Afvalmaatjes (20 kg of meer) whatsappgroep

17-03-2019 10:58 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
18 maart 2019: op dit moment hebben we genoeg aanmeldingen!

Zijn er hier toevallig ook vrouwen die echt heel veel moeten afvallen? (Lees: minimaal zo’n 20 kilo)? Ik moet en wil zelf zo’n 20-25 kilo afvallen en ik probeer al jaren, maar het gaat zo tergend langzaam dat ik het al tig keer heb opgegeven. Ik wil afvallen zonder shakes en pillen, maar mét gezond eten, sporten/bewegen en een gezond verstand, maar omdat het zo langzaam gaat heb ik heel veel moeite om de motivatie te vinden, laat staan vast te houden. Ik merk dat ik behoefte heb aan ‘lotgenoten’, anderen die ook veel moeten afvallen en bij wie het ook allemaal niet direct van een leien dakje gaat. Het lijkt me fijn om een appgroep te maken om op die manier elkaar te kunnen blijven motiveren, jezelf te blijven motiveren en waar gezelligheid vooral voorop staat. Ik heb helemaal niks met lijstjes wat je per dag eet, dat zou ik niet dagelijks willen delen maar het lijkt me bijvoorbeeld wel fijn om succesrecepten, bewegingsoefeningen, tips en tops etc met elkaar te delen. En ik zou het ook fijn vinden als er veel ruimte is voor ‘gewone’ gezelligheid, het appen over van alles en nog wat. Misschien kunnen we eens in de zoveel tijd ergens centraal in het land afspreken, om bijvoorbeeld iets leuks te gaan doen. En wie weet komen er nog fijne vriendschappen uit voort, win win situatie, toch?

Nog even kort iets over mij: Ik ben zelf in m’n mid-30’s, heb een relatie. Ik hou van gezelligheid, erop uit gaan als in: dagjes weg naar bijvoorbeeld een andere stad/dorp, bezienswaardigheid, pretpark, escape room oid, op een mooie dag een terras pakken, leuk festivalletje bezoeken, maar ik hou ook bijvoorbeeld van wandelen in de natuur. Verder kan ik genieten van spelletjes doen, sporten, fotograferen (nu nog met m’n telefoon, over een tijdje hoop ik een mooie camera te kopen) en kan ik uren zoet zijn op Instagram.

Wie wil samen met mij die eeuwige strijd tegen de kilo’s aan gaan?
anoniem_384019 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 20:21
1.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O en een groepsnaam ehhh. Op weg naar minder ofzo 🤔
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Is er nog plek voor eentje meer? 😊 ik sluit graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Heb een pb terug gestuurd!
Zonet op de weegschaal gestaan en die gaf nog een kilo meer aan dan dat ik had verwacht ggrrr....
Nu echt de tijd om het roer om te gooien.
Ik wil ook graag meedoen, hier "moet" er minimaal 25 af. Motivatie is soms ver te zoeken helaas.
Alle reacties Link kopieren
Werd niet blij van de weegschaal van morgen alles behalve.
Alle reacties Link kopieren
De appgroep is inmiddels aangemaakt! Dewereld en deeeemilove, als jullie mee zouden willen doen, zouden jullie dan even je nummer willen pb’en? Verder hebben we op dit moment genoeg aanmeldingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag in de groepsapp meedoen om elkaar te motiveren en te stimuleren. Ik wil op zijn minst 20-25 kilo kwijt. Maar val vaak terug.
Alle reacties Link kopieren
Oh de groep zit vol zie ik. Erg jammer😏
Pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Upje!
Ik zit nog niet in de groep?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry er zat wat vertraging op de lijn! Jullie zijn beiden toegevoegd.
Alle reacties Link kopieren
Bibi, kijk nog eventjes tussen je pb’s ;-)

Kunnen topics eigenlijk gesloten worden?
Alle reacties Link kopieren
Hejmalin heb een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Is de groep inmiddels al actief? Ik zit er nog niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bibi,

Ik zag dat je je nummer gisteren wat later op de avond hebt verstuurd. Ik ben vandaag, tot nu, nog niet op het forum geweest dus ik lees hem nu pas. Ik heb je nummer opgeslagen en ga je nu een app sturen.
Ah jammer, ben ik echt te laat?
Had me erg fijn geleken..!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, helaas wel! We zijn nu met 15. M’n hart is er goed genoeg voor om je ook toe te voegen maar we moeten wel ergens een grens aanhouden.

Maar gezien de hoeveelheid reacties hier: misschien kun je proberen een nieuw topic te openen? Best kans dat je er nóg een keer zo’n leuke groep bij elkaar komt.
Alle reacties Link kopieren
he, te laat...
Doe maar gewoon gewoon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven