Alleenstaande vrouwen in de buurt van Apeldoorn

21-09-2009 17:11 1 bericht
Alle reacties Link kopieren
Allereerst iets over mezelf: Ik ben een (moderne) vrouw van 56 jaar. Ik heb een fulltime baan op een middelbare school, een dochter in het buitenland, een fijne vriendengroep. Maar....al mijn vrienden/dinnen zijn getrouwd en/of hebben (klein)kinderen. De meeste van hen werken ook en het weekend is dan meestal voor het gezin (logisch).

Ik sport 4x per week, daarnaast het huishouden (al ben ik geen geweldige huisvrouw ) en dus heb ik doordeweeks niet zo heel veel tijd over om me te vervelen.

Als hobby heb ik o.a. lezen, koken.

Ik zoek dus een gelijkgestemde vrouw (liefst uiteraard ook alleengaand), die in het weekend eens leuke dingen wil ondernemen. Want altijd alles alleen doen gaat me vervelen...

Ik houd van een goed gesprek, soms ook gewoon gezellig ouwehoeren, ga graag naar een film, wandelen, fietsen. gek genoeg houd ik niet zo van winkelen.....zoals de meeste vrouwen (blijkbaar) wel doen!

Wie mailt er eens? Dan kunnen we eens kijken of we nog meer overeenkomsten kunnen vinden. Ik voel me niet (altijd) 56, dus ook wat jongere vrouwen kunnen reageren.

Oh ja...ik ben niet bi of lesbisch, dus zoek geen relatie in die zin met een vrouw (dit voor de duidelijkheid!)

klaarbenik@hotmail.com

Ik hoop op een heleboel reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven