Bredaaaa en omg
vrijdag 27 januari 2012 om 15:18
Heeey ben zoek naar een lieve vriendin in de omgeving Breda. Die zin heeft om af en toe leuke dingen te ondernemen. Zoals winkelen, iets drinken of gwn gezellig wat kletsen. en die er is en goede en slechte tijden. En ook wel iemand waar je altijd terecht kan en die je kan vertrouwen. Gewoon een lieve, gezellige vriendin voor het leven. Ben zelf een meid van 24 jaar. Spreekt mij berichtje je aan dan hoor ik graag een reactie van je.
Liefs
Liefs
vrijdag 27 januari 2012 om 19:23
zondag 29 januari 2012 om 15:57
dinsdag 31 januari 2012 om 22:01
Je mag mij mailen greetje1981@gmail.com
woensdag 1 februari 2012 om 14:19
zaterdag 4 februari 2012 om 22:27
Hoi hoi, ik vindt het ook altijd leuk om gezellige meiden te ontmoeten en om een vriendschap mee op te bouwen. Ik ben pas 27 jaar geworden en kom uit Roosendaal. Als je wil kan je mij mailen op judithvanderlaan@live.nl. Groetjes Judith.
zondag 5 februari 2012 om 00:57
zondag 5 februari 2012 om 13:03
Hoi!
Ik ben 23 en woon ook in Breda. Ik ben zelf ook op zoek naar wat meer contact, nu mijn studievriendinnen allemaal weer huiswaarts zijn gekeerd voor ons afstuderen!
Stuur maar eens een mailtje, esmaywetzel@hotmail.com
Ik ben 23 en woon ook in Breda. Ik ben zelf ook op zoek naar wat meer contact, nu mijn studievriendinnen allemaal weer huiswaarts zijn gekeerd voor ons afstuderen!
Stuur maar eens een mailtje, esmaywetzel@hotmail.com
zondag 5 februari 2012 om 19:32
Hoi!
Ik kom uit Eindhoven, is iets verder weg. Maar kan heel goed een luisterend oor zijn en ben altijd benieuwd wat iemand beweegt. Als je wilt mag je me mailen: crystallin.vert@gmail.com
Ik kom uit Eindhoven, is iets verder weg. Maar kan heel goed een luisterend oor zijn en ben altijd benieuwd wat iemand beweegt. Als je wilt mag je me mailen: crystallin.vert@gmail.com