echte vriendinnen omg. leiden

17-04-2011 19:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
toch maar een poging om op deze manier echte vriendin(nen) voor het leven te vinden,vriendinnen door dik en dun waar je alles mee kan delen dus echte eerlijke oprechte vriendschap...

ik ben Mariel ben 34 jaar en getrouwd, heb verder een heerlijk leven ga graag op vakantie onderneem dingen er ontbreekt verder weinig aan alleen een echte vriendin door dik en dun , om lief en leed te kunnen delen. om lekker de stad in te gaan terrasje filmpje gewoon lekker vriendinnen dingen doen, soms serieus en ook lekker gek.. maar vooral ook eerlijk en recht voor zn raap.. een echte vriendin die je kan bellen als je iets leuks hebt meegemaakt maar ook als je in een dip zit . en samen het leed te verzachten met een zak chips of bak ijs op de bank. maar vooral lekker gek doen en veel lol maken gezellig met meiden onder mekaar...

ben jij die vriendin stuur een leuke mail....je krijgt altijd antwoord

groetessssss
quote:mariel76 schreef op 17 april 2011 @ 19:04:

toch maar een poging om op deze manier echte vriendin(nen) voor het leven te vinden,vriendinnen door dik en dun waar je alles mee kan delen dus echte eerlijke oprechte vriendschap...

Maar vriendschap moet toch groéien?

Je kunt toch geen nieuwe mensen leren kennen met het label 'echte vriend', 'leuk om een keer mee te sporten', 'houdt wel van een borrel maar belt nooit terug'...

Begin met nieuwe mensen leren kennen (vrijwilligerswerk, sport, www.nmlk.nl en kijk dan of er vriendschap uit groeit en wellicht échte vriendschap.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
er zijn hier op viva heel veel dames en meiden die op zoek zijn naar een echte vriendschap ik begrijp ook wel dat een vriendschap moet groeien, maar dan moet je er wel voor open staan en niet denken we gaan een keer stappen en daarmee klaar dat zoek ik dus niet.. ik zoek een echte vriendin en daarmee bedoel ik iemand waar je oprecht dingen mee kan delen en eerlijk tegen kunt zijn en voor je klaar staat en daar staat hetzelfde tegenover.... vriendschap moet van 2 kanten komen ER ZIJN VOOR MEKAAR dat vindt ik het belangrijkste van vrienschap..
Hoi dames,

Marieel heeft gelijk, alles hier is een poging om tot een vriendschap te komen. En ja, vriendschap moet van 2 kanten komen.

De website die himalaya, noemt is een van de velen. Maar of die groep bij iedereen past is nog maar de vraag.

Iedereen heeft nou eenmaal een eigen leven en eigen wensen. Dat past niet altijd vlekkeloos. Ook al doe je daar nog zo je best voor.

Gr, Z.
quote:zevenster875 schreef op 18 april 2011 @ 16:28:

De website die himalaya, noemt is een van de velen. Maar of die groep bij iedereen past is nog maar de vraag.

Iedereen heeft nou eenmaal een eigen leven en eigen wensen. Dat past niet altijd vlekkeloos. Ook al doe je daar nog zo je best voor.

Gr, Z.Dat geldt dus ook voor een oproepje op het Viva forum.
Volgens mij werkt de forum mail niet naar behoren, dus misschien kun je beter een e-mailadres hier neerzetten.
dames wat is dit nou en dan bedoel ik met name himalaya , ik weet niet goed wat je nou eigenlijk wil en wat jij precies zoekt op het forum en wie ben jij om over ons te oordelen blijf lekker bij je eigen site en laat mij en de mensen die reageren gewoon met rust anders voel ik mij genoodzaakt om een klacht in te dienen bij het forum . ik heb gewoon een oproepje geplaatst waar ik dat doe en hoe ik dat doe dat is aan mij . de meeste dames hier zoeken een vriendin en op welke manier wij dat willen doen is aan ons.
voor paloma

zou je graag mijn mail willen geven maar door deze vreemde reacties lijkt het mij niet zo'n goed idee om hem zo bij deze berichten te zetten misschien is het mogelijk om mij een prive bericht te sturen

gr. mariel
quote:mariel76 schreef op 18 april 2011 @ 21:49:

dames wat is dit nou en dan bedoel ik met name himalaya , ik weet niet goed wat je nou eigenlijk wil en wat jij precies zoekt op het forum en wie ben jij om over ons te oordelen blijf lekker bij je eigen site en laat mij en de mensen die reageren gewoon met rust anders voel ik mij genoodzaakt om een klacht in te dienen bij het forum . ik heb gewoon een oproepje geplaatst waar ik dat doe en hoe ik dat doe dat is aan mij . de meeste dames hier zoeken een vriendin en op welke manier wij dat willen doen is aan ons.

Wat een aangebrande reactie zeg. Dien gerust een klacht in over mijn reactie hoor. Vraag me overigens af op welke grond, maar goed.

Op een forum draait het om reacties. Als je dat niet wenst moet je hier geen bericht plaatsen. En als je alleen maar reacties wilt die je aanstaan, dan vrees ik dat je erg teleurgesteld gaat worden.

Maar als ik je nog één raad mag geven: als je op deze manier reageert naar je (potentiële) echte vriendinnen, dan heb je kans dat ze snel afhaken.

Succes.
dit bedoel ik nou je blijft maar aan de gang , ten eerste ben jij al helemaal geen potentiele vriendin van mij en ik reageer zo om dat je juist op mijn vriendin(nen) reageert . als mijn oproepje jou niet bevalt so be it. je hebt je zegje gedaan en ik ook . heb je al eerder gevraagd of je mij en de mensen die reageren gewoon met rust wil laten doe dat dan..
Hoi Mariel,

Ten eerste complimenten voor je eerlijke en oprechte advertentie! Jammer dat er een hele discussie op volgde. Op die discussie ga ik verder niet in, ik zou 't wel erg leuk vinden om elkaar via de mail te "spreken".

Zelf kom ik uit Haarlem en ben 33 jaar. Ook getrouwd en een zoon van bijna 7 maanden. Ik herken mezelf in je mail, heb leuke mensen om me heen maar mis een echt goede vriendschap. En dat ik een kind heb wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu alleen maar over kinderen wil kletsen!

Wie weet tot mails/ziens, groetjes Renske
hoi renske..

bedankt voor je mailtje was al bang dat er niemand meer zou reageren na die onnodige discussie.

en bedankt voor het compliment, lijkt me leuk om met elkaar te mailen.. en dat ik zelf geen kinderen heb wil niet zeggen dat ik er niets over wil horen hoor, heb trouwens wel 2 stiefkinderen ..

dit is mijn prive mailadres... marivie@tele2.nl dat is makelijker.

hoop snel weer iets van je te hooren.

groetjes mariel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven