet om gevraagd een beroemde en controversiele vader te hebben en 15 is sowieso al een rotleeftijd. En het erge is dat die hele familie zo gek en money hungry als een deur is, dus mensen om op terug te vallen heeft het schaap ook al niet. D'r moeder is natuurlijk ook niet helemaal normaal, laten we wel zijn, een vrouw die een getrouwde man aanbiedt wel kinderen voor hem te willen baren omdat zijn eigen vrouw het (nog) niet wil is ook niet helemaal lekker.Echt geen woorden voor....niet zo vreemd dat ze depressief was en een zelfmoordpoging heeft gedaan...
Ja, dat denk ik wel. Die moeder van Gavin heeft zichzelf ook een tijdje Janet Jackson genoemd, dat mens is helemaal leip. Ik denk niet dat ze dat misbruik verhaal bewust gepland hebben, maar tijdens de rechtszaak werd duidelijk dat ze wel heel bewust MJ als grote geldschieter zagen. Veel van zijn personeel heeft toen getuigd dat ze zich misdroegen in zijn huis, dat ze zich gedroegen alsof het huis van hen was (hij was er zelf dan niet), dat ze steeds meer en steeds buitensporiger geld gingen uitgeven. Ze hadden een geschiedenis van oplichting, diefstal en afpersing en MJ is er mi met open ogen ingestonken. Toen bij hem de geldkraan dicht ging en nav die documentaire alle geluiden over kindermisbruik weer aanzwelden zagen ze hun kans. Het was een ander jochie ook al gelukt daar heel rijk mee te worden, dat wilden zij ook wel. Dat denk ik, tenminste, hun verhaal rammelde ook aan alle kanten.
Am Yisrael Chai!
quote:saffietje schreef op 09 juni 2013 @ 01:44:

[...]

Echt geen woorden voor....niet zo vreemd dat ze depressief was en een zelfmoordpoging heeft gedaan...

Het schijnt ook niet de eerste keer te zijn geweest. Zielig, man. Ze ziet er misschien best volwassen uit al, maar het is natuurlijk nog maar een meiske.

Die rare Marilyn Manson (als eerste ging het verhaal dat ze zelfmoord had geprobeerd te plegen omdat ze niet naar een Marilyn Manson concert mocht, dat had haar eigen oom nota bene de wereld in geholpen) had trouwens ook nog een " eerbetoon" aan haar: ging ie een of ander liedje zingen met een groot mes als microfoon waarmee hij zogenaamd in zichzelf ging snijden.

Dat hele Hollywood is getikt.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 09 juni 2013 @ 01:53:

[...]

Het schijnt ook niet de eerste keer te zijn geweest. Zielig, man. Ze ziet er misschien best volwassen uit al, maar het is natuurlijk nog maar een meiske.

Die rare Marilyn Manson (als eerste ging het verhaal dat ze zelfmoord had geprobeerd te plegen omdat ze niet naar een Marilyn Manson concert mocht, dat had haar eigen oom nota bene de wereld in geholpen) had trouwens ook nog een " eerbetoon" aan haar: ging ie een of ander liedje zingen met een groot mes als microfoon waarmee hij zogenaamd in zichzelf ging snijden.

Dat hele Hollywood is getikt.

Ja het schijnt idd niet de eerste poging te zijn.

En ze lijkt idd al een hele dame, maar is nog maar een meiske,

En over dat Marilyn Manson concert las ik ook al.

Vond het ook al een vreemd verhaal , dat ze niet naar dat concert zou mogen en daarom een zelfmoordpoging gedaan zou hebben.

Right, pfff alsof dat haar grootste zorg zou zijn.

En die Marilyn spoort ook al voor geen meter dan,
Lord of the flies, was dat ene boek FV ;)
Grappig genoeg is niemand verbaasd als er een heel donker kindje uit een gemengd paar komt. Negen van de tien keer dat je in films een kind van een gemengd paar ziet is het gewoon een heel erg donker kind. Blijkbaar gaan mensen dat normaal vinden en als de norm zien.

Tot zo ver mijn optimistische benadering van dit fenomeen.

Als ik de zaak pessimistisch bekijk dan lijkt het alsof sommige blanken het maar niks vinden dat een 'zwarte' witte kinderen kan produceren. 'Closet racism'. Het is al erg genoeg als een neger er vandoor gaat met een blanke, het kan helemaal niet dat er ook nog een blank kind uit komt!

Gelieerd hieraan is het fenomeen dat we alles met een donker kleurtje 'zwart, neger etc' noemen. Dat bijvoorbeeld Obama de eerste zwarte president genoemd wordt. De man is niet zwart. De man is bi-racial, gemengd, een mix, net zo blank als dat hij zwart is. Toch is hij de eerste 'zwarte president'. Zie hier hoe verknipt we denken over ras...
hee...waar is het antwoord op mijn post gebleven? Onder mijn 0933 post had iemand geantwoord met haar eigen ervaringen en nu is de hele post weg??
quote:kadanz schreef op 09 juni 2013 @ 11:25:

hee...waar is het antwoord op mijn post gebleven? Onder mijn 0933 post had iemand geantwoord met haar eigen ervaringen en nu is de hele post weg??Zie de verklaring in het mod en bugtopic op Overig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven