Eiceldonor gezocht voor IVF

28-07-2009 21:46 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Ik ben Chantal (25) en ben, samen met mijn vriend Bob (27), op zoek naar een lieve vrouw die haar eicellen wil doneren. Ik heb al eigenlijk van kleins af aan een kinderwens, maar omdat ik in '95 Leukemie heb gehad (en daarbij de nodige behandelingen) is mijn eicelvoorraad vernietigd Onlangs zijn mijn vriend en ik op bezoek geweest bij een Gyneacoloog in het Erasmus MC. Nu kunnen we pas weer terug komen als we een donor hebben. Hij zei dat we het in onze omgeving moesten zoeken (familie, vrienden), maar er is niemand die ons kan helpen.

Dus ben jij die lieve engel, of heb je vragen/interesse? Laat het me weten.

Liefs van Chantal
quote:misspoez schreef op 04 augustus 2009 @ 10:34:

Chantal, het is wel handig als je kan aangeven wat je verwacht van een donor en wat de behandeling ongeveer inhoudt. Ik wil je misschien wel helpen mar het is jouw ding en het is niet zo dat ik dan zelf moet gaan googlen, vin dik dan.Oja, de donor moet gelieve niet ouder dan 40 zijn en als de donor nog geen kinderen heeft, gelieve niet jonger dan 30
quote:daanz29 schreef op 04 augustus 2009 @ 15:24:

HOi hoi

Heb je een mail adres?

xJe zit op de verkeerde topic, dit is geen datingtopic & geen interesse
Ok geen donor voor jouw hihi
Bij nader inzien toch geen vreemde reactie van Chantal.
Ja, dat vind ik echt.
quote:daanz29 schreef op 05 augustus 2009 @ 11:43:

Ok geen donor voor jouw hihiSukkel.
Ja, dat vind ik echt.
quote:daanz29 schreef op 05 augustus 2009 @ 11:43:

Ok geen donor voor jouw hihier staat op je profiel dat je een man bent...???
quote:Chantal83 schreef op 28 juli 2009 @ 21:46:

Hallo.

Ik ben Chantal (25) en ben, samen met mijn vriend Bob (27), op zoek naar een lieve vrouw die haar eicellen wil doneren. Ik heb al eigenlijk van kleins af aan een kinderwens, maar omdat ik in '95 Leukemie heb gehad (en daarbij de nodige behandelingen) is mijn eicelvoorraad vernietigd Onlangs zijn mijn vriend en ik op bezoek geweest bij een Gyneacoloog in het Erasmus MC. Nu kunnen we pas weer terug komen als we een donor hebben. Hij zei dat we het in onze omgeving moesten zoeken (familie, vrienden), maar er is niemand die ons kan helpen.

Dus ben jij die lieve engel, of heb je vragen/interesse? Laat het me weten.

Liefs van Chantal
quote:Lovers1980 schreef op 30 juli 2009 @ 13:49:

vandaar mijn vraag als ik eiceldonor word of ik dan daarna nog wel mijn zus kan helpen.

Ja dat kan.

Ik begrijp dat jullie in principe hoogtechnologische draagmoederschap willen maar het waarschijnlijk laagtechnologische draagmoederschap wordt.

Je hebt een hele kleine kans dat je vruchtbaarheid door de behandelingen wordt aangetast. Dat is ook de reden dat eerst je kinderwens voldaan moet zijn.
quote:maxem schreef op 10 augustus 2009 @ 16:41:

[...]

Ja dat kan.

Ik begrijp dat jullie in principe hoogtechnologische draagmoederschap willen maar het waarschijnlijk laagtechnologische draagmoederschap wordt.

Je hebt een hele kleine kans dat je vruchtbaarheid door de behandelingen wordt aangetast. Dat is ook de reden dat eerst je kinderwens voldaan moet zijn.Ok, dat wist ik niet...Thnx voor het antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven