Amsterdam!!
zaterdag 8 januari 2011 om 13:12
Hi meiden,
Ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam, heb een leuke vriendenclub maar bijna iedereen daarvan heeft een relatie, is zwanger of heeft al een kind, terwijl ik juist vrijgezel ben en alle tijd van de wereld heb in het weekend!!..Hierdoor ga ik veel minder op stap en doe ik minder leuke dingen in het weekend dan ik zou willen..Ik ben opzoek naar een gezellige stapvriendin of vriendinnen die hier ook last ven hebben..Ik vind een foute kroeg leuk, maar ga ook graag naar clubs of gewoon wat drinken in een leuke bar..
Ik ben 26 jaar en woon in Amsterdam, heb een leuke vriendenclub maar bijna iedereen daarvan heeft een relatie, is zwanger of heeft al een kind, terwijl ik juist vrijgezel ben en alle tijd van de wereld heb in het weekend!!..Hierdoor ga ik veel minder op stap en doe ik minder leuke dingen in het weekend dan ik zou willen..Ik ben opzoek naar een gezellige stapvriendin of vriendinnen die hier ook last ven hebben..Ik vind een foute kroeg leuk, maar ga ook graag naar clubs of gewoon wat drinken in een leuke bar..
zondag 9 januari 2011 om 20:27
Hi Littlemissj,
Same here!
Ik ben 26 jaar, woon ook alleen vlakbij Amsterdam.
Ben stiekem ook gek op foute kroegen
Mijn emailadres is evalynn.1984@gmail.com
Groetjes,
Same here!
Ik ben 26 jaar, woon ook alleen vlakbij Amsterdam.
Ben stiekem ook gek op foute kroegen
Mijn emailadres is evalynn.1984@gmail.com
Groetjes,
woensdag 12 januari 2011 om 13:13
hoi,ben ook op zoek naar een leuke stapmeid om gekke dingen mee te doen .amsterdam onveilig maken.ben al heel lang niet meer weggeweest en zou zo graag weer eens gek willen doen.heb je zin,heet trouwens yolanda.emailadres is yolandaschijf@hotmail.com