Festival vriendinnen gezocht! <30jaar

09-02-2019 15:05 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Aangezien mijn vriendinnen niet zo houden van festivals, lijkt het mij leuk om met een gezellige groep wat festivals af te gaan! Ik ben van veel marken thuis (Awakenings, lowlands, Rock Werchter, mysteryland etc..) en altijd in voor gezelligheid!

Let me know als je in bent voor wat leuke feestjes/festivals :)
Alle reacties Link kopieren
Ik stel me even voor ben hier nieuw mijn naam is Robert en kom uit Hengelo Overijsel single nou is mijn vraag eigenlijk , ik zoek vrienden die het leuk vinden om naar festivals toe te gaan ik ben zelf 29 jaar oud en hou wel van een feestje dus als je je dit leuk lijkt stuur gewoon een berichtje ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal! Ben net nieuw op dit forum, en ben eigenlijk ook op zoek naar n festival maatje.
In mn omgeving houd niemand ervan.., ze hebben gewoon geen smaak :p
Hou vooral van techno, dus festivals zoals Awakenings, Extrema, dancevalley etc maken me erg blij.
Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa ik ben wel een jongen maarr ik ben zeker geïnteresseerd.
mijn vrienden hebben totaal niks met EDM .. :(
Alle reacties Link kopieren
Hoii,

Is er al iets aangemaakt? Ik wil me graag aansluiten:)
In mijn vriendenkring zijn er niet veel mensen warm te krijgen voor festivals helaas.. en ik wil juist deze zomer naar festivals!

X
Hey - ho, let's go
Alle reacties Link kopieren
MurielJ1996 schreef:
02-07-2019 21:36
Hoii,

Is er al iets aangemaakt? Ik wil me graag aansluiten:)
In mijn vriendenkring zijn er niet veel mensen warm te krijgen voor festivals helaas.. en ik wil juist deze zomer naar festivals!

X
Ik ook, lijkt me leuk. Hoor het graag als er al een groep is. :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik ben ook op zoek naar leuke mensen om mee naar hardstyle festivals te gaan! Ik zou graag naar bijvoorbeeld pussy lounge, supremacy en the radical event gaan. Ik ben zelf 20 jaar oud. Ik hoor graag of er al een groep of iets is, en anders kun je me altijd een berichtje sturen op instagram! Daar heb ik dezelfde gebruikersnaam :)
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor het ook graag als er een groep is!

MurielJ1996 schreef:
02-07-2019 21:36
Hoii,

Is er al iets aangemaakt? Ik wil me graag aansluiten:)
In mijn vriendenkring zijn er niet veel mensen warm te krijgen voor festivals helaas.. en ik wil juist deze zomer naar festivals!

X
Heey,
Ik ben ook wel benieuwd als hier al een groep uit voort is gekomen?
In mijn vriendenkring helaas weinig mensen die in zijn voor een festival/ leuke feesten!
Ik ben zelf 29 jaar en woon in Amsterdam!
Als er nog geen groepsapp is wil ik die eventueel wel aanmaken? De berichten van Viva komen vaak niet aan helaas.

Ik ben 25 jaar, kom uit omgeving Breda. Hardstyle vind ik niet leuk, hardcore wel! Techno feesten/festivals krijg ik niemand mee naar toe, maar zou ik ook graag heen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hey Ananas, je hebt precies dezelfde interesses qua muziek als ik! Ik ga je ff proberen een pb te sturen.
Alle reacties Link kopieren
Is er inmiddels een FB groep of Whatsappgroep aangemaakt? Zijn genoeg geïnteresseerde zo te zien :)
Hey Ik wil me ook graag joinen
anoniem_394317 wijzigde dit bericht op 15-01-2020 19:32
71.43% gewijzigd
Oeps
anoniem_394317 wijzigde dit bericht op 15-01-2020 19:32
98.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey, leuk dit! Precies wat ik zoek!

Ik ga ook graag naar een festival (Pinkpop, Rock Werchter) maar heb ook geen vrienden/vriendinnen die ervoor te porren zijn.
Waar kan ik in contact komen met mensen die deze festivals ook willen bezoeken dit jaar? Het lijkt me super leuk om zo nieuwe vriendschappen op te doen!

Vrouw / woonachtig in Zeeland / <30 maar leeftijd maakt mij echt niks uit.
Hoiii,
Mij lijkt het ook vet leuk!
Is er al een app groepje ofzo?
Aangezien die facebookgroep 25+ is en ik 23 ben.
Ik kom uit omgeving utrecht
Niet meer van toepassing
anoniem_394317 wijzigde dit bericht op 15-01-2020 19:33
92.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik zou ook graag in de groep willen! Het lukt me alleen niet om je een privebericht te sturen!
pinkcandle schreef:
10-01-2020 09:45
Er is denk ik geen app groep, niemand reageert ook :( We kunnen anders een nieuwe app groep maken met iedereen die daar de afgelopen maanden om vroeg?

Als iedereen mij je nummer stuurt prive kan ik er 1 maken
lsz schreef:
24-12-2019 18:11
Hey Ananas, je hebt precies dezelfde interesses qua muziek als ik! Ik ga je ff proberen een pb te sturen.
Ik heb je een bericht terug gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
HippeAnanas schreef:
30-01-2020 21:00
Ik heb je een bericht terug gestuurd!
Hoihoi! Ik kan je geen berichtje sturen. Zou je mij een berichtje willen sturen?

Xoxo
Alle reacties Link kopieren
HippeAnanas schreef:
30-01-2020 21:00
Ik heb je een bericht terug gestuurd!
Ik jou ook weer! Beter laat dan nooit haha :')
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, zit normaal niet op t viva forum, maar zag dit oproepje en ik heb ook wel interesse om aan te sluiten :)! Ben 27 jaar, woon in Amsterdam, en mijn vriendinnen luisteren voornamelijk R&B/latin/elektronisch dus krijg niemand mee naar de festivals waar ik graag heen zou gaan :) (zie Pinkpop Rock Werchter, Lowlands, Best Kept Secret).

Liefs,
jowieee
Hey, wat een leuk initiatief! Geen idee of dit topic nog actief is? Ik kom graag in contact.
Ik woon in Haarlem, ben 32 jaar en zin in festivals en gezelligheid!

Stuur me een PB of laat me weten hoe ik contact kan nemen.
We kunnen een nieuwe Whatsapp groep aanmaken! Als er meiden zijn die het leuk vinden om naar festivals te gaan wil ik wel een groepje aanmaken. Leeftijd en locatie maakt wat mij betreft niet zoveel uit! Ik hou zelf van uiteenlopende stijlen.
Hi Sodalite,

Ik sluit graag aan! Kun je mij een PB sturen? Groetjes
In-harmonie schreef:
13-02-2020 16:10
Hi Sodalite,

Ik sluit graag aan! Kun je mij een PB sturen? Groetjes
Gedaan. Iedereen die aan wil sluiten is vrij om mij een berichtje te sturen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven