Gezellige meiden gezocht Maastricht

20-10-2009 22:24 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ik woon sinds een aantal maanden samen in Maastricht maar ken nog niet heel veel mensen hier en zou graag meer mensen willen leren kennen. Ik ben 23 jaar en ben bezig met mijn scriptie , ik studeer nog in Utrecht. Ik hou van theeleuten,winkelen,chocola ,sporten. Ik hoop wat te horen, groetjes
Hee Pippi86,

Mijn vriend en ik zijn van plan om in januari te verhuizen naar Maastricht of Heerlen. Ik ben dan klaar met mijn studie, mijn vriend gaat daar afstuderen. Ik ben 23 en hou van thee en wijntjes drinken, winkelen, films kijken en rondslenteren door de stad (Maastricht is daar erg geschikt voor )

Misschien kunnen we een keertje mailen als ik inderdaad echt naar Maastricht ga verhuizen?

Groetjes!
Hoi hoi ja dat lijkt me een goed idee je kan me anders ook toevoegen op msn dat is a_n86@hotmail.com. Ik zit alleen niet vaak op msn dus misschien is mailen makkelijker.

Groetjes
Hoi,

Ik ben 24 jaar en woon nu bijna een jaar in Maastricht. Ik heb in Nijmegen gestudeerd en ben nu bezig met mijn promotie onderzoek in Maastricht. Naast mijn collega’s heb ik nog niet zo veel nieuwe mensen leren kennen in Maastricht. Het lijkt me leuk om te mailen en misschien eens af te spreken.

Groetjes,

Joke
Ik zal je binnenkort mailen, Pippi86!

Joke, zou ik ook jou mogen mailen?

Groetjes!
Hoi joke ,het lijkt me leuk om eerst even te mailen, als jij nou eerst een bericht stuurt naar mijn email dan kunnen we mailen! Ok groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven