Creatieve snailmailers gezocht.

13-02-2015 21:51 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ben benieuwd of er op dit forum actieve creatieve snailmailers zitten. Ik ben 29 jaar en hou van creatief bezig zijn. Ik ben dol op papier, inkt, stempel, post en zo kan ik nog wel even doorgaan maar dat vertel ik je liever allemaal in een snailmail. Ik heb al een aantal leuke snailmail vriendinnen maar je kan er nooit genoeg hebben. De post Is óók weer even onderweg natuurlijk.

Om je een idee te geven van een creatieve snailmail; http://www.snail-mail.nl/ ... l-inspiratie-met-het-abc/

Stuur maar een privébericht als je interesse hebt
Wat grappig! Jammer dat ik er écht geen tijd voor heb, maar anders... Hoop dat je leuke contacten opdoet hier!
Hoi,

Ik ben een behoorlijk actieve snailmailer. Op Facebook zijn er ook een aantal snailmail groepen. Lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Groetjes
Ahh wat jammer nou DappereGerbera, het Is echt heel leuk. Maar inderdaad je moet er wel wat tijd voor hebben.

Lou91, leuk dat je reageert! Ben nu al helemaal enthousiast! Ik heb je een privébericht gestuurd. Ik zal eens op facebook gaan kijken bedankt voor de tip.
Ik wist niet eens dat het nog bestond!
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Ik had er nog nooit van gehoord. Superleuk.
Dat ziet er wel erg leuk uit!
Maar geen interesse??
Ik ben voorlopig nog druk met een groot project
Wat jammer nou! Wel een creatief project?
Lou91, had je mijn berichtje nog ontvangen?
Ik heb een pb terug gestuurd
Ah, ik zie het ja! Wat stom dat ik daar geen melding van heb ontvangen. Ik begin wel, deze week kan je je eerste snailmail verwachten ;) Fijne zondag!
Creatief bezig? Leuk!

Ben wel een klein beetje pen/papier ontgroeid en meer met beeldjes en 3d printing bezig.

Maar wat houdt dat snailmail nog meer in?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Hoi systeemkast,

3d printen lijkt me echt super! Heb je er zelf 1? Voor mij Was het ook al ruim 15 jaar geleden dat ik mijn laatste brief Had geschreven. Ben ziek geweest en kreeg heel veel kaartjes en merkte dat ik dat toch wel heeel leuk vond! Vandaar dat ik toch weer in de pen ben gekropen. Toen ontdekte ik snailmail en merkte dat ik dat leuker vond. Het Is een brief schrijven Maar dan met een thema. Mijn laagste thema Was bijvoorbeeld liefde Is.. En heb allelei leuke dingetjes meegestuurd die over liefde gaan zoals stickers, kaartjes, lintjes. Je kan het zo creatief maken als je zelf wilt

Interesse?
Ik kon dit ook nog niet maar lijkt me erg leuk..

Hoe gaat het verder in zijn werk.
Keep on smiling
Mij lijkt het ook erg leuk. Ik heb je al een privé berichtje gestuurd;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven