40+ Leiden en omgeving
zaterdag 5 september 2009 om 17:41
Ik ben een vlotte, levenslustige, ondernemende, hoogopgeleide en helaas kinderloze (wel getrouwd) 43 jarige 'dame' die in de afgelopen 15 jaar al vaak verhuisd is. Bovendien heb ik in mijn 'vroegere leven' een aantal jaren de wereld over gereisd. En daardoor heb ik mijn vrienden (-innen) verspreid over heel Nederland (maar dus ook in het buitenland) zitten. Nu woon ik sinds een aantal jaren heel steady in de buurt van Leiden en ben ik op zoek meiden tussen de 40 en ± 47 jaar (wellicht ook ongewenst kinderloos) die wel van lunch hier en daar en een goed gesprek houden over wat dan ook, en dan gewoon lekker in Leiden (of een andere leuke stad in de buurt). Mocht je jezelf in mijn beschrijving herkennen dan zie ik je reactie graag tegemoet.
Groetjes, Anne
Groetjes, Anne
woensdag 9 september 2009 om 19:46
Hoi Anne,
Leuke, open en eerlijke oproepje.
Kids weet ik nog steeds niet, leuke job, hbo, LAT relatie en ik ga voor sprankelend en diepgang bij vriendinnen!
Je kunt me bereiken op gougai@live.nl
Groetjes,
Friends
Leuke, open en eerlijke oproepje.
Kids weet ik nog steeds niet, leuke job, hbo, LAT relatie en ik ga voor sprankelend en diepgang bij vriendinnen!
Je kunt me bereiken op gougai@live.nl
Groetjes,
Friends
Be the person you want to meet
vrijdag 11 september 2009 om 13:49
Hallo Anne,
Ook ik las je oproepje. Ben 44 jaar, getrouwd, geen kids en woon in de buurt van Leiden.
Is jouw ongewenste kinderloosheid een belangrijk thema in een vriendschap? Bij mij is het eenmaal zo gelopen en ik heb er vrede mee. Ik ben wel vriendinnen 'kwijtgeraakt' toen zij kinderen kregen en sta dus open voor nieuwe contacten.
groetjes, Titta
Ook ik las je oproepje. Ben 44 jaar, getrouwd, geen kids en woon in de buurt van Leiden.
Is jouw ongewenste kinderloosheid een belangrijk thema in een vriendschap? Bij mij is het eenmaal zo gelopen en ik heb er vrede mee. Ik ben wel vriendinnen 'kwijtgeraakt' toen zij kinderen kregen en sta dus open voor nieuwe contacten.
groetjes, Titta
zondag 13 september 2009 om 16:37
Hoi Titta, heb je een e-mail adres waar ik je op kan bereiken misschien? Vind ik wel iets persoonlijker dan via dit forum. Ongewenste kinderloosheid is nog wel een issue op het moment maar I'm working on it. Heb gelukkig een heerlijk leven!!!
Doeg. Groetjes, Anne
quote:titta schreef op 11 september 2009 @ 13:49:
Hallo Anne,
groetjes, Titta
Doeg. Groetjes, Anne
quote:titta schreef op 11 september 2009 @ 13:49:
Hallo Anne,
groetjes, Titta
maandag 14 september 2009 om 21:55
Hallo Anne,
Je kunt mij mailen via johanna.stoel at gmail.com. Dan geef ik je daarna mijn reguliere mailadres wel.
Ik begrijp trouwens best dat je op dit forum niet al je persoonlijk leed wilt spuien. Ik bedoelde eigenlijk te vragen: ben je echt op zoek naar lotgenoten (mensen die ook ongewenst kinderloos zijn) of is een gezellige vriendschap waarbij dat onderwerp een minder grote rol speelt ook prima? Gezien de laatste zin van je berichtje, ga ik nu gewoon uit van het laatste!
Groetjes, Titta
Je kunt mij mailen via johanna.stoel at gmail.com. Dan geef ik je daarna mijn reguliere mailadres wel.
Ik begrijp trouwens best dat je op dit forum niet al je persoonlijk leed wilt spuien. Ik bedoelde eigenlijk te vragen: ben je echt op zoek naar lotgenoten (mensen die ook ongewenst kinderloos zijn) of is een gezellige vriendschap waarbij dat onderwerp een minder grote rol speelt ook prima? Gezien de laatste zin van je berichtje, ga ik nu gewoon uit van het laatste!
Groetjes, Titta