Zelfmoordpoging dochter Michael Jackson

07-06-2013 18:06 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.rtlnieuws.nl/b ... g-dochter-michael-jackson

Ik hoorde het vanmiddag op de radio, en schrok er best van.

Heb zelf een dochter van die leeftijd.....echt triest..
Gek he, dat een meisje van 15 zelfmoord probeert te plegen als ze dagelijks dit soort bagger over zichzelf en de enige ouder die ze ooit gehad heeft uitgestort krijgt.

Zo smakeloos wat volwassen mensen over een kind menen te moeten zeggen, en dom ook.

Mijn kind zal ook wel niet van mij zijn, met zijn spierwitte huid en blonde haar.

En sinds wanneer maakt biologie eigenlijk uit als op een geboorteakte gewoon twee ouders staan? Feit is dat Prince, Paris en Blanket op heel jonge leeftijd de enige ouder die ze ooit gehad hebben zijn verloren, en feit is ook dat toen hun vader nog leefde, ze in ieder geval als normale kinderen gewoon over straat konden en niemand van ons wist wie de kinderen van Michael Jackson waren. De kinderen hadden toen hun vader leefde gewone vriendjes, gingen gewoon naar buiten zonder bodyguards, kwamen nooit in de tabloids, zaten niet op internet en werden niet gecyberbullied. Hele slechte opvoeding inderdaad, gelukkig voor ze is dat nu anders.
Am Yisrael Chai!
quote:sweetfirefly schreef op 08 juni 2013 @ 00:38:

[...]

Nee, dat was dus mijn vraag, het stond me vaag bij. Maar inmiddels, na wat gegoogle denk ik dat ze alleen Prince en Paris op de wereld heeft gezet. Ik vind niets over andere kinderen.Nee, Debbie Rowe heeft inderdaad maar twee kinderen, Prince en Paris. En ze was ook geen huishoudster, ze was verpleegster toen ze met MJ trouwde en ze is tegenwoordig paardenfokster, ze heeft een enorme paardenranch in California.
Am Yisrael Chai!
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 00:59:

[...]

Ik vind ze wel degelijk een tintje hebben.

En er even vanuit gaande dat Debbie Rowe de moeder is zou dat het steile haar en lichte ogen kunnen verklaren.

Paris lijkt heel erg op Debbie, alleen heeft Paris lichtere ogen. Joe Jackson en London Jackson (da's een kleinkind van Rebbie) hebben ook van die lichte ogen. En Prince heeft Vitiligo.

Toch apart dat MJ donorzaad heeft weten te vinden met precies dezelfde erfelijke ziekte als hijzelf had

Maar goed, wat maakt het uit? Het gaat niemand wat aan of en hoe hij die kinderen verwekt heeft, hij was hun vader en hun vader is dood en dat is erg genoeg als je pas 12, 11 en 6 bent.
Am Yisrael Chai!
Wat FV zegt, gewoon triest.
quote:saffietje schreef op 07 juni 2013 @ 23:46:

Het s eigenlijk niet waar dit topic over gaat, maar omdat we het over gelijkenissen hadden wil ik toch dt filmpje plaatsen.

Daar zie ik toch wel weer veel gelijkenissen met zowel vader als moeder.

Er is wel wat bewerkt in het filmpje, maar ook wel echte fotoos.

http://www.youtube.com/watch?v=duAgNM1K4MY

Heel verhelderend filmpje. Ik zal in ieder geval nooit meer zeggen dat ze niet op hem lijken. Ze hebben precies dezelfde neus en ogen als de jonge MJ.

Hoe dan ook, wat maakt het allemaal uit wat wij vinden?
quote:mika65 schreef op 08 juni 2013 @ 08:40:

[...]

Ik heb het filmpje bekeken en zie er echt met de beste wil van de wereld niets in van MJ

Laten ze een foto van Blanket zien en er naast een omgebouwde MJ duhhh

Nee je ziet veel meer fotoos , ook toen MJ jong was, en de gelijkenissen.

Maar ja het kan zijn dat jij het er niet in ziet..
quote:Eclair schreef op 08 juni 2013 @ 07:14:

[...]

Ik zie er niet uit als een neger, maar mijn vader is toch echt zwart. Hoe genen zich gedragen laat zich niet bepalen door kansberekening.

Blanket vind ik trouwens echt wel op MJ lijken.

Eens.

Ik heb hier ook een wit negerinnetje thuis lopen
quote:Eclair schreef op 08 juni 2013 @ 07:14:

[...]

Ik zie er niet uit als een neger, maar mijn vader is toch echt zwart. Hoe genen zich gedragen laat zich niet bepalen door kansberekening.

Blanket vind ik trouwens echt wel op MJ lijken.En oh ja Blanket vind ik ook echt een Jackson koppie hebben...
quote:fashionvictim schreef op 08 juni 2013 @ 08:57:

[...]

Nee, Debbie Rowe heeft inderdaad maar twee kinderen, Prince en Paris. En ze was ook geen huishoudster, ze was verpleegster toen ze met MJ trouwde en ze is tegenwoordig paardenfokster, ze heeft een enorme paardenranch in California.

Dat dacht ik ook dat ze 2 kinderen had.

Werkte ze niet bij de dermatoloog van MJ?
quote:fashionvictim schreef op 08 juni 2013 @ 09:01:

[...]

Paris lijkt heel erg op Debbie, alleen heeft Paris lichtere ogen. Joe Jackson en London Jackson (da's een kleinkind van Rebbie) hebben ook van die lichte ogen. En Prince heeft Vitiligo.

Toch apart dat MJ donorzaad heeft weten te vinden met precies dezelfde erfelijke ziekte als hijzelf had

Ik vind Paris ook op Debbie lijken.

En dat Prince Vitiligo heeft wist ik niet...

Ik zag wel op het filmpje een lichte plek onder de arm van Prince , maar wist net zeker of dat bewerkt was.

Maar goed, wat maakt het uit? Het gaat niemand wat aan of en hoe hij die kinderen verwekt heeft, hij was hun vader en hun vader is dood en dat is erg genoeg als je pas 12, 11 en 6 bent.
quote:kadanz schreef op 08 juni 2013 @ 09:19:

[...]

Heel verhelderend filmpje. Ik zal in ieder geval nooit meer zeggen dat ze niet op hem lijken. Ze hebben precies dezelfde neus en ogen als de jonge MJ.

Hoe dan ook, wat maakt het allemaal uit wat wij vinden?

Ik keek in eerste instantie ook vreemd op toen ik die kinderen voor het eerst zonder doekjes op hun hoofd zag, en zag dat ze er niet als doorsnee halfbloed kinderen uitzagen.

Maar toen ik eens meer fotoos bekeek zag ik ook de gelijkenis wel.

,
Rowe is zeker de biologische moeder. En Michael de vader. Ben ik zeker van. Gelijkenis of niet. Niemand lijkt op Michael, Michael leek niet eens op zich zelf.
quote:fashionvictim schreef op 08 juni 2013 @ 08:57:

[...]

Nee, Debbie Rowe heeft inderdaad maar twee kinderen, Prince en Paris. En ze was ook geen huishoudster, ze was verpleegster toen ze met MJ trouwde en ze is tegenwoordig paardenfokster, ze heeft een enorme paardenranch in California.Is Rowe getrouwd geweest met Michael? Dat wist ik niet. Ik weet wel dat de dochter van Elvis Presley een korte tijd met hem getrouwd was. Dat heb ik nooit begrepen.

Ten eerste omdat ik Michael geen man-voor-een-vrouw vind . Hoe aardig en gevoelig hij ook zou zijn geweest, en ten tweede waarom zou de dochter van Elvis met hem willen trouwen? Om triller of een van de andere successen live te zien? Dan zet je toch een dvd op.
@ FV

Het maakt ook verder niet uit, voor die kinderen was MJ hun vader en het is idd heel erg dat ze hem op jonge leeftjd verloren zijn.

Ik geloof ook zo dat hij een lieve papa was voor hun.

Maar het was toch wel te verwachten dat er veel over geschreven zou worden over die knderen?

Er word nou eenmaal geschreven over zulke bekende mensen, en als de kinderen dan na jaren eindelijk onder die doekjes vandaan komen, duikt de media er natuurlijk direct boven op....

Ik kan me voorstellen juist doordat ze die doekjes droegen dat mensen nieuwsgierig werden naar de kinderen...
quote:missieM schreef op 08 juni 2013 @ 16:37:

[...]

Is Rowe getrouwd geweest met Michael? Dat wist ik niet. Ik weet wel dat de dochter van Elvis Presley een korte tijd met hem getrouwd was. Dat heb ik nooit begrepen.

Ten eerste omdat ik Michael geen man-voor-een-vrouw vind . Hoe aardig en gevoelig hij ook zou zijn geweest, en ten tweede waarom zou de dochter van Elvis met hem willen trouwen? Om triller of een van de andere successen live te zien? Dan zet je toch een dvd op.

Daar zeg je me wat, ik geloof dat ze kort getrouwd zijn geweest, maar weet het net zeker.(zal zo eens googelen)

Ik weet idd wel dat hij getrouwd is geweest met dochter van Elvis P.

De dochter van Elvis heeft wel eens in een intervieuw met Oprah verteld over haar huwelijk met MJ.

Ik geloof wel dat zij echt verliefd op hem was..

Is al weer een tijdje geleden dat ik het intervieuw zag..
http://www.destentor.nl/2 ... -prince-michael-1.3818699

Hier staat dat ze 3 jaar getrouwd zijn geweest
MJ is opgevoed vanuit het Jehova geloof. Geen seks voor het huwelijk, pubertijd en duizende meisjes die liever met hem in bed zouden liggen als met 40 graden koorts zijn is, denk ik, een behoorlijk slechte combinatie geweest.
Wat ik me wel afvraag na het stukje in de link hierboven gelezen te hebben, is waarom die kinderen nooit eerder contact met die moeder hadden?

Ik heb eigenlijk nooit geweten dat ze hun moeder niet zagen...
quote:roza34 schreef op 08 juni 2013 @ 17:02:

MJ is opgevoed vanuit het Jehova geloof. Geen seks voor het huwelijk, pubertijd en duizende meisjes die liever met hem in bed zouden liggen als met 40 graden koorts zijn, denk ik, een behoorlijk slechte combinatie geweest.Ik denk ook wel zonder die 40 graden koorts
http://www.nu.nl/achterkl ... tuatie-paris-jackson.html
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 juni 2013 @ 01:54:

[...]

nee die veronderstelling klopt niet, lees het stukje over dominantie even. Het kan wel maar de kans is 1 op 4 en niet 3 op 3

Maar bij kansberekening is het dus zo dat bij élk kind de kans 1 op 4 is, waardoor de uitkomst zomaar 3 op 3 kan zijn.

Het is niet zo bij een kans van 1 op 4 dat je bij 4 kinderen dus precies 1 kind hebt met die 1 op 4 kans.
Later is nu
quote:saffietje schreef op 08 juni 2013 @ 17:10:

Wat ik me wel afvraag na het stukje in de link hierboven gelezen te hebben, is waarom die kinderen nooit eerder contact met die moeder hadden?

Ik heb eigenlijk nooit geweten dat ze hun moeder niet zagen...

Misschien zagen ze hun moeder wel, maar weten wij dat niet.

Ik geloof echt en oprecht dat MJ het beste voor gehad heeft met zijn kinderen. Maar goed... Ik ben misschien iets te veel fan om objectief te zijn.
En dan nog iets. Waar die drie kinderen ook vandaan komen ( wie het ei heeft gelegd en de zaadjes heeft geleverd of niet) is eigenlijk niet zo heel erg belangrijk. Voor hen was MJ hun vader. Wie zijn wij om daar aan te zitten?
quote:roza34 schreef op 08 juni 2013 @ 17:20:

[...]

Misschien zagen ze hun moeder wel, maar weten wij dat niet.

Ik geloof echt en oprecht dat MJ het beste voor gehad heeft met zijn kinderen. Maar goed... Ik ben misschien iets te veel fan om objectief te zijn.

Ik ga even uit van wat er in het linkje hier boven staat.

Na jaren van vervreemding staat er.

En ik ben btw ook fan hoor
Ik ben het met je eens dat MJ de vader is ongeacht van wie de zaadjes geweest zijn.

Maar het discussieren gaat gewoon meer om de vraag of het kan , zulke lichte kinderen met een donkere vader..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven