Bordspellen spelen Tilburg

29-11-2021 19:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Het lijkt me leuk om meer mensen te leren kennen die net als ik van bordspellen houden.
Ik speel graag spellen als Azul, Splendor en Dominion.

Leeftijd is voor mij niet zo belangrijk.
Denk aan zo ongeveer tussen de 35 en 45. Locatie uit praktische overwegingen dan weer wel, dus Tilburg zou fijn zijn.

Wie heeft er zin om eens mee te spelen?
ravivar wijzigde dit bericht op 29-11-2021 21:00
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In Tilburg heb je ook een spellenclub: De spelcaroussel, voor als het hier niet lukt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in regio Tilburg (gemeente vlakbij Tilburg) en loop al een tijd rond met het idee om een spellenclub op te willen richten, maar ik vind niemand die dat ook graag wil.
De spellen die jij noemt, ken ik alleen niet :-| .

Op het moment speel ik regelmatig Ticket to ride, Kolonisten van Catan en Clever.

Oww, ik ben trouwens een vrouw van 39 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tip, Nlies. Helaas (maar begrijpelijk) ligt alles omtrent verenigingen momenteel stil.

Jammer dat je nog geen liefhebbers in de buurt gevonden hebt, Eenhoornn.
Ik weet niet of het voor mij qua afstand handig is. Maar ik stuur je sowieso even een pb.
Alle reacties Link kopieren
RavIvaR schreef:
29-11-2021 21:11
Thanks voor de tip, Nlies. Helaas (maar begrijpelijk) ligt alles omtrent verenigingen momenteel stil.

Jammer dat je nog geen liefhebbers in de buurt gevonden hebt, Eenhoornn.
Ik weet niet of het voor mij qua afstand handig is. Maar ik stuur je sowieso even een pb.
O ja stom van me, ze komen nu niet verder dan een online bingo organiseren. (en dat is geen voorbeeld van de gemiddelde spellen die ze spelen)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk sla ik de bingo over, maar wel top dat ze er zo toch nog iets van proberen te maken binnen de huidige mogelijkheden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven